صفحه 1253 از 1371 نخستنخست ... 2537531153120312431244124512461247124812491250125112521253125412551256125712581259126012611262126313031353 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 12,521 تا 12,530 , از مجموع 13709

موضوع: نظرسنجی در مورد ایمیل های دریافتی از اساتید

Banned
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : نظرسنجی در مورد ایمیل های دریافتی از اساتید

دوستان سلام
    من ایمیلی از رییس دانشکده ای که در آن اپلای کرده بودم دریافت کردم:

Dear xxx
    I wanted to reach out to you to let you know that we were very impressed with your application, particularly your unusually strong communication skills, independence and real passion for nuclear power and innovation.

Pardon me for asking a somewhat unorthodox question, but we were wondering if you would be interested in transferring your application to the Nuclear Engineering Masters of Engineering Program (M.Eng.) here at Berkeley, which is quite unlike the M.S. or any other traditional Masters degree. Similar to programs at MIT and Stanford, the Berkeley M.Eng. is an intense 9-month experience, blending deep technical education with business and entrepreneurship from Silicon Valley pioneers and high-tech leaders, venture capitalists, etc., the centerpiece being a team capstone project under the direction of one of our faculty, Per Peterson, Max Fratoni, or other nuclear thought leaders in the Department. Graduates of the M.Eng. have excellent prospects to join the high-tech startup and venture world immediately upon completion, or governmental service, which would be an excellent preparation to participate on the ground level in the new nuclear innovation movement. Based on your record, I think your prospects of admission would be excellent, and you would likely hear from us very soon.

The M.Eng. isn't for everyone, but if we are to see the adoption of advanced nuclear power concepts for deep decarbonization of the atmosphere and abundant electricity for the emerging world tomorrow, we need leaders and entrepreneurs to step forward today.

یعنی شانسی در دکتری بریا من نیست؟ آیا نمی توانم از او و یا استادی که تمایل به کار با او دارم تقاضا کنم که شانسی برای نگارش پروپوزال به من بدهند؟

من دیروز برای یه استادی تو استرالیا ایمیل زدم، اینو جواب داد، سوال اول: چی جوابشو بدم؟
    سوال دوم: گفته transcripts ها رو بفرست، میشه فقط کارنامه فوقمو بفرستم؟ آخه معدل لیسانسم خوب نیست

We are conducting ............ and ................ so your research interest aligns well with our research. You will need to prepare a research proposal for the PhD admission. Was it a course work Master with the research component for your Master studies? It will be helpful if you can send me your transcripts also.

Best regards

میشه لطفا زودتر جواب بدین دوستان.

تاریخ عضویت
    Sep 2016
    ارسال‌ها

سلام دوستان
    ممنون میشم کمک کنید.
    من از استاد راجع به تافلم که آیا از نظر دپارتمان مورد قبول هست یا خیر سوال پرسیدم و ایشون اینو جواب دادند. میشه بفرمایید معنیش چی میشه؟
    I will check things out regarding TOEFL and hopefully have a good answer for you.

ممنونم

ApplyAbroad Veteran

تاریخ عضویت
    Nov 2009
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Reactor نمایش پست ها
    دوستان سلام
    من ایمیلی از رییس دانشکده ای که در آن اپلای کرده بودم دریافت کردم:

Dear xxx
    I wanted to reach out to you to let you know that we were very impressed with your application, particularly your unusually strong communication skills, independence and real passion for nuclear power and innovation.

Pardon me for asking a somewhat unorthodox question, but we were wondering if you would be interested in transferring your application to the Nuclear Engineering Masters of Engineering Program (M.Eng.) here at Berkeley, which is quite unlike the M.S. or any other traditional Masters degree. Similar to programs at MIT and Stanford, the Berkeley M.Eng. is an intense 9-month experience, blending deep technical education with business and entrepreneurship from Silicon Valley pioneers and high-tech leaders, venture capitalists, etc., the centerpiece being a team capstone project under the direction of one of our faculty, Per Peterson, Max Fratoni, or other nuclear thought leaders in the Department. Graduates of the M.Eng. have excellent prospects to join the high-tech startup and venture world immediately upon completion, or governmental service, which would be an excellent preparation to participate on the ground level in the new nuclear innovation movement. Based on your record, I think your prospects of admission would be excellent, and you would likely hear from us very soon.

The M.Eng. isn't for everyone, but if we are to see the adoption of advanced nuclear power concepts for deep decarbonization of the atmosphere and abundant electricity for the emerging world tomorrow, we need leaders and entrepreneurs to step forward today.

یعنی شانسی در دکتری بریا من نیست؟ آیا نمی توانم از او و یا استادی که تمایل به کار با او دارم تقاضا کنم که شانسی برای نگارش پروپوزال به من بدهند؟
    شما اگر این مرحله رو هم رد کنی در مرحله ویزا به مشکل میخوری برای مهندسی هسته ای! در مورد این ایمیل هم به نظرم تمپلت میاد که برای بعضی متقاضیان دکتری میفرستن برای اینکه توجه اشون رو به برنامه مستر جلب کنند و دانشجو بگیرند.

ApplyAbroad Veteran

تاریخ عضویت
    Nov 2009
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط believer88 نمایش پست ها
    من دیروز برای یه استادی تو استرالیا ایمیل زدم، اینو جواب داد، سوال اول: چی جوابشو بدم؟
    سوال دوم: گفته transcripts ها رو بفرست، میشه فقط کارنامه فوقمو بفرستم؟ آخه معدل لیسانسم خوب نیست

We are conducting ............ and ................ so your research interest aligns well with our research. You will need to prepare a research proposal for the PhD admission. Was it a course work Master with the research component for your Master studies? It will be helpful if you can send me your transcripts also.

Best regards

میشه لطفا زودتر جواب بدین دوستان.
    اگر پروپوزال دارید بفرستید و اگر هم آماده ندارید تشکر کنید بابت پاسخی که داده و ازش وقت بخواهید که بتونید پروپوزال بنویسید، میتونید از خودش هم سوالاتی کنید در این مورد و ارتباتتون رو حفظ کنید. Research Proposal هم معمولا در حد 1 یا 2 صفحه است ولی بازهم ایون ازش بپرسید. در مورد سوال دوم هم اگر پایان نامه تحویل دادید بگید، It was a Master of Science with thesis and course work
    آره کارنامه فوق رو بفرستید اگر خودش خواست لیسانس هم بفرستید.

ApplyAbroad Veteran

تاریخ عضویت
    Nov 2009
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Rozita_27 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    ممنون میشم کمک کنید.
    من از استاد راجع به تافلم که آیا از نظر دپارتمان مورد قبول هست یا خیر سوال پرسیدم و ایشون اینو جواب دادند. میشه بفرمایید معنیش چی میشه؟
    I will check things out regarding TOEFL and hopefully have a good answer for you.

ممنونم

معنیش میشه "یعنی نمیدونم!!! ولی میپورسم بهت میگم!!!"

Banned
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط milad1988 نمایش پست ها
    شما اگر این مرحله رو هم رد کنی در مرحله ویزا به مشکل میخوری برای مهندسی هسته ای! در مورد این ایمیل هم به نظرم تمپلت میاد که برای بعضی متقاضیان دکتری میفرستن برای اینکه توجه اشون رو به برنامه مستر جلب کنند و دانشجو بگیرند.
    درود
    دقیقا اسمِ اساتیدی را که خودم در sop گفتم را آورده است. و خب راستش الان دیگر برکلی نتایج را به گمانم اعلام کرده است . خب من رشته ی اصلی ام مکانیک است و کار هسته ای در ایران نکرده ام و درضمن پروژه ایکه رویش کار کردم و مقاله نوشتم در مورد راکتور جدیدی بود که نمی شود از آن به بمب هسته ای رسید و نه از waste آن و اصلا علت طراحی اش هم به همین دلیل بوده..در مورد ویزا که همه مشکل دارند هوافضا و مکانیک و مهمندسی شیمی ..ولی خب من تلاشم را می کنم ولی فعلا این مرحله را به سلامت بگذرانم باقی اش برای بعد.. دستکم برای رزومه ام بد نخواهد شد!

تاریخ عضویت
    Aug 2016
    ارسال‌ها

سلام دوستان من این ایمیل دریافت کردم. قضیه اینه که من نیم نمره کم دارم واسه این دانشکده و دانشگاش خیلی خوبه. الان پیشنهادتون چیه من چیکا کنم؟ بعد آیا جایی هست که من بتونم واسه اسکالزشیپ اپلای کنم تو کانادا. ممنون میشم زود جواب بدید. سپاس

Hi Mehdi,

I received this response (copied below) earlier today from XXXX admissions. Given this I believe we just need to hold on and see what the committee decides. However, this will probably make you ineligible for scholarships from grad studies. I’ll let you know when I hear back but if you can retake your IELTS I suggest you do. As you know form our conversations I really require all students to get funding to study in my lab as I don’t presently have any grants to support your salary. Are there any other schoalrshisps you can apply to? Sorry not to have better news.

Thanks,

He doesn’t have the English requirements to be admitted to the School. However, he does have the language requirements to be admitted by GPS. GPS has a lower standard than the School.

Having said that, we will be holding a grad committee meeting soon to decide if we would allow students who don’t meet the School standards to be admitted. We didn’t use to before, but we seem to be getting more requests from faculty to lower our standards.

You can leave your decision for now and I’ll let you know what the committee decides.

من یک میل راجع به پوزیشن استاد بهش میل دادم بهم گفت اپلای کن من I 20 رو سریع اقدام کنم میخاستم بدونم I20 چی هست ؟ من هنوز اپلای نکردم

ApplyAbroad Veteran
    Fairymaid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    ارسال‌ها

سلام،

با یه سرچ تو اینترنت اطلاعات کامل تری از اونچه من بهتون میدم به دست میارین. فرمی هست که پس از پذیرفته شدن برای دانشجوی خارجی توسط دانشگاه صادر میشه. مثل یه جور دعوتنامه که برای سایر مراحل کاری از قبیل گرفتن وقت سفارت لازمه، یه جور certificate of eligibility
    این بخش رو نگاهی بیندازین.

موفق باشید.

نقل قول نوشته اصلی توسط NELDA نمایش پست ها
    من یک میل راجع به پوزیشن استاد بهش میل دادم بهم گفت اپلای کن من I 20 رو سریع اقدام کنم میخاستم بدونم I20 چی هست ؟ من هنوز اپلای نکردم

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •