ApplyAbroad Champion

تاریخ عضویت
    Oct 2007
    رشته و دانشگاه
    Telecommunication
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : Erasmus Mundus

نقل قول نوشته اصلی توسط hoda-computer
    الان که برنامه رو با دقت بررسی کردم دیدم مدرک زبان دیگه ای جز انگلیسی می خواد، اما من دیده بودم کسایی که هلندی بلد نیستند ، تو هلند پذیرش گرفتند.
    برنامه ها باهم متفاوت است؟
    بله

تاریخ عضویت
    Apr 2007
    ارسال‌ها

در مورد یکی از برنامه های EM دوره به زبان انگلیسی است و فقط مدرک تافل می خواهند. ولی در توضیحات گفته شده که دو درس در فرانسه و آلمان برگزار میشه و به زبان خودشون. حالا باید دو زبان فرانسوی و آلمانی رو بلد باشم یا دوره آموزشی می گذارند؟

ممنون

بعضی از دانشگاه های این برنامه تو لیست مورد تایید وزارت علوم نیست. یعنی این دانشگاه ها اینقدر پایین هستند؟
    دانشجويان يا فارغ التحصيلان دانشكده فني دكتر شريعتي عضو شوند.

http://www.applyabroad.org/forum/group.php?groupid=14

تاریخ عضویت
    Nov 2008
    ارسال‌ها

بعضی از دانشگاه های این برنامه تو لیست مورد تایید وزارت علوم نیست. یعنی این دانشگاه ها اینقدر پایین هستند؟
    I've checked about 6 or 7 of the EM courses that I was intrested in and are now available, All the Universities were among the Top 500 in QS Rankings. and most rankings were below 200. I dont think there will be any problem returning to Iran, After all, You do have a "International Masters degree". Also I have a relative is in the "foreing Certificate Confirmation (tayide Madrak)" commitee of the "Ministry of Science, Research and Technology, he said that EM certificates are approved by the ministry. So there is no need to worry.
    "
    I believe that God does not play dice. _____(Albert Einstein) _____q

تاریخ عضویت
    Nov 2008
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Naim_edu
    در مورد یکی از برنامه های EM دوره به زبان انگلیسی است و فقط مدرک تافل می خواهند. ولی در توضیحات گفته شده که دو درس در فرانسه و آلمان برگزار میشه و به زبان خودشون. حالا باید دو زبان فرانسوی و آلمانی رو بلد باشم یا دوره آموزشی می گذارند؟

ممنون
    There is no Need to know french and German as a prerequisite for Entering the course . But once you are enrolled, the two languages are taught during your studies in seperate Classes, and you must achieve a a sufficent score and pass the language. This is very important. and is one of your responsibilites in return to the scholarship.

تاریخ عضویت
    Nov 2008
    ارسال‌ها

الان که برنامه رو با دقت بررسی کردم دیدم مدرک زبان دیگه ای جز انگلیسی می خواد، اما من دیده بودم کسایی که هلندی بلد نیستند ، تو هلند پذیرش گرفتند.
    برنامه ها باهم متفاوت است؟
    You must check the application requiremnts for each courese separetely on its webpage, All the courses are completely independent and have their own regulations and requirements. !good luck

تاریخ عضویت
    Nov 2008
    ارسال‌ها

Is the certification of this program credited?can we continue in top universities in us or canada after this program?
    As I said there is no need to worry on this matter. for the least, it'll be much easier than getting and offer for a PHD after you've finished your masters in Iran!! So dont worry and give it your best try. !good hunting

نقل قول نوشته اصلی توسط Mahdi_da
    There is no Need to know french and German as a prerequisite for Entering the course . But once you are enrolled, the two languages are taught during your studies in seperate Classes, and you must achieve a a sufficent score and pass the language. This is very important. and is one of your responsibilites in return to the scholarship.

این دو زبان در دانشگاه های اونجا تدریس میشه ؟ یا اینکه تو سفارت قبل از رفتن تدریس میشه؟
    دانشجويان يا فارغ التحصيلان دانشكده فني دكتر شريعتي عضو شوند.

http://www.applyabroad.org/forum/group.php?groupid=14

تاریخ عضویت
    Nov 2008
    ارسال‌ها

این دو زبان در دانشگاه های اونجا تدریس میشه ؟ یا اینکه تو سفارت قبل از رفتن تدریس میشه؟
    The languages are taught seperately in Europe and have nothing to do with your academic studies. this is done mostly during vacations for example the summer holidays.

تاریخ عضویت
    Dec 2008
    ارسال‌ها

سلام
    از همه دوستان در مورد اطلاعاتشون مچکر
    من دانشجوی مهندسی شیمی هستم و تقریبا درسام هفت ترمه و تا قبل شروع کلاسای ارشد تمتوم می شن.
    بازم میتونم اقدام کنم برای erasmus.

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •