صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

موضوع: آيا تمام سؤالات آفيسر و پاسخ هاي ما در مصاحبه توسط آفيسر در كامپيوتر ثبت ميشه؟

پیش فرض پاسخ : آيا تمام سؤالات آفيسر و پاسخ هاي ما در مصاحبه توسط آفيسر در كامپيوتر ثبت

I am just telling what I have been informed of. You can either take it or pass it without remark,
    All your answers are saved somewhere, keep that in mind
    من آن خاكستر سردم كه در من شعله هم عصيان هاست
    من آن پروانه آرامم كه در من فرياد همه طوفان هاست
    من آن مجنون سردم كه در من آتش ليلي است

تاریخ عضویت
    Oct 2007
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : آيا تمام سؤالات آفيسر و پاسخ هاي ما در مصاحبه توسط آفيسر در كامپيوتر ثبت ميشه؟

يعني مثلا ممكنه جايي ضبط بشه صدا؟؟ من كه حرف ميزدم همش بهم ميگفت بلندتر لطفا!

پیش فرض پاسخ : آيا تمام سؤالات آفيسر و پاسخ هاي ما در مصاحبه توسط آفيسر در كامپيوتر ثبت

نقل قول نوشته اصلی توسط Mahin

Dear Mahin,

My relative used to work in one of these embassies and she told me that the interviewer is not the only one who decides over your case. There is a also a higher ranked one who is influential on the final decision. He/ She sends messages to the interviewer on her screen

تاریخ عضویت
    Apr 2008
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Sara.Sh
    I am just telling what I have been informed of. You can either take it or pass it without remark,
    All your answers are saved somewhere, keep that in mind
    Sure! definitely I'll take the info. that is reliable enough and I'm aware of their source ;D

Good Luck and Stay Cool
    The Lord: Wonderful things are happening. The way will unfold step by step.<br />... Do not limit Me

تاریخ عضویت
    Apr 2008
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : آيا تمام سؤالات آفيسر و پاسخ هاي ما در مصاحبه توسط آفيسر در كامپيوتر ثبت ميشه؟

No way! Mahin jan

Can you Imagine that what happens if they want to tape record all interviews?? it doesn't sound rational. Besides this, there is a rule in U.S that if they want to record your voice, even for security reasons, they have to tell you in advance. you can try this buy calling a bank or somewhere like DHL.

The Lord: Wonderful things are happening. The way will unfold step by step.<br />... Do not limit Me

نقل قول نوشته اصلی توسط Sarah.sm
    No way! Mahin jan

Can you Imagine that what happens if they want to tape record all interviews?? it doesn't sound rational. Besides this, there is a rule in U.S that if they want to record your voice, even for security reasons, they have to tell you in advance. you can try this buy calling a bank or somewhere like DHL.

If you have taken all the info before, you would not have reached a better result by now

It is good to ask and answer your question

quote author=Sarah.sm link=topic=7738.msg50974#msg50974 date=1212740935]
    [img][/img][ftp][/ftp]
    من براي بار دوم ميرم مصاحبه. ميخوام بدونم تمام پاسخ هاي من در مصاحبه اول در كامپيوتر ثبت شده؟ آيا آفيسر نظر و كامنت خودش رو نوشته؟ كل مصاحبه به طور خلاصه تايپ شده؟ اگه كسي اطلاعي داره ممنون ميشم جواب بده.
    [/quote]

No way! Mahin jan

[/quote

تاریخ عضویت
    Apr 2008
    ارسال‌ها

No way! Mahin jan

If you have taken all the info before, you would not have reached a better result by now
    This forum is not for debate! So send me personal message if you want to do so.

No way! Mahin jan

This forum is not for debate! So send me personal message if you want to do so.

You probably mean challenge,
    Any how, I just wanna help tackling the misunderstandings

ApplyAbroad Superstar Countdown آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    رشته و دانشگاه
    Mechanical-Georgia Inst. of Technology
    ارسال‌ها

سلام

حالا اطلاعات ثبت بشه یا نشه// چه فرقی داره

این در حالتی که شما بخواهید چیزی رو زیر آبی برید و یا راست نگید و یا دو در کنید و یا طفره برید و یا پنهان کنید ولی مطابق با این اصل که اونا اگه چیزی رو بخواند گیر میارند و راست گویی بهترین کار است بنظر من نباید مصاحبه دوم و یا سوم رو اینطوری انجام داد- تغییر زیادی در شرایط دادن و راست گو بودن باز هم بهترین کار هستش

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •