صفحه 230 از 1371 نخستنخست ... 1301802202212222232242252262272282292302312322332342352362372382392402803307301230 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,291 تا 2,300 , از مجموع 13709

موضوع: نظرسنجی در مورد ایمیل های دریافتی از اساتید

ApplyAbroad Veteran
    Mehdi.Chem.Eng آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    رشته و دانشگاه
    Chemical Engineering, Australia
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : نظرسنجی در مورد ایمیل های دریافتی از اساتید

نقل قول نوشته اصلی توسط USAir نمایش پست ها
    آره ، اتفاقا این استاد تو سایتشم نوشته که RA داره برا دانشجوی آینده دکتراش.
    میگن مار گزیده از ریسمان ... میترسه. تو میلهائیم که دریافت کردند، اونائی که فاند نداشتن خوشون گفتن که ندارم اگه خودت میخوای بیای، به من بگو. پس شما هم موافقید که نیازی به اشاره کردن به فاند نیست!!
    قطعا همینطوره چون اصلا تا تکلیف فاندینگ شما مشخص نشه استاد به شما پروژه پیشنهاد نمیده
    چون نمیخواد پروژه نیمه کاره یهو رو دستش بمونه واسه همین اونایی که فاند ندارن اول ازتون میخوان to prove that you have funding

تاریخ عضویت
    Feb 2009
    ارسال‌ها

دوستان به نظر این تمپلیته؟

Dear ,

Thank you very much for the interest in my research. The decision whether to or not an international applicant is accepted in our program is made solely by the Graduate School.
    Hence, I would refer you to our Grad School coordinator Ms. ----- If you are accepted to our program, you could certainly apply for a potential research project in my group.

Best regards,

به نظر شما در جواب چی بنویسم
    در ضمن یک جمله خوب برای اینکه بپرسم چقدار شانس دارم می خوام

لطفا یکی جواب بده

Banned
    تاریخ عضویت
    May 2010
    ارسال‌ها

یعنی دلم می خواد بمیرم !!!!!

ببینید چی واسه من نوشته !!!!!! آخه خدا کجایی ! چرا باید این جوری بشه آخه !!!!!

Hossein,

In my previous email I said "I am planning to hire research assistant for the next year". I would say "I am not planning to hire research assistant for the next year". Sorry for the confusion.

گریه گریه گریه . . .

به خدا حالم بد شدش ! چرا من نمی میرم بچه ها ؟ هان ؟
    ویرایش توسط hosseinab : November 16th, 2010 در ساعت 09:26 PM

ApplyAbroad Veteran
    sahand_a آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    رشته و دانشگاه
    Mechanical Engineering
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط ms_ir نمایش پست ها
    دوستان به نظر این تمپلیته؟

Dear ,

Thank you very much for the interest in my research. The decision whether to or not an international applicant is accepted in our program is made solely by the Graduate School.
    Hence, I would refer you to our Grad School coordinator Ms. ----- If you are accepted to our program, you could certainly apply for a potential research project in my group.

Best regards,

به نظر شما در جواب چی بنویسم
    در ضمن یک جمله خوب برای اینکه بپرسم چقدار شانس دارم می خوام

لطفا یکی جواب بده
    سلام
    خوب ۱۰۰% نمی‌شه نظر داد که تمپلیت هست یا خیر. البته به نظر من فرقی‌ هم نمی‌کنه که تمپلیت باشه یا نه! روشن هست که استاد نقشی‌ در پروسهٔ پذیرش نداره.
    در جواب میتونید فقط تشکر کنید. برای پرسدن شانس پذیرشتون هم میتونید بگید:

it would be appreciated if you take a look at my CV and let me know the chance of my acceptance in your university
    یا

its very kind of you....
    یا

would you please...

Member Renegade آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    رشته و دانشگاه
    Bioinformatics
    ارسال‌ها

سلام، این استاد قبلا گفته بود اگه مقاله ای داری واسم بفرست، منم فرستادم، در جواب این و گفته:

thanks for your paper, which is interesting. I encourage you to apply for the fall 2011. And please let me know if you get any paper accepted at a conference or workshop.

نظرتون چیه؟

تاریخ عضویت
    Aug 2009
    رشته و دانشگاه
    Bioinformatics
    ارسال‌ها

در مورد این ایمیل نظرتون چیه؟

I am interested in supervising your PhD but I will need some other information. First, could you please send me a copy of your academic transcript? Second, may I ask to which journal you will submit or have submitted the paper you have in preparation? Thirdly, do you have Australian citizenship or permanent residency? I ask this last question because there are some additional costs involved for non-Australian students. However, there are scholarships to cover these costs.

ممنون

ApplyAbroad Veteran
    Royal2009 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Renegade نمایش پست ها
    در مورد این ایمیل نظرتون چیه؟

I am interested in supervising your PhD but I will need some other information. First, could you please send me a copy of your academic transcript? Second, may I ask to which journal you will submit or have submitted the paper you have in preparation? Thirdly, do you have Australian citizenship or permanent residency? I ask this last question because there are some additional costs involved for non-Australian students. However, there are scholarships to cover these costs.

ممنون
    سلام
    بزرگتر ها بهتر می تونن نظر بدهند .
    به نظرم میشه روش حساب باز کرد سعی کنید ظریف عمل کنید.
    با توجه به اینکه هم به فکر هزینه ها ت بوده و گفته دوست داره سوپر وایزت کنه .
    البته سابقه تحصیلی و پژوهشیت واسش مهمه، بخصوص کیفیت ژورنالی که قراره مقالتو ساب میت کنی
    شما مقالتو چاپ کردی یا فرستادی ؟ یعنی به این استاده چی گفتید؟
    هیچ به فردا نیاندیش!!..فردا اندیشه ای برای خود دارد!!..رنج هر روز برای آن روز کافی است!!..

تاریخ عضویت
    Aug 2009
    رشته و دانشگاه
    Bioinformatics
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Royal2009 نمایش پست ها
    سلام
    بزرگتر ها بهتر می تونن نظر بدهند .
    به نظرم میشه روش حساب باز کرد سعی کنید ظریف عمل کنید.
    با توجه به اینکه هم به فکر هزینه ها ت بوده و گفته دوست داره سوپر وایزت کنه .
    البته سابقه تحصیلی و پژوهشیت واسش مهمه، بخصوص کیفیت ژورنالی که قراره مقالتو ساب میت کنی
    شما مقالتو چاپ کردی یا فرستادی ؟ یعنی به این استاده چی گفتید؟
    ممنون Royal2009 عزیز.
    من تو CV اسم مقالم و آوردم و گفتم که در حال آماده شدن برای Submit تو یک جورنال، همین.

سلام دوستان، لطفا نظرتون رو راجع به ايميلهاي كه بين من و يك استاد در استراليا رد و بدل شده بگيد. و اين كه من تا چه اندازه مي‌تونم رو اين استاد حساب باز كنم؟ در ضمن اين استاد از بزرگترين ادمها تو فيلد كاري من هستند.
    تو ايميل اول از علايق ، Backgroung ، معدل و ... گفتم و CV رو ضميمه كردم، بعد 1 روز ايشون جواب دادند:
    Dear Samane
    Thank you for your inquiry. In order to identify a suitable project, I would like to know if you also have an interest in experimental work. I can suggest a project some component of gas solid reactions, but it will also involve some experimental work and modelling associated with pore structure interactions in other areas as well
    بعدش من:
    Dear
    Many thanks for your kind attention and response to my email. In regard to your question, it is necessary to point out that I am profoundly interested in experimental work and have no problem to spend most of my time in doing research at lab. During M. Sc period, I really liked to do experimental work and mathematical modeling simultaneously. But I had to shift to mathematical modeling because of no enough experimental facility. I hope I will have opportunity to do experimental work under your supervision. I am eagerly waiting to hear from you.
    Thank you, in advance, for your time and consideration
    بعدش ايشون:

Dear Samane

I will be pleased to have do your PhD in my group. What you need to do is to apply for PhD as well as scholarships to our University. Please write to our admin officer, ***and request application material, indicating you have been approved to apply by me. ** will send you the forms. Her email is:

For your application you will need to have a project decsriptio and short proposal (about 2 pages) in the format provided. The topic I would like to assign you is the synthesis of microporous carbon from metal carbide by gas solid reaction, and the study of their performance as supercapacitors. It will involve experiments and modelling of the supercapacitor performance of the carbon product. Besides this, it may involve modeling of the gas solid reaction kinetics of their formation. You will need to read up on carbide derived carbons and about supercapacitors.

Once you have obtained the forms let me know, and I will send you some material to read so that you can write your proposal.

نكته اصلي اينه اين دانشگاه استراليايي و طبق گفته دوستان نميشه رو حمايت استاد براي اسكالر شيب حساب كرد. آيا واقعآ اين طوريه؟
    راستي يادم رفت بگم كه من تو ايميل اول گفته بودم كه حمايت مالي احتياج دارم.
    واقعا خوشحال مي‌شم دوستان نظرشون رو بگند.
    ویرایش توسط samane1985 : November 17th, 2010 در ساعت 01:41 PM

ApplyAbroad Editor
    masoudjoon آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    رشته و دانشگاه
    Ph.D. , Industrial Engineering
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط samane1985 نمایش پست ها
    سلام دوستان، لطفا نظرتون رو راجع به ايميلهاي كه بين من و يك استاد در استراليا رد و بدل شده بگيد. و اين كه من تا چه اندازه مي‌تونم رو اين استاد حساب باز كنم؟ در ضمن اين استاد از بزرگترين ادمها تو فيلد كاري من هستند.
    تو ايميل اول از علايق ، Backgroung ، معدل و ... گفتم و CV رو ضميمه كردم، بعد 1 روز ايشون جواب دادند:
    Dear Samane
    Thank you for your inquiry. In order to identify a suitable project, I would like to know if you also have an interest in experimental work. I can suggest a project some component of gas solid reactions, but it will also involve some experimental work and modelling associated with pore structure interactions in other areas as well
    بعدش من:
    Dear
    Many thanks for your kind attention and response to my email. In regard to your question, it is necessary to point out that I am profoundly interested in experimental work and have no problem to spend most of my time in doing research at lab. During M. Sc period, I really liked to do experimental work and mathematical modeling simultaneously. But I had to shift to mathematical modeling because of no enough experimental facility. I hope I will have opportunity to do experimental work under your supervision. I am eagerly waiting to hear from you.
    Thank you, in advance, for your time and consideration
    بعدش ايشون:

Dear Samane

I will be pleased to have do your PhD in my group. What you need to do is to apply for PhD as well as scholarships to our University. Please write to our admin officer, Ms. Siubit Iball and request application material, indicating you have been approved to apply by me. Siubit will send you the forms. Her email is:

For your application you will need to have a project decsriptio and short proposal (about 2 pages) in the format provided. The topic I would like to assign you is the synthesis of microporous carbon from metal carbide by gas solid reaction, and the study of their performance as supercapacitors. It will involve experiments and modelling of the supercapacitor performance of the carbon product. Besides this, it may involve modeling of the gas solid reaction kinetics of their formation. You will need to read up on carbide derived carbons and about supercapacitors.

Once you have obtained the forms let me know, and I will send you some material to read so that you can write your proposal.

نكته اصلي اينه اين دانشگاه استراليايي و طبق گفته دوستان نميشه رو حمايت استاد براي اسكالر شيب حساب كرد. آيا واقعآ اين طوريه؟
    راستي يادم رفت بگم كه من تو ايميل اول گفته بودم كه حمايت مالي احتياج دارم.
    واقعا خوشحال مي‌شم دوستان نظرشون رو بگند.
    اینجوری که معلومه پروژه شامل فاز عملی و آزمایشگاهی میشه که خوب شما هم بهش علاقه مند هستی استادتون هم که تایید کرده و خواسته تو گروهش باشید پس مشکلی نیست الان پروپوزال رو باید بنویسید که استاد گفته بهتون کمک میکنه با اطلاعاتی که واستون میفرسته پس همه چیز ردیفه
    اما مسئله ی مالی
    به نظر من شما mail بزنید و بگید همه چیز همون طور که میخواستید پیش رفته اما درباره ی scholarship صحبت نکردیم اول از شرایط دانشگاه و مقدار بودجه ایی که دست استادتون هست بپرسید (من شنیدم برای همه ی دانشجو ها بیشتر جاها ثابت هستش) بعد که جواب داد راحت تر میتونید صحبت کنید چون تو این mail ها که رد و بدل شده چیزی ازش نیومده
    کمک به کودکان سرطانی
    ارسال پست تنها به منظور تشکر و یا تبریک برخلاف قوانین فروم می باشد؛ به این منظور لطفا از دکمه ی +/- در زیر نام کاربری استفاده نمایید.
    مــا در پیــالـه عکس رخ یار دیده ایم

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •