صفحه 5 از 44 نخستنخست 123456789101112131415 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 431

موضوع: آیا ثبت نام در لاتاری برای گرفتن ویزا مشکلی ایجاد میکند؟(و سوالات مرتبط)

ApplyAbroad Champion

تاریخ عضویت
    Dec 2006
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : آیا ثبت نام در لاتاری برای گرفتن ویزا مشکلی ایجاد میکند؟(و سوالات مرتبط)

نقل قول نوشته اصلی توسط navidd
    ببخشید میخواستم بدونم حالتونو میگیرن یعنی چی یعنی REJECT میشی ؟ اگه کسی شرکت کرده باشه چیکار باید بکنه؟
    اگر شرکت کرده‌اید که دیگه کار خاصی نمی‌شه کرد. امیدوار باشید که به این موضوع گیر ندهند و به احتمال زیاد هم گیر نخواهند داد.

تاریخ عضویت
    Jul 2007
    ارسال‌ها

پیش فرض تاثير درخواست Green Card اعضاي درجه يک خانواده بر ويزاي دانشجويي

سلام.
    شايد اصلا درست نباشه که اين مسئله رو الان مطرح کنم. ولي حقيقتش ميخوام از اوناي که اطلاع درست يا تجربه دارن، بپرسم که اگه لازمه از حالا واسه رفع مشکل يک فکري بکنم.
    چند ساليه که عمه من واسه پدرم درخواست Green Card دادند و پرونده پدرم در اداره مهاجرت وجود داره. خوب معمولا درخواست هاي خواهر، برادر خيلي طول مي کشه و به اين زوديا نوبت پدرم نمي شه.
    حالا اگه من سال آينده بخوام واسه ويزاي دانشجويي اقدام کنم ، ممکنه اين مسئله (منظورم تنها اين مسئله است) واسه من مشکل ساز بشه؟
    ممنون مي شم راهنمايي کنين.

ApplyAbroad Champion
    vahid1982 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : تاثير درخواست Green Card اعضاي درجه يک خانواده بر ويزاي دانشجويي

سلام niva
    من خودم تجربه ای ندارم فقط میتونم بگم رو این چیزا زیاد فکر نکن که فقط فکر آدم رو بهم میریزه. بهرحال اگه بخوان اذیت بکنن و بهت ویزا ندن رو همین مورد عمتون که آمریکا هست هم میتونن شما رو رد کنن. ویزا قاعده خاصی نداره باید بسپاریش دست خدا
    فرومایگان، از خطاها و لغزشهای دیگران لذت میبرند.
    شوپنهاور

تاریخ عضویت
    May 2007
    ارسال‌ها

Hi dear,
    I am full in this process!!! the most important thing is, that for you any person dose not apply for green card , so do not worry and also your family until next year can not get their green card so they will be live in Iran and it does not necessary to tell them about their green card process if they don't talk about this .
    good lock

تاریخ عضویت
    Dec 2007
    ارسال‌ها

I actually HAVE the same problem. I went to the embassy and I knew that my aunt had petition for my father but the pointis that I didn't know that I myself am also included. We got a letter and my father had no intention to go on the green card process. anyway when your father has been filed a petition you MUST cehck if she has petitioned only for your father or fot the WHOLE family I had an interviewin cyprus the interviewer said that your aunts has petitioned for the whole family as far as I REALLY did not know that I had put no in the forms conerning any petition being filed on my behalf and the interviewer said that it is hard to believe that I did not know that and he couldn't issue me a visa. i had another interview in stokchol 2 months ago and I am still waiting for the result. Here is a tip for you,, when I talked about the petition in the second attempt the interviewer asked if it has been canceled. So it seems if you ask yuor father to cancel the petition it is going to OK but still you have to tell the interviewer that you have been petitioned for a green card but you have changed your mind and you do not want to immigarate.
    When I get the result I will write about my both interviews in cyprus and in stockholm . i had a very long inerview second time since my honest mistake had casted alot of doubt on everything i had prepared to say. Anyway i hope you never lie because the interviewer understand it very easily and the pressure of the interviwe is so high that you cannot even think of a lie. . . .

تاریخ عضویت
    Jul 2007
    ارسال‌ها

ممنون از جواب مفصلي که دادين.
    اينکه مي گين ، اگه واسه همه اعضا خانواده درخواست داده باشن، مشکل ايجاد مي شه، خوب من الان در سني نيستم که تابع پدرم باشم. فکر کنم تا سن 21 هست. ولي با توجه به اينکه من سنم بيشتر از 21 هست، باز ممکنه مشکل ايجاد شه؟! چون اين درخواست ديگه شامل من نمي شه. يعني باز بهتره که اين درخواست رو باطل کرد؟ ??? آخه اصلا معلوم نيست که تا سال ديگه چي بشه!!

تاریخ عضویت
    Dec 2007
    ارسال‌ها

Of course in the first interview he asked about my age specially to see if I am eligible to get green card through my father or not. it IS a bad history which is better be canceled. I know that it is not of your concern and your father is gettng a green card any time soon but they think that you will not have any social tie left in Iran to rely on.And of course when your father is going to be there the possibility for you to stay goes higher and higher in their point of view. And they look at everyone as a potential immigrant until you prove that you WILL come back. I may write the whole conversation and the way I could at least prove myself soon. If I get VISA which the last result is going to be soon irelesed will let you know the whole story
    Anyway keep in touch my experince will help you alot

babak01

پیش فرض پاسخ : آیا ثبت نام در لاتاری برای گرفتن ویزا مشکلی ایجاد میکند؟(و سوالات مرتبط)

سلام من ميخواستم بدونم براي شركت در لاتاري (ثبت نام) چيكار بايد بكنم. از صفر شروع كردن.

ApplyAbroad Champion

تاریخ عضویت
    Dec 2007
    رشته و دانشگاه
    Stanford, Mechanical Eng
    ارسال‌ها

آقا babak01 اين گروه براي apply راه اندازي شده نه براي لاتاري
    Don't be afraid that your life will end;
    be afraid that it will never begin

ApplyAbroad Champion
    maryamgoli آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    ارسال‌ها

سلام
    ببخشید دوستان
    یکی از دوستان من از من پرسیده که آیا این سایت سایت اصلی لاتاری هست یا خیر؟ من بهش گفتم که نیست ولیکن گفتم باز بپرسم. میشه اگه سایت اصلی لاتاری رو هم می شناسه اینجا معرفی کنه؟
    ممنون هستم

http://www.usafis.org/?u=[-EXTERNALID-]&p=[-PASSWORD-]&af=_emhnyjan08a_080124

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •