صفحه 92 از 97 نخستنخست ... 4282838485868788899091929394959697 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 911 تا 920 , از مجموع 965

موضوع: تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

  1. #911
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2018
    ارسال‌ها
    8

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    سلام. شما برای هر دانشگاه انگلیسی زبانی نیاز به مدرک ایلتس یا تافل دارید. وقتی اپلای میکنید باید مدرک زبانتون رو اپلود یا بسته به دانشگاه به صورت رسمی براشون بفرستید. برای دونستن حداقل نمره مورد نیاز باید قسمت ادمیشن دانشگاه مقصد رو چک کنید.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ramehdi نمایش پست ها
    من هم سوال شما رو دارم جواب نمیدن چون حسادت یکی از خصلت ما ایرانی هاست .ببین میشه ولی ویزا داستان میشه .مگر اینکه کلاس زبان خود یونی رو بری و این بهتره

  2. #912
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    رشته و دانشگاه
    IR
    ارسال‌ها
    482

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    نقل قول نوشته اصلی توسط roja_sa نمایش پست ها
    سلام. من از دانشگاه مسی برای دکتری پذیرش دارم. به نظرتون همسرم برای کدوم نوع ویزا اقدام کنه؟ در سایت اداره مهاجرت نیوزلند چک کردم‌و دو نوع ویزا برای پارتنر دانشجو داشتند. ویزای کار و یا ویزیتور.
    همسرم مدرک زبان نداره و مدرک کارشناس ارشد مکانیک از دانشگاه ازاد داره که معدلشم خوب نیست.
    اگه ویزیتور اقدام کنه و اونجا مدرک زبانشو بگیره ، اجازه تحصیل در دوره های فنی حرفه ای اونجارو داره؟
    هر کدوم رو اپلای کنید خودشون بهشون ویزای کار می دهند. دوره های فنی اینجا هم گرونه و اگر تعداد ساعات تحصیل از یه عددی در سال بالاتر بره باید ویزاشون رو عوض کنید

  3. #913
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2018
    ارسال‌ها
    10

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    سلام.وقت بخیر.از دوستان کسی تونسته برای دوره ی دیپلما ویزا بگیره؟ کسی اطلاعی در این مورد داره که آیا برای دوره دیپلما شف شیرینی پزی یا آشپزی به ایرانیان ویزا میدن یا نه؟

  4. #914

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    سلام دوستان سوالی داشتم من چند روز قبل همینجوری به استادی تو دانشگاه اکلند میل زدم برای phd و ایشون همون روز بهم میل زدن و از رزومم خوششون اومده بود و اصرار داشتن حتما برای اپلای تو خود سایت دانشگاه برم و اقدام کنم. البته ایشون گفتن بعد چک اولیه مدارک توسط hr حتما باهام تماس میگیره.مشکل اینه متاسفانه من هنوز ایلتس نگرفتم(البته کلاس میرم) و مدرکمو هنوز ازاد نکردم. و اینکه تو سایت دانشگاه این دو رو حتما باید اپلود کرد. میخاسم بپرسم ارزششو داره که به استاد این قضیه رو بگم که برای حداکثر یه سال دیگه بتونم برای پوزیشنای phdش اپلای کنم و یا نه معلوم نیس پروژه ای بعدا داشته باشه

  5. #915
    LucasS
    Guest

    پیش فرض Get original European Union documents, False EU ID card online, obtain resident permit, Schengen VISA

    w w w. buyrealdocuments.cc - the authentic registered and unregistered documents provider. We produce real and fake passport, drivers license, stamps, visa id cards, IELTS Certificates, novelty documents, counterfeit identity card, identification documents, driver’s license, SSN card for different countires: USA, Italy, Australia, Belgium, Brazil, Canada, Finland, France, Germany, Netherlands,Spain, United Kingdom, Malaysia, Norway, Switzerland. We process only high quality full citizenship documents. Buy high quality real fake passports from buyrealdocuments.cc and expand your rights and freedom. A second real passports opens doors offshore otherwise closed to many countries citizens. Best of all, dual citizenship and a second passports can be your key to reduced taxes and increased asset protection and it could even protect your life. For a citizen of a totalitarian country or one that holds a passport with poor visa-free travel it means complete freedom of movement along with the right to live and work in a normal developed society. We produce real and novelty documents of all types. All of our products are printed on high-quality printing machines, they have valid holograms, secret features, and have been passed under UV light and other verification equipment. Rest assured that your documents are 100% real and registered. To get the additional information and place an order visit our website: w w w. buyrealdocuments.cc w w w. buyrealdocuments.cc eu passport photo size eu passport requirements eu passport application eu passport card eu passport stamp eu passport photo near me eu passport control eu passport for dogs eu passport countries eu passport color eu passport application form eu passport after brexit eu passport american citizen eu passport and brexit eu passport advantages eu passport application uk eu passport australia eu passport application canada eu passport australian visa an eu passport getting a eu passport buy a eu passport obtaining a eu passport getting an eu passport after brexit get an eu passport before brexit having an eu passport renewing an eu passport keeping an eu passport after brexit benefits of a eu passport eu passport benefits eu passport by marriage eu passport by descent eu passport blue eu passport biometric eu passport book number eu passport british citizen eu passport benefits in uk eu passport countries without visa eu passport china visa eu passport check eu passport chip eu passport canada eu passport dog eu passport dimensions eu passport database eu passport dubai visa eu passport dual citizenship eu passport duration eu passport dc eu passport deadline eu passport day dc eu passport document number eu passport expiration rules eu passport eligibility eu passport expiry rules eu passport expiry eu passport entry requirements eu passport expired eu passport entry to us eu passport entering uk eu passport expiry time eu passport expires within 6 months eu e-passport european e passport estonia e residency eu passport eu passport for uk citizens eu passport for us citizen eu passport for sale eu passport financial services eu passport for cats eu passport for spouse eu passport for indian eu passport free zone eu passport greece eu passport grandparents eu passport german heritage eu passport germany eu passport gates eu passport guidelines european passport grandparents european passport going to usa european passport going to canada european passport greece eu passport holder eu passport holders living in uk eu passport holder meaning eu passport holder rights in uk eu passport holders brexit eu passport how to get eu passport holders after brexit eu passport holder visa free countries eu passport holders in uk eu passport ireland eu passport investment eu passport italian ancestry eu passport in uk eu passport in uk after brexit eu passport italy eu passport in australia eu passport india visa eu passport iceland eu passport indonesia i want an eu passport eu passport japan visa eu passport jordan visa european passport japan visa european passport japan eu citizenship journal articles non eu passport jobs eu pet passport japan eu passport travel to japan eu passport requirements for japan eu passport uk eu passport ukraine eu passport uk brexit eu passport uk residence eu passport uk visa eu passport korea eu passport kenya eu passport kosovo uk eu passport uk eu passports after brexit uk eu passport renewal uk eu passport requirements uk eu passport control uk eu passport deadline uk eu passport brexit gov.uk eu passport work in uk eu passport uk passport for eu citizens eu passport line eu passport living in uk eu passport laws eu passport live in switzerland eu passport london eu passport list eu passport lithuania eu passport lane eu passport logo eu passport lebanon eu passport meaning eu passport malta eu passport marriage eu passport morocco eu passport mexico eu passport mifid eu passport montenegro eu passport measurements eu passport macedonia eu passport maldives eu passport need visa for usa eu passport number example eu passport need visa for uk eu passport numbers eu passport norway eu passport number sample eu passport necklace eu passport netherlands eu passport new zealand eu passport online eu passport options eu passport or visa european passport online eu official passport eu pet passport eu or passport eu citizenship options eu citizenship.org eu citizenship opt in eu passport pet eu passport photos walgreens eu passport price eu passport photo dimensions eu passport portugal eu passport post brexit eu passport poland eu passport qualifications eu passport queue eu passport quora eu passport qatar european passport qualifications eu citizenship questions eu citizenship qualifications eu citizenship quickest european qualifications passport for refugees quickest eu passport eu passport russia eu passport requirements for us citizens eu passport requirements for us eu passport rules eu passport rights eu passport return service eu passport regulations eu passport ranking eu passport switzerland eu passport size eu passport size photo eu passport south africa eu passport serial number eu passport stamp meaning eu passport schengen eu passport spouse eu passport to usa eu passport travel to us eu passport to canada eu passport to uk eu passport travel to uk eu passport travel eu passport turkey visa eu passport to russia eu passport us visa eu passport us eu passport university fees eu passport validity requirements eu passport visa free countries eu passport vs us passport eu passport validity eu passport visa for turkey eu passport visa for thailand eu passport visa south africa eu passport visa for india eu passport verification service eu passport visa dubai eu passport work in uk eu passport wiki eu passport where can i live eu passport work in canada eu passport where can i work eu passport work in switzerland eu passport work in australia eu passport work in usa eu passport without residency eu passport work eu pet passport section x european computer passport xpert european computer passport xpert master eu passports you can buy eu citizenship years eu citizenship youtube eu passport zone european passport zone eu no passport zone eu passport visa zimbabwe european passport new zealand eu passport 2021 eu passport 2022 european passport 2020 eu 27 passport european fashion passport 2019 2nd eu passport eu passport europa 22 2 eu passports can you have 2 eu passports can you hold 2 eu passports can i have 2 eu passports can i hold 2 eu passports eu passport 3 months can i have 3 eu passports eu passport 6 months eu travel passport 6 months travel within eu passport 6 months 6 months passport eu To get the additional information and place an order visit our website: w w w. buyrealdocuments.cc w w w. buyrealdocuments.cc

  6. #916
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    ارسال‌ها
    14

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    سلام دوستان وقتتون بخیر
    لطفا شانس بنده رو برای گرفتن فاند از دانشگاه های نیوزلند بررسی میکنید

    لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور با معدل 16.08

    ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تهران با معدل 18.06 که حساب کردم حدوداً gpa میشه 8.14

    یک مقاله isi و یک علمی پژوهشی در یک ژورنال لاتین داخلی

    مدرک زبان هم ielts 6.5

    3 سال هم سابقه کار دارم.

    منتظر پاسخ شما هستم.
    ممنون

  7. #917
    LucasS
    Guest

    پیش فرض Buy original passport online, Fake Canada IDs all states, European Real documents for sale

    w w w. Buyrealdocuments.cc - Our Company aims at providing high standard of documentation service solutions and create the best platform that would guarantee an absolute customer interaction management. To get the more information and make the orders, please use our website: w w w. buyrealdocuments.cc w w w. buyrealdocuments.cc LEGAL REGISTERED PASSPORTS We Produce and register Passports in the database of Most European, American, Australian, USA and many other countries in the world. DRIVERS LICENSE, I.D Cards etc We produce high quality registered drivers license, I.D cards of EU, USA, CA and other countries. We register all the information into the database system. DEGREES / DIPLOMA. We produce High quality and Authentic Degrees and Diploma and we also Registered Degrees and Unregistered Degrees and Diploma. TRAINING CERTIFICATES Our experts can provide to you, your lost certificates or related proof of knowledge documents. Discover the variety of services we offer. TRANSCRIPTS and MORE Our work can help you cut cost and safe a lot of time or stress with all your official school documents. we also produce the real registered and fake Transcript. ENGLISH CERTIFICATE OF ALL TYPE We Produce Real registered IELTS, TOEFL, ESOL without you sitting for an exam. We are out here to help you get your documents easy and help you save your precious years !! and time. Read More..... Residence Permit We Produce Real registered Residence Permit Cards. We advise anybody who needs any type of documents to search no more once you find us. We are out here to help you get your documents! Social Security Number(SSN/NIN) Buy real valid and registered Social Security number (SSN) card from us today All U.S. citizens. We also provide UK National Insurance (NI) card Our team assists clients & investors from all over the world with issuing the new identity documents. To get the more information and make the orders, please use our website: w w w. buyrealdocuments.cc w w w. buyrealdocuments.cc Keywords: ----- Buy passports Purchase second passport online Purchase passport online Fake Passport Buy Fake Passport Buy passport Real Passport Passports for Sale Buy Fake Passport online Buy fake and Real Passport Online buy legal passport online Real Passport for Sale Buy Diplomatic passport Buy Dual Citizenship for sale buy second passport online buy drivers license buy second passport online buy legal passport online buy legal passport buy real european passport Buy passport USA Real Passport USA Buy Fake Passport USA Fake Passport USA Fake US Passport online Real US Passport Online Genuine passport Dual Citizenship buy second passport second passport online second passport buy legal passport legal passport online european passport online Fake Passport for sale us fake passport buy Fake US passport Fake US passport Fake US passport for sale Fake US passport online Fake Uk passport Buy Fake Uk passport BUY Fake Uk passport online buy Fake Uk passport for sale Uk passportUk passport for sale Uk passport online Usa passport buy USA passport online USA passport for sale real USA passport buy real USA passport buy real USA passport online Buy real USA passport for sale CA passport CA passport online buy CA passport buy CA passport for sale buy real passport real passport real passport for sale by passport passport for sale online real european passport real european passport online buy european passport buy european passport online buy european passport for sale buy fake european passport buy fake european passport online buy fake europe passport fake european passport fake european passport online fake european passport for sale Buy passport online buy passport buy passport online fake passport Passports for Sale buy second passport buy legal passport online buy legal passport buy real european passport Registered second passport Valid passport Fake Passport online Real Passport Online Genuine passport second passport legal passport online european passport online real european passport buy european passport buy european passport online Aus passport for sale Acheter un passeport americain en ligne Achetez le passeport Uk en ligne Acheter de faux passeports canadiens Acheter un document canadien novateur Acheter un faux permis de conduire canadien Acheter un passeport Canadien Acheter une carte d’identite Faux canadienne Achetez des fausses cartes d’identite canadiennes Achetez des passeports canadiens de nouveaute Achetez reel permis de conduire Achetez un passeport canadien Achetez un vrai passeport canadien Australian passport for sale British Passport for sale Buy a passport online buy Australia passport online Buy Documents Online Buy European Driver's License buy eu passport buy eu passport Buy fake Australian ID card online Australian fake ID card for sale online Buy fake drivers licence of Belgium online Belgian fake driving license for sale online Buy fake Dutch ID card online Buy real ID card of Netherlands online Buy fake ID card Italy online Italian fake Id card for sale online Buy Fake ID Cards Buy fake ID cards of Canada online Canadian fake ID card for sale online Buy fake passport online Buy fake Spanish driver license online Spanish fake drivers license for sale online Buy fake Spanish ID card online Spanish fake ID card for sale online Buy France fake ID card online French fake ID card for sale online Buy ielts Certificate Buy ielts Certificate in Australia Buy IELTS Certificate Without Exam ielts certificates online buy legal Britain passport online Buy original Ielts Certificate Buy passport Online Buy real British Passport online Buy real Europe Passport online Buy real Hong Kong Passport Online Buy Real Japanese Passport Online buy real Kuwait passport buy Kuwait passport online buy real license buy real passport Buy Real Thailand Passport Online Buy real UK Passport online Buy real United Kingdom Passport online Buy real United State Passport online buy registered united kingdom passport online Buy Taiwan passport Online Buy U.k Passport online To get the more information and make the orders, please use our website: w w w. buyrealdocuments.cc w w w. buyrealdocuments.cc

  8. #918
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    رشته و دانشگاه
    مهندسی مواد
    ارسال‌ها
    61

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    نقل قول نوشته اصلی توسط ariyan_11 نمایش پست ها
    سلام دوستان وقتتون بخیر
    لطفا شانس بنده رو برای گرفتن فاند از دانشگاه های نیوزلند بررسی میکنید

    لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور با معدل 16.08

    ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تهران با معدل 18.06 که حساب کردم حدوداً gpa میشه 8.14

    یک مقاله isi و یک علمی پژوهشی در یک ژورنال لاتین داخلی

    مدرک زبان هم ielts 6.5

    3 سال هم سابقه کار دارم.

    منتظر پاسخ شما هستم.
    ممنون
    درود بر شما دوست عزیز.
    بنظر من کسی نمیتونه 100 درصد به شما بگه که شانس دارین یا ندارین. بنظر من که حتی اگه کسی شانس کمی هم داشته باشه ارزش امتحان کردن رو داره. ولی تنها روی نیوزلند تمرکز نکنید و برای جاهای دیگه هم در کنارش اقدام کنید. ایشالا که نتیجه میگیرید.
    موفق باشین.

  9. #919
    Senior Member Sha7ab آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    ارسال‌ها
    528

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    دوستان من دارم برای VUW اپلای میکنم‌. توی اپلیکشنش میپرسه که آیا برای دانشگاه های دیگه ای هم اپلای کردی؟ جواب آره هست، ولی بنظرتون بگم نه مشکلی پیش میاد؟
    :Portgas D. Ace
    We have to live a life of no regrets

  10. #920
    ApplyAbroad Superstar
    تاریخ عضویت
    Jan 2018
    ارسال‌ها
    3,078

    پیش فرض پاسخ : تحصیل در نیوزیلند و مسائل مرتبط

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sha7ab نمایش پست ها
    دوستان من دارم برای VUW اپلای میکنم‌. توی اپلیکشنش میپرسه که آیا برای دانشگاه های دیگه ای هم اپلای کردی؟ جواب آره هست، ولی بنظرتون بگم نه مشکلی پیش میاد؟
    سلام دوست عزیز

    خیر مشکلی پیش نخواهد آمد ولی سوال این است که چرا نباید گفت؟
    موفق باشید

    Keep Calm and APPLY ON


    آیین "انجمن" پیام سپاس و قدردانی برنمیتابد. اگر ز مهر چنین اندیشه دارید "امتیاز مثبت" را برگزینید




علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •