صفحه 12 از 38 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202122 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 372

موضوع: Samples of Recommendation Letter

پیش فرض پاسخ : Samples of Recommendation Letter

میخوام متن ریکام بنویسم برای استاد پروژه ام که برام امضا کنه. قبلا متن برای سایر اساتیدی که باهاشون درس داشتم نوشتم، اما ریکام استاد پروژه تا حالا ننوشتم، چه مواردی باید توش باشه ؟

Senior Member VividNed آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    ارسال‌ها

نظر بدين بچه ها. به نظر خودم كه خيلي جالب نيست
    To whom it may concern
    It is my immense pleasure to recommend one of my best students into your graduate program for next coming academic year.I am delighted to be called upon as a reference for XXX. I first became acquainted with Ms.XXX in 2007, when she enrolled in my Soil Mechanic class.
    During the course of studies, her grades were exceptionally excellent and ultimately she reached top rank among 40 students that I was teaching course with the total and highest grade (20/20). She is intelligent, ambitious and completely in service of the team. Besides, she is undoubtedly one of our finest, most well-rounded undergraduates. Her willing to go beyond what is required and self-motivated individuality impress me as well as she has a take-charge personality and handles responsibility well.
    I have no doubt that Neda will make a tremendous impact on the world of her major at large. I believe in her outstanding abilities for scientific work and strongly recommend her for further education at your university, where she can develop and apply her bright talents.
    I would like to appreciate you most favorite considerations to her, and it would be great pleasure for me to see continuing her higher studies in your Academy.
    If you have any questions, please do not hesitate to contact me.

تاریخ عضویت
    Apr 2009
    رشته و دانشگاه
    مکانیک-شریف
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط shbf نمایش پست ها
    میخوام متن ریکام بنویسم برای استاد پروژه ام که برام امضا کنه. قبلا متن برای سایر اساتیدی که باهاشون درس داشتم نوشتم، اما ریکام استاد پروژه تا حالا ننوشتم، چه مواردی باید توش باشه ؟
    باید توش باشه:
    he was a very motivated and talented student
    he was very innovative(ایده ای که زدی رو بگو و از طرف استاد بگو خیلی حال کرده با این ایده)
    he maintained professional attitude towards other members of the group(سر وقت گزارش تحویل دادی و بسیار عالی کامیونیکیت! داشتی)
    hi did an extensive literature review of previously proposed method(رفتی مقاله های قبلی رو خوندی و نقاط ضعف و قدرتش رو در آوردی و بر اساس اونها ایده زدی)
    And at the end probably: He is currently preparing a journal paper on the results of his proposed method.
    کلا باید از این فرصت خوب استفاده کنی و بگی که خوب بلدی ریسرچ کنی و میدونی که سیستم چجوریه و آماده ای واسه ریسرچ

تاریخ عضویت
    Apr 2009
    رشته و دانشگاه
    مکانیک-شریف
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط VividNed نمایش پست ها
    نظر بدين بچه ها. به نظر خودم كه خيلي جالب نيست
    To whom it may concern
    It is my immense pleasure to recommend one of my best students into your graduate program for next coming academic year.I am delighted to be called upon as a reference for XXX. I first became acquainted with Ms.XXX in 2007, when she enrolled in my Soil Mechanic class.
    During the course of studies, her grades were exceptionally excellent and ultimately she reached top rank among 40 students that I was teaching course with the total and highest grade (20/20). She is intelligent, ambitious and completely in service of the team. Besides, she is undoubtedly one of our finest, most well-rounded undergraduates. Her willing to go beyond what is required and self-motivated individuality impress me as well as she has a take-charge personality and handles responsibility well.
    I have no doubt that Neda will make a tremendous impact on the world of her major at large. I believe in her outstanding abilities for scientific work and strongly recommend her for further education at your university, where she can develop and apply her bright talents.
    I would like to appreciate you most favorite considerations to her, and it would be great pleasure for me to see continuing her higher studies in your Academy.
    If you have any questions, please do not hesitate to contact me.
    download the attachment please
    تصاویر پیوست فایل‌های پیوست

Senior Member VividNed آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط اردوان نمایش پست ها
    download the attachment please
    مرسی. ولی متن باید Italic باشه؟ در ضمن فونت 13 بزارم اشکالی نداره؟ چون 12 خیلی ریزه به نظرم.

Banned
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط en milad نمایش پست ها
    سه نوع ریکامندیشن داریم
    mediocre گمان کنم این mediocre باشه
    تقریبا رکامی که یکی از استادای من نوشته , شبیه همینه.به نظرتون خوب نیست؟

تاریخ عضویت
    Apr 2009
    رشته و دانشگاه
    مکانیک-شریف
    ارسال‌ها

مرسی. ولی متن باید Italic باشه؟ در ضمن فونت 13 بزارم اشکالی نداره؟ چون 12 خیلی ریزه به نظرم.
    ایتالیک از نظر من قشنگه. فونتشم میتونی بزرگ کنی. اونها دیگه سلیقه ی خودته

ApplyAbroad Guru
    تاریخ عضویت
    May 2011
    ارسال‌ها

از نظر اصول نگارش Italic کردن کل متن کار اشتباهیه.

تاریخ عضویت
    Sep 2011
    ارسال‌ها

سلام.آیا علاوه بر فرم مخصوص دانشگاه باید یه نامه هم بهش ضمیمه شه؟

ApplyAbroad Editor
    amirmousavi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    رشته و دانشگاه
    Civil Engineering
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط nikoohadi نمایش پست ها
    سلام.آیا علاوه بر فرم مخصوص دانشگاه باید یه نامه هم بهش ضمیمه شه؟
    سلام
    اکثر دانشگاه ها از شما می خوان که علاوه بر پر کردن فرم خودشون توسط استاد ، یک نامه (همون توصیه نامه) به اون فرم پیوست کنین( که معمولا اون نامه رو توی سربرگ دانشگاه می نویسن) که میشه همین ریکام هایی که کلی
    sample ازش هست ... و فرم و نامه رو توی پاکت میزارین ،استاد امضا میکنه و با بقیه مدارک میفرستین

موضوعات مشابه

1. گرفتن توصیه نامه از استاد مستقیم
    توسط amir32002 در انجمن توصیه‌نامه (Letter of Recommendation)
    پاسخ: 355
    آخرين نوشته: December 16th, 2017, 05:16 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •