صفحه 7 از 321 نخستنخست 123456789101112131415161757107 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 3208

موضوع: نمونه های writing کاربران و بررسی آنها

تاریخ عضویت
    Jun 2008
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : Dear Friends : Do me a favor revising my essay, Next week I have the Test

سلام
    منظورتون از این نظرسنجی چیه؟ 1 یا 2؟

ApplyAbroad Champion
    Some14Myself آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    رشته و دانشگاه
    Uni of Tehran - Finance
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : Dear Friends : Do me a favor revising my essay, Next week I have the Test

فکر می کنم نظرسنجی برای مواقعی استفاده می شه که مثلآ می خوان نظر 50 نفر رو بدونن و یه تصمیم جمعی بگیرن که برای همه مهمه ...
    برای تصحیح انشاءها بچه ها کامنت می ذارن که بتونن نظرشون رو هم با جزئیان بگن ... اینطوری برای شما هم خیلی بهتره ..
    من نظرسنجی رو قفل کردم .. !

نظرسنجی یه اشتباه لپی بود دوستان. منتظر نظراتتون هستم. مرسی

پیش فرض ...Dear Friends : Do me a favor revising my essay, Next week I have the Test

When encountering a problem, the approaches of a person may be highly diverse from that of another. I personally take some logical measures in order to obviate my problems. My most momentous steps to solve a problem comprise both contemplating all aspects of the problem and appealing to others for help
    The first and most important thing when facing a problem is to consider all aspects of the situation and not to make a quick decision. Rarely has there been a problem for me which can be solved by means of some quick decisions. Therefore, thinking about different ways of solving a problem and their pros and cons can have a tremendous impact on solving a problem most properly. I can remember some of my problems that my efforts ended in failure in as much as I didn't spend sufficient time to solve them. Consequently, not only was the problem not solved, but it also went worse.
    Moreover, I usually have the tendency to share my solutions with others while encountering a problem. This way I can extend my range of solutions and as a result, I may solve the problem in a far better manner. For example, once I was trapped into a trouble that I couldn't focus on what I did. I felt so uneasy about my future, and this had made my moments so stressful. In that case, my father suggested that I could visit a psychologist and although I was reluctant to do that, I did it. Fortunately, the solution was so effective and I can feel its marvelous outcomes since then.
    To sum up, I believe solving a problem has two significant factors to contemplate; for one, to think about the situation thoroughly and for another, to talk to other people in order to use their suggestions. This way, we can obviate them better.

ApplyAbroad Superstar Countdown آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    رشته و دانشگاه
    Mechanical-Georgia Inst. of Technology
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : ...Dear Friends : Do me a favor revising my essay, Next week I have the Test

به نظر من :
    In line 1: that should be those

support the first paragraph by an example
    In the fiorst line of the second paragraph:

I usually have the tendency to share my solutions with others while encountering a problem

شما ادعا دارید مشکلاتتون رو share میکنی نه راه حل هاشون رو- درست میگم؟؟؟

بجاش بگذارید difficulties/ stmbling blocks/ obstacles/.............

As a whole , that would be a nice essay

مرسی سیاوش عزیر از وقت و دقتت! خیلی حال دادی !

about the first line you are absolutely right.

the first paragraph is just trying to introduce my two solutions and in paragraphs 2 & 3 I have extended them
    and I felt there was no need to extend them in paragraph 1

your last suggestion was true and admirable, but my intention was to share my own ways of solving the problems with others to know their opinions

Dear siavash! Will you please give a stimate its grade ?

Thank you so much

ApplyAbroad Superstar Countdown آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    رشته و دانشگاه
    Mechanical-Georgia Inst. of Technology
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad.M
    مرسی سیاوش عزیر از وقت و دقتت! خیلی حال دادی !

about the first line you are absolutely right.

the first paragraph is just trying to introduce my two solutions and in paragraphs 2 & 3 I have extended them
    and I felt there was no need to extend them in paragraph 1

your last suggestion was true and admirable, but my intention was to share my own ways of solving the problems with others to know their opinions

Dear siavash! Will you please give a stimate its grade ?

Thank you so much
    سلام

خواهش

میفهمم چی میگید- شما پاراگراف دوم رو روی share کردن راه حل هاتون با بقه بسط دادید. خب قبول تا اینجا-اممممممممممممممما
    وقتی اومدید ساپورت کنید با مثال از ارائه راه حل پدرتون گفتید نه اینکه شما راه حل ارائه دادید (share solution (بعد پدرتون هم نظر داده باشند
    بخصوص اینکه شما میگید reluctant بودید- یعنی قطعا راخ حل پدرتون راه حل خودتون نبوده

یادتون باشه وقتی میگید share solution منظورتون اینکه راه حل رو با یک نفر در میان گذاشته اید هاااااااااااااا نه اون مشکل رو- اشتباه نکنید

در مورد نمره تقریبی والا من که معیار نیستم که بتونم نمره ای بدم- ولی در مقایسه با انشاهایی که خودم خوندم و همچنین معیار خودم در انشا نویسی و نمره ای که تو تافل گرفتم بهتون میگم که بنظرم خوب نوشتید اما اینها رو بیشتر استفاده کنید:

قیود و
    گرامرهای پیشرفته و جمله های مرکب- inversion ها که دیدم انگار استفاده کرده بودی

لغات انتقالی خوب استفاده کردی و غلط املایی هم دقیقا همونقدر داری که نمره منفی بهت نمیدند

شما حدود 309 لغت استفاده کردی- یه کمی دیگه حجم انشات رو بیشتر کن
    میدونم به حجم نیست- من انشای 250 لغتی دیدم 6 گرفته-اما شما یه کم دیگه بیشترش کن

Good luck with your exaaaaaaaaaaaaaaaaam

پیش فرض PLease REVISE

سلام
    از دوستان عزیز خیلی ممنون میشم به انشای من هم نظر بدند:

? Do you agree or disagree with the following statement
    .Playing a game is fun only when you win. Use specific reasons and examples to support your answer

.Even though we all like to win a game we play, I think different people play games for different reasons. Some people play games just for having fun
    .Most of people feel sad when they loose a game. What ever is the result of a game, I think that some people are funny when they loose a game
    .When I play footbal with my friends, the main purpose of me to play is being with my friends and having a reason to spend good time with them
    .Hence, playing footbal is funny even when I loose
    .Some People play games to spend their time without thinking to their daily problems. Playing game takes them away from stress of their boring lives
    .What the result be, or even what kind of game it is, they enjoy playing a game because they forget their problems in this way
    .Therefore, in my opinion, people can have fun when they play a game even when they know they will lose

ApplyAbroad Champion
    maryamgoli آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : PLease REVISE

نقل قول نوشته اصلی توسط yashar
    سلام
    از دوستان عزیز خیلی ممنون میشم به انشای من هم نظر بدند:

? Do you agree or disagree with the following statement
    .Playing a game is fun only when you win. Use specific reasons and examples to support your answer

.Even though we all like to win a game we play, I think different people play games for different reasons. Some people play games just for having fun
    .Most of people feel sad when they loose a game. What ever is the result of a game, I think that some people are funny when they loose a game
    .When I play footbal with my friends, the main purpose of me to play is being with my friends and having a reason to spend good time with them
    .Hence, playing footbal is funny even when I loose
    .Some People play games to spend their time without thinking to their daily problems. Playing game takes them away from stress of their boring lives
    .What the result be, or even what kind of game it is, they enjoy playing a game because they forget their problems in this way
    .Therefore, in my opinion, people can have fun when they play a game even when they know they will lose
    سلام
    ببينيد اگر امتحان pbt يا ibt ميخواين بدين حتما بايد توجه داشته باشين كه انشا براي اين دو امتحان حداقل شامل 300 كلمه بايد باشه، همچنين بايد پاراگراف بندي رو رعايت كنيد و اصول نوشتن هر پاراگراف، بايد 4 يا 5 پاراگراف باشه انشاتون. نحوه نوشتن انشا در كتابها و جزوه هاي مختلف هست ولي بد نيست اين انشاهايي كه در اين موضوعات به دست خانم sara.sh كه زحمت كشيدن و اونها رو revise كردن نگاهي بيندازين. به نظرم با يه تصور ذهني دقيق و درست ميتونين بفهمين بايد چه بكنيد، حتما چند انشارو به دقت خودش رو و اوني رو كه خانم sara.sh تصحيح كردن ببينيد. مفيد خواهد بود
    موفق باشيد
    http://www.applyabroad.org/forum/ind...ic,8330.0.html
    http://www.applyabroad.org/forum/ind...ic,8714.0.html

ApplyAbroad Champion
    Some14Myself آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    رشته و دانشگاه
    Uni of Tehran - Finance
    ارسال‌ها

پیش فرض اینم از Essay های اینجانب - نظرات ، پیشنهادات و انتقادات !!!

خب ... بعد از اولین مدیر انجمن تافل ، (مریم خانم!) حالا نوبت منه که با عرض شرمندگی ( :-\ ) شاهکارهای writing ام رو در معرض اخلاص بذارم ;D ... از دوستان (مخصوصآ Sara.sh و Maryamgoli و خلاصه همه بچه ها) هر کسی نظری داره دریغ نکنه لطفآ !!! ... پیشاپیش از همگی ممنونم ...

فقط چند مورد :

1. امتحان من Octobor 26ه ، یعنی می شه 5 آبان ... از الان هفته ای دو یا سه تا essay می خوام بنویسم و کم کم نزدیکای امتحان روزی یه دونه ش کنم ...

2. برای کل Essayها ، سعی می کنم اینطوری زمانبندی کنم ، امیدوارم به درد بقیه بچه ها هم بخوره :

- 1 Min : خوندن و درک تاپیک ..
    - 5 Min : فکر کردن در مورد نظر خودم و main idea هایی که می تونم روشون مانور بدم .. سعی می کنم 3 ... 4 تا idea هر جوری شده برای خودم دست و پا کنم ! ... که با introduction و conclusion بشه یه 5 ... 6 تایی پاراگراف در بیارم توی essay ها ...
    - 20 Min : نوشتن ..
    - 4 Min : بازنگری و revise پایانی !

3. اگه موافق باشین ؛ من edit های یکی از دوستانم رو که 8 ساله داره تدریس خصوصی ielts و toefl می کنه رو هم خودم اینجا در مورد essay هایی که نوشتم می ذارم که بقیه هم استفاده کنن ... البته در صورتی که این essay ها زیاد براشون پیش پا افتاده نباشه و به یه دردیشون بخونه ...

پ.ن : اگه کسی پیشنهادی داره با پ.خ. بهم بگه که اینجا اعمال کنم ...

موضوعات مشابه

1. موضوعات Writing امتحانات اخیر PBT
    توسط m.hashemian در انجمن TOEFL PBT
    پاسخ: 60
    آخرين نوشته: July 6th, 2013, 02:17 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید