صفحه 421 از 589 نخستنخست ... 321371411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431471521 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 4,201 تا 4,210 , از مجموع 5890

موضوع: راهنمایی در مورد محتوای ایمیل ارسالی به اساتید

ApplyAbroad Hero sasansas آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : راهنمایی در مورد محتوای ایمیل ارسالی به اساتید

سلام
    این متن را برای درخواست امکان defer برای استاد اماده کردم:
    Dear Professor
    First and foremost, it should be issued that the offer of admission has been received. Additionally, the faculty of graduate and postdoctoral affairs is underscored that students are to be participated on 09/01/2015 as the commencement of the fall semester; nonetheless, I guesstimate whether or not we are potent to defer the offer to the winter semester, considering that the visa process is too time-consuming; as a consequent, it is not unfair to highlight that the plausibility of earning visa in the limited time is conspicuously low.

I am looking forward to hearing from you.
    I spring over the spring with the spring in the spring

دوستان من میخوام یواش یواش ایمیل زدن به اساتید رو شروع کنم ولی خوب مسلما اولا باید بدونم چه استادایی دانشجو دکترا میخوان کودوما نمیخوان،واسه همون ترجیح میدم اول استادا رو پیدا کنم بعد بشینم رزومه و سی وی و این داستانا رو بنویسم.به اساتید که میل میزنم بدون اینا بگم که فلان جا خوندم و فلان معدل و فلان مقاله و الان میخوام بیام اونجا دکترا بخونم،ایا منو قبول میکنید؟اینشکلی خوبه؟بعد اگه اوکی داد برم سراغ سی وی نوشتن و اینا
    میکلانژ زندگی خودت باش

Banned
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط sanaz67 نمایش پست ها
    دوستان من میخوام یواش یواش ایمیل زدن به اساتید رو شروع کنم ولی خوب مسلما اولا باید بدونم چه استادایی دانشجو دکترا میخوان کودوما نمیخوان،واسه همون ترجیح میدم اول استادا رو پیدا کنم بعد بشینم رزومه و سی وی و این داستانا رو بنویسم.به اساتید که میل میزنم بدون اینا بگم که فلان جا خوندم و فلان معدل و فلان مقاله و الان میخوام بیام اونجا دکترا بخونم،ایا منو قبول میکنید؟اینشکلی خوبه؟بعد اگه اوکی داد برم سراغ سی وی نوشتن و اینا
    سلام

معمولا applicant ها CV رو تهیه می کنند و به عنوان attachment ایمیل برای استاد می فرستند...
    چون CV دید کلی خوبی در مورد فرد میده...
    راه دیگه هم این هست که جای attach کردن، اون رو جایی upload کنید و در ایمیل بهش لینک بدید...
    در کل توصیه میشه ایمیلتون همراه با CV باشه... منتها بعضا دوستان با یک CV ثابت به اساتید ایمیل نمی زنند و بخش research interests رو در هر مورد براساس علائق استاد مورد نظر set می کنند!

براتون آرزوی موفقیت دارم

ApplyAbroad Hero sasansas آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    ارسال‌ها

با سلام و عرض خسته نباشید
    والا از انجاییکه بنده جایی قبول نمیشم..یا اگر بشم فاندش مال از ما بهترونه...یاد یک موردی افتادم گفتم راهنمایی بگیرم از خدمت شما بزرگواران...والا خدمت شما عرض کنم که تقریبا 30 روز پیش یک استادی در نیوزیلند یکسری مدارک خواست و همزمان ارسالش کرد برای یکی از دانشجویان دکتری برای بررسی و اظهار نظر...من هم فرصت کافی دادم چون مدارکم زیاد بود حقیقتا...حالا چون از این مورد نداشتم...به نظر شما چه متنی ارسال کنم برای هم یاداوری و هم اینکه نتیجه بررسی ها را بدانم!؟!؟!؟
    سپاس بیکران
    I spring over the spring with the spring in the spring

Banned
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط sasansas نمایش پست ها
    با سلام و عرض خسته نباشید
    والا از انجاییکه بنده جایی قبول نمیشم..یا اگر بشم فاندش مال از ما بهترونه...یاد یک موردی افتادم گفتم راهنمایی بگیرم از خدمت شما بزرگواران...والا خدمت شما عرض کنم که تقریبا 30 روز پیش یک استادی در نیوزیلند یکسری مدارک خواست و همزمان ارسالش کرد برای یکی از دانشجویان دکتری برای بررسی و اظهار نظر...من هم فرصت کافی دادم چون مدارکم زیاد بود حقیقتا...حالا چون از این مورد نداشتم...به نظر شما چه متنی ارسال کنم برای هم یاداوری و هم اینکه نتیجه بررسی ها را بدانم!؟!؟!؟
    سپاس بیکران
    سلام

Dear Prof. ...

Considering your inquiry upon my application documents and passing over 1 month from their delivery, I have not been still notified about any news corresponding to the result of the processing for the target position.
    Would you please clearing the situation?

Sincerely

براتون آرزوی موفقیت دارم

تاریخ عضویت
    Mar 2015
    ارسال‌ها

سلام دوستان
    اگر ممکنه cover letter منو بخونید نظزتون و بگید.
    ممنونم
    Prospective PhD student" Interested in doing research on …..
    Dear Dr …….:
    I am considering applying to PhD program in your research group for the fall 2016. I hold a Master of Science degree in mechanical Engineering from Iran University of science and Technology, with GPA of 17.01/20. xxxx with FEM and Artificial Neural Network has been offered in my M.Sc thesis (scored 19.12/20).
    In order to better realize the application of yyyy in industrial practice, I got employed in the best industrial company, executes versatile projects on turn-key basis. During my works as mechanical engineer and project leader in steel making/rolling mill projects, I have designed special machines with particular function under cyclic loading and also prepare the functional description and maintenance manual at design stage for setting acceptance level in association with the sensitivity of non-destructive inspection equipment and also during use for making residual lifetime and structural integrity prediction. I always involve in the maintenance group of owner project in order to be aware of any defects during their periodic investigation. My enclosed resume provides additional details for your review.
    I read paper entitled 'yyyyyyy' published by you which is really novel and I am interested in vvvvv method and it's significant potential of practical application in the fields of mmmmmm. I think that base on my academic and work background it would be possible to employ this method to modify my previous study.
    Regarding your valuable experiences and research areas, I believe the doctoral position in Center for uuuuuu under your supervision will provide me with the support and challenge for which I am looking as I continue this work.
    It would be appreciated if you could advise me.
    I am looking forward to hearing from you.
    Sincerely
    nnnnnnn

تاریخ عضویت
    Mar 2015
    ارسال‌ها

سلام دوستان، متن بالا خیلی طولانی و غیر مفید بود من بصورت ذیل خلاصه اش کردم.ممنون میشم نظراتون و داشته باشم، در ضمن دو تا سوال داشتم:1- من فقط یک مقاله (کنفرانس) از مقطع کارشناسی ارشدم دارم که چون فکر میکنم جورنال ISI نیست اصلا در نامه نیاوردمش، کار درستیه؟2- سابق کاریم در طراحی ماشین آلات صنعتی خیلی قویه ولی سابقه research و پزوهش ندارم ، آیا این موضوع اهمیتی داره و اگر اهمیت داره با چه جمله ای میتونم نظر استاد و جلب کنم.SUB: Prospective PhD applicant interested in ……….I am considering applying to possible PhD position (fall 2016) in your research group. I hold a Master of Science degree in mechanical Engineering from Iran University of science and Technology, with GPA of 17.01/20. Estimation of parameter C* (Creep Crack Growth Parameter) in different temperature for Super Alloy Nickel-Base with FEM and Artificial Neural Network has been offered in my MSc thesis (scored 19.12/20). I have rewarding experience in engineering and supervision of manufacturing of special machines with particular function under cyclic loading through working in several industrial activities particularly Iron & Steel industry. I read your paper entitled ‘X’ and I am very interested in this study of numerical simulations to gain insights on the observed material behavior and a general understanding of the dynamic responses of porous metals. Regarding your valuable experiences and research areas, I believe the PhD position under your supervision will provide me with the support and challenge for which I am looking as I continue this work.I would highly appreciate it, if you could take a look at attached CV and let me know your opinion.I am looking forward to hearing from you.Kindly Regards

ApplyAbroad Guru
    تاریخ عضویت
    May 2011
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط mona1389 نمایش پست ها
    سلام دوستان، متن بالا خیلی طولانی و غیر مفید بود من بصورت ذیل خلاصه اش کردم.ممنون میشم نظراتون و داشته باشم، در ضمن دو تا سوال داشتم:1- من فقط یک مقاله (کنفرانس) از مقطع کارشناسی ارشدم دارم که چون فکر میکنم جورنال ISI نیست اصلا در نامه نیاوردمش، کار درستیه؟2- سابق کاریم در طراحی ماشین آلات صنعتی خیلی قویه ولی سابقه research و پزوهش ندارم ، آیا این موضوع اهمیتی داره و اگر اهمیت داره با چه جمله ای میتونم نظر استاد و جلب کنم.SUB: Prospective PhD applicant interested in ……….I am considering applying to possible PhD position (fall 2016) in your research group. I hold a Master of Science degree in mechanical Engineering from Iran University of science and Technology, with GPA of 17.01/20. Estimation of parameter C* (Creep Crack Growth Parameter) in different temperature for Super Alloy Nickel-Base with FEM and Artificial Neural Network has been offered in my MSc thesis (scored 19.12/20). I have rewarding experience in engineering and supervision of manufacturing of special machines with particular function under cyclic loading through working in several industrial activities particularly Iron & Steel industry. I read your paper entitled ‘X’ and I am very interested in this study of numerical simulations to gain insights on the observed material behavior and a general understanding of the dynamic responses of porous metals. Regarding your valuable experiences and research areas, I believe the PhD position under your supervision will provide me with the support and challenge for which I am looking as I continue this work.I would highly appreciate it, if you could take a look at attached CV and let me know your opinion.I am looking forward to hearing from you.Kindly Regards

هنوز بیش از حد طولانی و پراکنده است. چیزهایی رو که در SoP می نویسید اینجا نباید بگذارید. همین رو اینطوری بنویسید:

Dear ...

I am very much interested in the methodology of your paper on ....... and I think it can have significant industrial potential. This is relevant to my past experience because of .... and ....... . Are you considering having a PhD student to work on this area? If so, I'd be very happy to be considered for the opportunity.

Some info about myself, I did blah blah blah, CV is attached.

Name

ایمیلتون باید متمرکز باشه روی موضوع طوری که در طی 10 ثانیه اکثر پیام رو منتقل کنید. ایمیل های طولانی که محتوای مفید در اون پراکنده است بهینه نیست.

با سلام
    من دو هفته پیش با دانشکده مصاحبه اسکایپ داشتم ولی فعلا جوابی ندادند الان میخوام به استادم ایمیل بزنم و نتیجه پذیرش رو بپرسم. ممنون میشم اگه یه متنی بگید که من برای استادم بفرستم
    با تشکر

ApplyAbroad Guru
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط shabangahan نمایش پست ها
    با سلام
    من دو هفته پیش با دانشکده مصاحبه اسکایپ داشتم ولی فعلا جوابی ندادند الان میخوام به استادم ایمیل بزنم و نتیجه پذیرش رو بپرسم. ممنون میشم اگه یه متنی بگید که من برای استادم بفرستم
    با تشکر
    خودتون بهترشو میتونید بنویسید
    اینی که من میگم رو به عنوان نمونه بسطش بدید و بهترش کنید:

Dear Prof. BLAH BLAH
    Following up to our last Skype interview;
    It would be appreciated if you kindly let me know your final decision regarding selected person for the position.

I look forward to your kind response

Respectfully yours,

Shabangahan

موضوعات مشابه

1. پاسخ: 26
    آخرين نوشته: October 10th, 2011, 08:13 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید