صفحه 50 از 80 نخستنخست ... 404142434445464748495051525354555657585960 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 491 تا 500 , از مجموع 797

موضوع: مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

  1. #491

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    سلام دوستان گرامی، ممکنه من رو راهنمایی کنید؟
    لیسانس مدیریت صنعتی دانشگاه علم و هنر معدل 15.57
    ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد، ترم آخر معدل 19.20
    پایان نامه م رو حتما مقاله میکنم. آیلتس 6 داشتم که اکسپایر شده و باید دوباره امتحان بدم بهمراه جی ار ای، میخواستم بدونم بهترین دانشگاه برای خواندن دکترا و فاند گرفتن کجا میتونه باشهبا توجه به شرایط موجود، آیا شانسی دارم؟!

  2. #492

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    درود
    میخام برای تحصیل در رشته روانشناسی در کانادا اقدام کنم
    سن 30 مجرد - لیسانس الکترونیک دانشگاه علمی کاربردی معدل 15
    آیا میتونم درخاست تحصیل در مقطع کارشناسی روانشناسی در کانادا با توجه به شرایطم بدم و میزان سرمایه ای که باید داشته باشم چقدره؟
    قبل از اقدام برای گرفتن مدرک زبان و سایر مدارک میخام از بابت این موارد مطمئن بشم تا وقتی که میخام بزارم بیهوده نباشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  3. #493
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    رشته و دانشگاه
    روانشناسی عمومی دانشگاه گیلان
    ارسال‌ها
    4

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی روانشناسی عمومی و از دانشگاه گیلان گرفتم. برای ادامه تحصیل قصد رفتن به هلند دارم به همراه همسرم. ولی اونجا میخوام به طور کامل زبان و تقویت کنم. کسی از دوستان هست که شرایط و بدونه؟ اینکه چه واحدایی و باید اونجا معادل سازی کرد؟ کدوم دانشگاه بهتره؟Leiden؟ Amsterdam؟ هزینه تحصیل چطوریه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

  4. #494

    پیش فرض پاسخ : اعتبار ارشد روانشناسی در باکو؟

    سلام دوستان، من شنیدم که روانشناسی بالینی داره از این حالتش خارج می شه و به سمت نوروساینس می ره ، چون که مشاوره کسی رو درمان نمی کنه، از دوستانی که خارج از کشور هستند و اطلاعاتشون آپ تو دیت تره می خوام که من رو راهنمایی کنند.
    و سوال دیگه این که من می خوام برای دکترا برم کانادا ولی چون خیلی سخت پذیرش می دن، به نظرتون بهتر نیست از طریق فدرال مهاجرت کنم و بعد از اونجا اپلای کنم برای دکترا؟ یعنی اگه کانادا باشم و اقدام کنم شانس اکسپت گرفتنم میره بالا یا فرقی نمی کنه ؟ ممنون

  5. #495
    Junior Member richart آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2016
    ارسال‌ها
    13

    پیش فرض پاسخ : اعتبار ارشد روانشناسی در باکو؟

    با سلام

    من دانشجو ترم 2 روانشناسی دانشگاه ازاد هستم با توجه به تحقیقات و اطلاعاتی که درباره پذیرش و فاند دریافت کردم نظر من رو اینه که مستر رو در یک کشور اروپایی و یا المان به صورت رایگان بخونم و برای مقطع دکترا به امریکا برم البته با فول فاند به نظر شما گرفتن مستر در اروپا تاثیر زیادی رو پذیرش از امریکا داره؟...البته تا الان نمراتم خوب بوده و زبانم در حد متوسطه و میتونم راحت مکالمه کنم و تافل ندارم هنوز و قصد ادامه دادن زبان رو در اسرع وقت دارم.

    ممنون

  6. #496

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    چرا کسی اینجا فعال نیس ؟آدم دلش می گیره...روانشناس های عزیز بیاین کمک

  7. #497
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2016
    ارسال‌ها
    1

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    سلام
    ممنون می شم سوالم رو جواب بدین
    من با دیپلم معدل 19 و رتبه تک رقمی کنکور وارد روان شناسی شدم و با معدل 18.5 فارغ التحصیل شدم. مقاله داخلی هم دارم چند تا . حیطه پژوهش هام بیشتر رشد و نوجوانی و ... است.
    اینطور که از تاپیک ها متوجه شدم برای دکترای گرایش بالینی با شرایط من که ارشد نخوندم خیلی نمی شه امیدوار بود . مراکز روان کاوی می تونم برم ؟ فاند هم می تونن داشته باشن؟ یا مثلا کشوری مثل انگلیس که روان کاوی اش جزو دانشگاهشه؟ یا کالج های سکس تراپی؟ یا این ها هم قبلش دکترای بالینی می خوان ؟ یا با گرایش های دیگه هم قبول می کنن ؟

    خیلی پیچ در پیچ شد شرمنده

    سوال بعدی هم این که اگه همسرم فاند بگیره به نظرتون می تونه تامین کننده خرج جفتمون باشه ؟ شرایط غلمی اش از من خیلی بهتره

  8. #498
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2016
    رشته و دانشگاه
    روانشناسی صنعتی و سازمانی دانشگاه اصفهان
    ارسال‌ها
    2

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    سلام دوستان
    من در حال گرفتن کارشناسی روان شناسی صنعتی سازمانی از دانشگاه اصفهان هستم
    قصد دارم ارشد روانسنجی بخونم دانشگاه علامه و بعد برای ارشد یا دکترا دانشگاه ایالتی میشیگان برای روان شناسی صنعتی سازمانی اقدام کنم.
    شرایط چی نیاز دارم تا قبولم کنن؟ حداقل چندتا مقاله داخلی یا خارجی؟ نمره زبان چطور؟ Ielts یا tofel؟ آیا سابقه کار خوبه یا نه؟

    راستشو بخواین اصلا نمیدونم باید چیکارکنم لطفا کمکم کنید.

  9. #499

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    دوستان کسیی میدونه که اگر گرایشی بجز گرایش الانت بخوای اپلای کنی مثلا از بالینی یا خانواده به نوروسایکولوژی حتما باید زمینه کاریت یا مقاله در زمینه نورو داشته باشیم یا نه خیلی بستگی به ارتباط ایندو نداره؟
    ممنون

  10. #500
    Member Salahpsycho آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    رشته و دانشگاه
    PhD, Uni of Wisconsin, Psychology
    ارسال‌ها
    176

    پیش فرض پاسخ : مباحث کلی پذیرش در رشته روانشناسی

    سلام دوستان
    معذرت خواهی بابت دیر پاسخ دادن پیامهای خصوصی... به نظرم رسید پاسخ یکی از سوال های بچه ها اینجا بنویسم که شاید به درد دیگران هم خورد.

    سوال:
    من ارسال های شما رو تو تاپیکی که برای apply دانشجوهای روانشناسی بود خوندم.
    واقعیت قضیه این هست که من الان دانشجوی ترم 2 کارشناسی روانشناسی هستم؛میخواستم بدونم از الان باید چکارهایی انجام بدم که برای فوق که میخوام واسه apply اقدام کنم مشکلی نداشته باشم؟
    هرچند مطمئنم که تا دو سه سال آینده همه قوانین و اینا مثل الان نیست.
    والا من هرچی ارسال هارو خوندم گیج شدم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.[IMG]file:///C:\Users\slotfi\AppData\Local\Temp\1\msohtmlclip1\ 01\clip_image001.png[/IMG]

    پاسخ من:

    در مورد سوالی که چه مسیری رو من طی میکردم اگه بر میگشتم دوران لیسانسم در ایران، این موارد را در نظر میگرفتم. فقط در نظر داشته باشید که اینا فقط بر اساس تجربه من هست و ایراد هم میتونه داشتته باشه..


    1. من تمام درس هامو به زبان انکگلیسی میخوندم. حداقل منبع مرتبط و کتابی گیر می آوردم که از روش بخونم. مثلا اگه درس روانشناسی ادراک و احساس دارم این ترم، حتما یه کتاب انگلیسی فصل به فصل باهاش میخوندم... متاسفانه همه منابع ما فارسی هست که خیلی خیلی بده. من اینجا هندی ها رو میبینم که خیلی مسلط هستند از سایر ماها و چینی ها چون لیسانسشون به انگلیسی بوده... تفاوت عظیمی داره منابع رو قبلا به فارسی خونده باشی یا انگلیسی.
    2. افزایش سرعت ریدینگ متون روانشناسی به انگلیسی. از دو راه شدنی هست. یکی همون چسبیدن به متون انگلیسی روانشناسی و کتاب اورجینال خوندن به جای فارسی در کلاس ها و بعدش مقاله خوندن. مقاله خوندن معمولا سخت تر هست چون تخصصی هست ولی کم کم سرعتتون زیاد میشه. فراموش نکنید که اگر زبانتون ضعیف یا متوسط هست، در ابتدا خیلی اذیت میشید و فقط میخایید فرار کنید به سمت متون فارسی ولی بعد از یک مدت خودتون از سرعت خودتون لذت میبرید. اینا همش مربوط به Neural plasticity هست که در ابتدا ریجید هست اما در ادامه با تشکیل network های بیشتر سرعت پردازش افزایش می یابه...پس با اراده قوی ادامه بدید.
    3. اصطلاحات و لغات مهم هر درسی را با تعریفش به انگلیسی در نرم افزار Anki وارد میکردم و در اوقات بیکاریم همینجوری مرور میکردم. انکی در واقع نرم افزاره حافظه و یه جور جعبه لایتنر هست. به من خیلی کمک کرد.
    4. از همون ترم اول لیسانس بازم تو همون اَنکی لغات GRE and TOEFL را وارد میکردم و مرور میکردم. بزرگترین اشتباه اینه که بگی خوب حالا یه شش ماهی میشینم حسابی لغت میخونم برای تافل و جی آر ای. بر عکس یادگیری لغات یک امر دراز مدت هست ...شبی 3تا5 لغات خوندن تا یکسال هیچی نیست، ولی تاثیر عظیمی داره...شاید براتون جالب باشه که دوست صمیمی من حتی در این سطح نرم افزاره اَنکی هست. هر اصطلاح جدیدی از دوستان امریکایی یاد میگیرم بالافاصله واردش میکنم، بعدا مرور میکنم و در جایی مناسب در اسپیکینگم به کار میبرم. خدارو شکر اسمارت فون زندگی رو خیلی راحت کرده. (search for Anki on google play).

    ما مثله بچه های مهندسی نیسیتم که زبان نقش چندانی در پیشرفتمون نداشته باشه. زبان انگلیسی مهمترین فاکتور پیشرفت در رشته ماست از دیده من.

    1. اینم یه پیشنهاد کلی. Touch typing رو یاد بگیرید مخصوصا به انگلیسی. نرم افزاراش هست. فقط برای 6 ماه باید روزی 20 دقیقه تمرین کنی. هرچقد از لحاظ سنی زودتر یادبگیرید ، سرعت پردازش مغزی بهتره و یادگیری سریعتر. اینجا چون در دبیرستان یاد میگیرند، همه بلد هستند و سرعت کاراشون بسیاربسیار بالاست. کلا نقش کامپیوتر در زندگی خیلی خیلی بالاست اینجا. پس میتونید تجسم کنید چقد تاچ تایپینگ میتونه مفید باشه.


    ادامه در پست بعدی<<<<
    نکات کلی موثر در پذیرش رشته روانشناسی. چه مواردی رو در نظر میگرفتم اگر بر میگشتم به دوران لیسانسم.http://www.applyabroad.org/forum/sho...=1#post2212943

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •