صفحه 26 از 38 نخستنخست ... 161718192021222324252627282930313233343536 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 251 تا 260 , از مجموع 372

موضوع: Samples of Recommendation Letter

Member eden آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    رشته و دانشگاه
    PhD , EE
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : Samples of Recommendation Letter

سلام دوست عزیز، این نظر منه البته:

نمونه های شهودی از چیزایی که نوشتینو بیارین.

موفق باشین

نقل قول نوشته اصلی توسط elmira.akbari نمایش پست ها
    دوستان کسی وقت نکرد اینو یک نگاهی بندازه

تاریخ عضویت
    Jun 2013
    ارسال‌ها

دوستان محبت می کنید یه نگاهی به این چندتا خطی که تو این توصیه نامه نوشتم یه نگاه بندازید و نظرتون رو بگید. واقعا ممنون می شم.
    تصاویر پیوست فایل‌های پیوست

Member Po0yan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    رشته و دانشگاه
    Civil Engineering
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط opanishad نمایش پست ها
    دوستان محبت می کنید یه نگاهی به این چندتا خطی که تو این توصیه نامه نوشتم یه نگاه بندازید و نظرتون رو بگید. واقعا ممنون می شم.
    خیلی مختصر توضیح دادید!! و همینطور ساده و تکراری هست (منظورم اینه که چیز چشمگیری ننوشتید)
    توی اولی اینکه نوشید من میدونم تو فولاد 1 نمره کم گرفته رو حذف کنید به ضرر شماست!! کلا سعی کنید همه چیز رو positive بنویسید
    توی دومی منظورتون از Mechanics of materials کدوم درسه؟؟
    Not Everything iS aS iT Seems

Member Po0yan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    رشته و دانشگاه
    Civil Engineering
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط elmira.akbari نمایش پست ها
    سلام میشه یک نگاهی به این توصیه نامه بندازین و نظرتونو بگین
    سلام
    به نظر من توصیه نامه شما واسه مستر خوبه!! اما واسه دکترا کمه!
    شما بدون هیچ مثالی فقط توضیح دادید که فلانی خوبه! تنها موردی که اشاره کردید اینه:
    She has performed as my assistant in the department
    به نظر من بیشتر روش کار کنید مثال بزنید بگید که چه کاری با این استاد انجام دادید! بحث های تخصصی مربوط به رشتتون رو عنوان کنید! این توصیه نامه مشکلی که داره اینه که General هست
    ضمنا کل متن رو بدید به یک استاد زبان که Revise کنه چون به نظرم اشکالای کوچیک داشت!! پاراگراف آخر هم اشکالاش بیشتر بود
    موفق باشید

تاریخ عضویت
    Jun 2013
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Po0yan نمایش پست ها
    خیلی مختصر توضیح دادید!! و همینطور ساده و تکراری هست (منظورم اینه که چیز چشمگیری ننوشتید)
    توی اولی اینکه نوشید من میدونم تو فولاد 1 نمره کم گرفته رو حذف کنید به ضرر شماست!! کلا سعی کنید همه چیز رو positive بنویسید
    توی دومی منظورتون از Mechanics of materials کدوم درسه؟؟

مرسي از كمكتون. بله همشو از اينور اونور گرفتم. ولي چون يه مقدار جدا جدا سوال پرسيده سخته يه چيز درست حسابي نوشت. منظورم از اون هم مقاومت مصالح بود.

Member Po0yan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    رشته و دانشگاه
    Civil Engineering
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط opanishad نمایش پست ها
    مرسي از كمكتون. بله همشو از اينور اونور گرفتم. ولي چون يه مقدار جدا جدا سوال پرسيده سخته يه چيز درست حسابي نوشت. منظورم از اون هم مقاومت مصالح بود.
    خواهش میکنم
    مقاومت مصالح میشه Strength of Materials
    بله درسته اما باید رو هر پارتش بیشتر وقت بذارید
    اگر کمکی خواستید پیام خصوصی بدید بهم

Member Po0yan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    رشته و دانشگاه
    Civil Engineering
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Po0yan نمایش پست ها
    خواهش میکنم
    مقاومت مصالح میشه Strength of Materials
    بله درسته اما باید رو هر پارتش بیشتر وقت بذارید
    اگر کمکی خواستید پیام خصوصی بدید بهم
    تصحیح میکنم مقاومت مصالح Mechanics of Materials هم درسته!
    ویرایش توسط Po0yan : December 31st, 2013 در ساعت 02:59 AM

نقل قول نوشته اصلی توسط faza1995 نمایش پست ها
    سلام
    من یه چندتا پست رو خوندم اکثر این توصیه نامه ها واسه مدارک دانشگاهیه
    من می خوام واسه undergraduate آقدام کنم
    توصیه نامم باید چه جوری باشه؟
    مرسی
    در مورد اینکه برای Undergrad توصیه نامه لازم هست یا نه از دانشگاهتون سوال کنید.

تاریخ عضویت
    Dec 2013
    ارسال‌ها

Exclamation پاسخ : Samples of Recommendation Letter

سلام
    دوستان این اولین توصیه نامه ایه که مینویسم(با کمک از چند سمپل و ...) ، احتمالا غلط هم زیاد داره (مخصوصا اسم درس ها) + ازونجاییکه رزومه قوی ای ندارمم یکم برای خودم نوشابه باز کردمو به خودم حال دادم
    لطفا یه نگاهی بندازید و نطرتونو بدید
    متشکرم

:

To whom it may concern
    It gives me pleasure in writing this letter of recommendation with respect to one of my best undergraduate students Mr. xxxxx who is pursuing graduate studies in your authentic university. I have had known xxxx since fall semester of 2010 and he was my student in Electrical circuits 1 & 2 , power system analysis 1, industrial electronic, Electrical Machinery 3 and his supervisor of his bachelor’s final project.
    He was an outstanding student and talented in all of mentioned courses. Specifically in Industrial electronics ,He was graded 19.75 (out of 20) and ranked the second in my class of 55 students, and similarly in the course of electrical circuitry he got 17.5 (out of 20) and ranked among the top 5% in class of 40 students. His willing to go beyond what is required and self-motivated individuality impress me as well as his liable personality that enables him to handle responsibilities meticulously. For instance, he voluntarily undertakes the class seminars and students conferences, lecturing the wind turbine analysis and convertors simulations in fall and spring of 2012.
    Additionally I was his Bachelor’s final project supervisor which was on “construction and analysis of a wind turbine”. Though many students preferred research or simulation projects, since xxx was an active and outstanding student in our department, chose the cwind turbine constructional project and brilliantly fulfilled my expectancy by getting 20 (out of 20). Furthermore, he was a well-organized, hard-working and highly-motivated student and capable of encountering new challenges, who understands the value of goal setting and importance of team work. Ultimately, he could also conduct his research with a minimum guidance.
    All in all, I believe xxx has a bright future, especially in the subject of renewable energy, and given his great intelligence, I am sure that he could put his degree to good use. I have no hesitation whatsoever in recommending him for admission to the graduate program at your university which I am sure he will prove to be an asset to. I place myself fully accessible to you, to be contacted regarding inquiries about Mr. xxx
    Sincerely yours,

تاریخ عضویت
    Feb 2014
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط niasoh نمایش پست ها
    سلام
    دوستان این اولین توصیه نامه ایه که مینویسم(با کمک از چند سمپل و ...) ، احتمالا غلط هم زیاد داره (مخصوصا اسم درس ها) + ازونجاییکه رزومه قوی ای ندارمم یکم برای خودم نوشابه باز کردمو به خودم حال دادم
    لطفا یه نگاهی بندازید و نطرتونو بدید
    متشکرم

:

To whom it may concern
    It gives me pleasure in writing this letter of recommendation with respect to one of my best undergraduate students Mr. xxxxx who is pursuing graduate studies in your authentic university. I have had known xxxx since fall semester of 2010 and he was my student in Electrical circuits 1 & 2 , power system analysis 1, industrial electronic, Electrical Machinery 3 and his supervisor of his bachelor’s final project.
    He was an outstanding student and talented in all of mentioned courses. Specifically in Industrial electronics ,He was graded 19.75 (out of 20) and ranked the second in my class of 55 students, and similarly in the course of electrical circuitry he got 17.5 (out of 20) and ranked among the top 5% in class of 40 students. His willing to go beyond what is required and self-motivated individuality impress me as well as his liable personality that enables him to handle responsibilities meticulously. For instance, he voluntarily undertakes the class seminars and students conferences, lecturing the wind turbine analysis and convertors simulations in fall and spring of 2012.
    Additionally I was his Bachelor’s final project supervisor which was on “construction and analysis of a wind turbine”. Though many students preferred research or simulation projects, since xxx was an active and outstanding student in our department, chose the cwind turbine constructional project and brilliantly fulfilled my expectancy by getting 20 (out of 20). Furthermore, he was a well-organized, hard-working and highly-motivated student and capable of encountering new challenges, who understands the value of goal setting and importance of team work. Ultimately, he could also conduct his research with a minimum guidance.
    All in all, I believe xxx has a bright future, especially in the subject of renewable energy, and given his great intelligence, I am sure that he could put his degree to good use. I have no hesitation whatsoever in recommending him for admission to the graduate program at your university which I am sure he will prove to be an asset to. I place myself fully accessible to you, to be contacted regarding inquiries about Mr. xxx
    Sincerely yours,
    به جای I have had known xxx بنویسید I have known یا I got to know . اگر مقاله هم نوشتید اشاره کنید خوب هست.

موضوعات مشابه

1. گرفتن توصیه نامه از استاد مستقیم
    توسط amir32002 در انجمن توصیه‌نامه (Letter of Recommendation)
    پاسخ: 355
    آخرين نوشته: December 16th, 2017, 05:16 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •