صفحه 876 از 1371 نخستنخست ... 376776826866867868869870871872873874875876877878879880881882883884885886926976 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 8,751 تا 8,760 , از مجموع 13709

موضوع: نظرسنجی در مورد ایمیل های دریافتی از اساتید

تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : نظرسنجی در مورد ایمیل های دریافتی از اساتید

سلام دوستان
    من حدود دو ماه و نیم که با یه استاد تو illinois at urbana champaign در تماسم و با هم اسکایپ داشتیم. مدارکم را زودتر از سر رسید فرستادم. امروز ایمیل زدم اینو دوباره گفتم (دفعه اول جواب نداد) و این را جواب داد:
    You need to have patience. As I mentioned earlier, all the applications will be reviewed by the graduate admission committee before making a decision. If you are in that selected list, I would be happy to consider you as a Phd student in my lab. At this moment it is not in my hand.

Best,
    Dipanjan
    مختصره چون روی تلفن جواب داده. حالا چی بگم که بیشتر تشویقش کنم تا ساپوزتم بکنه. آخه تو مصاحبه میگفت میتونه رو کمیته تاثیر بذاره حالا چرا میگه باید کمیته تصمیم بگیره؟؟؟!!
    متن ایمیل ارسالی من هم اینه. کمک کنید تا بتونم ارتباطم و حفظ کنم:

Dear Prof. XXX:
    Hope you are fine. This is an email to inform you that I have formally applied to the department of XXX at UIUC on Dec 18th. My Application ID is : XXX.
    ​I have also mentioned your name in my SoP which was an honor for me.

Professor, Could you please have a look at my application? I am very worried about the status of my application. Thus,
    Please let me if I should take any other measures.

I have attached to this email my Application form which contains my SoP, updated CV, a paper under development as my sample work and the rest of the requirements.
    Many thanks for your assistance in advance.
    Wishing you a merry Christmas and a happy new year.
    Sincerely,​
    قبلا! از همکاری شما هم متشکرم.

نقل قول نوشته اصلی توسط Ukabed90 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    من حدود دو ماه و نیم که با یه استاد تو illinois at urbana champaign در تماسم و با هم اسکایپ داشتیم. مدارکم را زودتر از سر رسید فرستادم. امروز ایمیل زدم اینو دوباره گفتم (دفعه اول جواب نداد) و این را جواب داد:
    You need to have patience. As I mentioned earlier, all the applications will be reviewed by the graduate admission committee before making a decision. If you are in that selected list, I would be happy to consider you as a Phd student in my lab. At this moment it is not in my hand.

Best,
    Dipanjan
    مختصره چون روی تلفن جواب داده. حالا چی بگم که بیشتر تشویقش کنم تا ساپوزتم بکنه. آخه تو مصاحبه میگفت میتونه رو کمیته تاثیر بذاره حالا چرا میگه باید کمیته تصمیم بگیره؟؟؟!!
    متن ایمیل ارسالی من هم اینه. کمک کنید تا بتونم ارتباطم و حفظ کنم:

Dear Prof. XXX:
    Hope you are fine. This is an email to inform you that I have formally applied to the department of XXX at UIUC on Dec 18th. My Application ID is : XXX.
    ​I have also mentioned your name in my SoP which was an honor for me.

Professor, Could you please have a look at my application? I am very worried about the status of my application. Thus,
    Please let me if I should take any other measures.

I have attached to this email my Application form which contains my SoP, updated CV, a paper under development as my sample work and the rest of the requirements.
    Many thanks for your assistance in advance.
    Wishing you a merry Christmas and a happy new year.
    Sincerely,​
    قبلا! از همکاری شما هم متشکرم.

سلام،

خیلی خوبه که استاد پیدا کردی و میل های دریافتیت از حالت تمپلیت در اومده. من نظر شخصی خودم رو میگم. الان زیاد نرو روی اعصابش (مخصوصا الان که عیدشونه)، اگه بخواد ورت داره این کارو میکنه و برعکس. بالاخره شما هم باید صبر کنی کمیته تشکیل بشه. کاری که میتونی بکنی اینکه جانب احتیاط رو حفظ کنی و چند جا دیگه اقدام کنی (که فکر میکنم این کارم کردی).

موفق باشی

سلام،

دوستان نظرتون راجع به میل زیر چی میتونه باشه. نمیدونم برخورد کردید یا نه بعضی از ایمیل ها هم میتونه تمپلیت باشه و هم میتونه نباشه. من این ایمیل رو دیروز گرفتم:

Thank you for your interest in my research projects. I will be delighted to be your advisor during your education at ..... Please start your application as soon as possible. The department due date for evaluating applications is sometime in the middle of February. So it is important all documents are uploaded by the end of January.

Please make sure you mention in the application statement that you would like to work under my supervision and keep me updated about the progress of this application
    Best Wishes,

خودم فکر میکنم 60 درصد تمپلیت نیست ولی 40 درصد هم درصد کمی نیست

ApplyAbroad Superstar Tarkan78 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    ارسال‌ها

سلام
    اگه اين دانشگاه كميته محور نيست بايد از استاد بازم سوال كنيد تا بالاخره بفهميد به شما پول ميده يا نه
    اگه نه كه اول بايد فكر كنيد كه آيا از سد كميته ميتونيد رد بشيد يا نه. مثلا بايد نمرات زبانتان در حد اين دانشگاه باشه. اگه اوكي هست شانس شما بعد از گرفتن ادميشن از دانشگاه بيشتره چون استاده از كار شما بدش نمياد، اگه رزومتون در حد اين دانشكاه نيست شايد اپلاي نكنيد بهتره
    نقل قول نوشته اصلی توسط iustlondon نمایش پست ها
    سلام،

دوستان نظرتون راجع به میل زیر چی میتونه باشه. نمیدونم برخورد کردید یا نه بعضی از ایمیل ها هم میتونه تمپلیت باشه و هم میتونه نباشه. من این ایمیل رو دیروز گرفتم:

Thank you for your interest in my research projects. I will be delighted to be your advisor during your education at ..... Please start your application as soon as possible. The department due date for evaluating applications is sometime in the middle of February. So it is important all documents are uploaded by the end of January.

Please make sure you mention in the application statement that you would like to work under my supervision and keep me updated about the progress of this application
    Best Wishes,

خودم فکر میکنم 60 درصد تمپلیت نیست ولی 40 درصد هم درصد کمی نیست
    بالا منشين كه هست پستي خوشتر . . .
    هشيار مشو كه هست مستي خوشتر . . .
    در هستي دوست، نيست گردان خود را . . .
    كان نيستي از هزار هستي خوشتر . . .

تاریخ عضویت
    Apr 2013
    رشته و دانشگاه
    Amirkabir university of Technology
    ارسال‌ها

سلام دوستان
    این جواب یکی از استادا است که برام فرستاده
    من براش CV رو فرستادم و اونم اینو برام فرستاده
    جریان این Apply for fellowship چیه؟ من واقعا منظورشو متوجه نشدم
    یعنی باید دنبال Fellowship باشم تا قبولم کنه؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
    مرسی
    Thank you for your interest in pursuing graduate studies at XXXX. Depending on your interests and background, you may want to apply through the bioengineering, nanoengineering, materials science, or chemistry and biochemistry programs. I am affiliated with all of those programs.

I strongly encourage you to apply for fellowships that might support your studies in my lab. Most of my students have fellowship support for at least the first year of their PhD studies.

You can get more information on current projects in my lab by following the link to my research website given below:

ApplyAbroad Superstar Tarkan78 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    ارسال‌ها

سلام
    بنظرم با زبان بي زباني ميگه من حداقل واسه سال اول پول ندارم. اپلاي كن فلوشيپ بگير از دانشگاه. فلوشيپ را دانشگاه ميده نه استاد
    نقل قول نوشته اصلی توسط shadidahs نمایش پست ها
    سلام دوستان
    این جواب یکی از استادا است که برام فرستاده
    من براش CV رو فرستادم و اونم اینو برام فرستاده
    جریان این Apply for fellowship چیه؟ من واقعا منظورشو متوجه نشدم
    یعنی باید دنبال Fellowship باشم تا قبولم کنه؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
    مرسی
    Thank you for your interest in pursuing graduate studies at XXXX. Depending on your interests and background, you may want to apply through the bioengineering, nanoengineering, materials science, or chemistry and biochemistry programs. I am affiliated with all of those programs.

I strongly encourage you to apply for fellowships that might support your studies in my lab. Most of my students have fellowship support for at least the first year of their PhD studies.

You can get more information on current projects in my lab by following the link to my research website given below:
    بالا منشين كه هست پستي خوشتر . . .
    هشيار مشو كه هست مستي خوشتر . . .
    در هستي دوست، نيست گردان خود را . . .
    كان نيستي از هزار هستي خوشتر . . .

دوستان لطف می کنید بفرمایید منظور استاد از این جواب چی بوده:
    Dear Leyla, Thank you for your interest in my research. Would you think of applying to Rutgers ISE?E

ApplyAbroad Veteran

تاریخ عضویت
    Jan 2010
    رشته و دانشگاه
    EE/University of South Florida
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Leyla_Bahari نمایش پست ها
    دوستان لطف می کنید بفرمایید منظور استاد از این جواب چی بوده:
    Dear Leyla, Thank you for your interest in my research. Would you think of applying to Rutgers ISE?E
    Is your major Industrial?
    I just searched Google for ISE and found:
    Industrial and Systems Engineering.
    If so, you got your response.
    Good luck.
    “Sometimes people are beautiful.
    Not in looks.
    Not in what they say.
    Just in what they are.”

ممنون از جواب تون
    اما ابهامم سر اون قسمت نیست. رشته من این نیست اما این جواب از استادیه که در این دپارتمانه و زمینه کاریش با من یکیه
    منظورش از اون جمله ی آخر رو متوجه نمیشم Would you think of applying to...?h

ApplyAbroad Veteran

تاریخ عضویت
    Jan 2010
    رشته و دانشگاه
    EE/University of South Florida
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Leyla_Bahari نمایش پست ها
    ممنون از جواب تون
    اما ابهامم سر اون قسمت نیست. رشته من این نیست اما این جواب از استادیه که در این دپارتمانه و زمینه کاریش با من یکیه
    منظورش از اون جمله ی آخر رو متوجه نمیشم Would you think of applying to...?h
    This is very clear, as your major is not the same as him, he is asking you whether you want to apply for his group, or you are contacting a wrong person.
    This is your fault because you did not write your Email very nice, he is confused with your Email.
    If you are going to change your major, you have to mention that because of these reasons I decided to change my major and now I am going to apply for this new major. And you have to mention that his research interests are the same as the one that you are planning to do.
    Good luck.
    “Sometimes people are beautiful.
    Not in looks.
    Not in what they say.
    Just in what they are.”

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید