صفحه 55 از 589 نخستنخست ... 5454647484950515253545556575859606162636465105155555 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 541 تا 550 , از مجموع 5890

موضوع: راهنمایی در مورد محتوای ایمیل ارسالی به اساتید

تاریخ عضویت
    Apr 2009
    رشته و دانشگاه
    Robotics/AI at USC
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : راهنمایی در مورد ارسال ایمیل به اساتید

نقل قول نوشته اصلی توسط vahidy نمایش پست ها
    سلام،من میخوام امسال اپلای کنم، به یکی از استادایی که می خوام میل زدم که خودش و جواب استاده زیر آوردم.موندم چی جواب بدم!ممنون میشم راهنمایی کنید.
    I am graduating in MSc degree in computer engineering from Sharif

University of Technology, Iran, in the following September. I am really
    interested in xxxxxxxxx
    و الی آخر.جواب استاده:
    Thank you for your interest in joining my team. However, right now, I cannot predict open positions available in my group next year as this will depend on available funding at that time.

In order to be considered for graduate studies you must formally apply to the Department of Mechanical Engineering at XX. Students are encouraged to formally apply for admission via the Internet. The address is xxxxxx
    به ایشون لزومی نداره دیگه جواب بدید. تو یه موقعیت دیگه چک کنید ببینید فاندشون فراهم شده یا نه.
    "You cannot discover new oceans unless you have the courage to lose sight of the shore”

تاریخ عضویت
    Apr 2009
    رشته و دانشگاه
    Robotics/AI at USC
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط medal نمایش پست ها
    سلام دوستان

به نظرتون چند روز برای جواب یک استاد صبر کنم و برم سراغ استادهای دیگه از همون دانشگاه؟؟

نمیخوام ریسک کنم و یک باره همه چی خراب شه.

14 روز خوبه؟؟؟

بد شانسی من اینه که تمام کسانی که به زمینهکاریشون علاقه دارم سال دیگه میخوان استراحت کنن.:دی.(میخوان کار تحقیقاتی کنن و دانشجوی جدید نمیگیرن)
    اگر جواب ندادن دوباره ایمیل بزنید. تا 3-2 بار ایمیل زدن ضرر نداره و بعضی وقتا استاده دفعه سوم ایمیل شمارو میبینه.
    "You cannot discover new oceans unless you have the courage to lose sight of the shore”

دوستان، امکانش هست ایرادهای این متنو بهم بگید؟

I am ....., graduated from Shahid Beheshti University of Tehran (one of the most prestigious schools in Iran) with BS.c in computer engineering.

I am deeply interested in "Natural Language Processing (NLP) and "Information Retrieval (IR)" and published 2 papers in these fields. The first paper was about XXX and the second was about YYY. Since graduation, I have worked in "Machine Translation" and "Knowledge Management" as scientific investigator and software engineer for 3 years.

My work and research interests seem to meet quite well with your's. One interesting point for me is that you teach and research in "computational linguistics" as well as "information retrieval" (although the border is somehow vague). I believe my coursework in the basic knowledge of NLP, IR, and AI have provided me with many excellent skills and qualifications in related areas. I wish to expand upon my capabilities and education, by exploring new horizons and adding to my knowledge base during my postgraduate studies under your supervision.

I would be very grateful if you would kindly consider my attached resume and let me know if I may have the opportunity to contribute to your research projects and continue my studies under your supervision.

Thank you in advance for your time and consideration

ApplyAbroad Senior Veteran

تاریخ عضویت
    Jul 2011
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط alireza_in_abroad نمایش پست ها
    دوستان، امکانش هست ایرادهای این متنو بهم بگید؟

I am ....., graduated from Shahid Beheshti University of Tehran (one of the most prestigious schools in Iran) with BS.c in computer engineering.

I am deeply interested in "Natural Language Processing (NLP) and "Information Retrieval (IR)" and published 2 papers in these fields. The first paper was about XXX and the second was about YYY. Since graduation, I have worked in "Machine Translation" and "Knowledge Management" as scientific investigator and software engineer for 3 years.

My work and research interests seem to meet quite well with your's. One interesting point for me is that you teach and research in "computational linguistics" as well as "information retrieval" (although the border is somehow vague). I believe my coursework in the basic knowledge of NLP, IR, and AI have provided me with many excellent skills and qualifications in related areas. I wish to expand upon my capabilities and education, by exploring new horizons and adding to my knowledge base during my postgraduate studies under your supervision.

I would be very grateful if you would kindly consider my attached resume and let me know if I may have the opportunity to contribute to your research projects and continue my studies under your supervision.

سلام دوست خوبم.ایراد خیلی بزرگ این ایمیل طولانی بودن آن است!خیلی خیلی طولانی نوشتی!ببین خودت حوصلت می یاد بخونیش!
    در یک سطر بگو به فیلد تحقیقاتیش علاقه داری.در یک سطر بگو فلان مقطع می خوام پذیرش بگیرم و 2تا مقاله دارم و معدلم 19 هست.نه بیشتر
    در یک سطر هم بگو لطفا سی وی رو نگاه کنید و اگه پوزیشن خالی بود بهم بگید
    تموم شد

نقل قول نوشته اصلی توسط nimaafshar8 نمایش پست ها
    سلام دوست خوبم.ایراد خیلی بزرگ این ایمیل طولانی بودن آن است!خیلی خیلی طولانی نوشتی!ببین خودت حوصلت می یاد بخونیش!
    در یک سطر بگو به فیلد تحقیقاتیش علاقه داری.در یک سطر بگو فلان مقطع می خوام پذیرش بگیرم و 2تا مقاله دارم و معدلم 19 هست.نه بیشتر
    در یک سطر هم بگو لطفا سی وی رو نگاه کنید و اگه پوزیشن خالی بود بهم بگید
    تموم شد
    مرسی دوست عزیز. کوتاهش کردم. بهتر شد؟

I am..., graduated from Shahid Beheshti University of Tehran (one of the most prestigious schools in Iran) with BS.c in computer engineering. I am deeply interested in "Natural Language Processing (NLP) and "Information Retrieval (IR)" and published 2 papers in these fields. Since graduation, I have worked in "Machine Translation" and "Knowledge Management" as scientific investigator and software engineer for 3 years.

My work and research interests seem to meet quite well with yours. One interesting point for me is that you teach and research in "computational linguistics" as well as "information retrieval" (although the border is somehow vague).

I would be very grateful if you would kindly consider my attached resume and let me know if I may have the opportunity to contribute to your research projects and continue my studies for Master's program in Fall 2012 under your supervision.

ApplyAbroad Senior Veteran

تاریخ عضویت
    Jul 2011
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط alireza_in_abroad نمایش پست ها
    مرسی دوست عزیز. کوتاهش کردم. بهتر شد؟

I am..., graduated from Shahid Beheshti University of Tehran (one of the most prestigious schools in Iran) with BS.c in computer engineering. I am deeply interested in "Natural Language Processing (NLP) and "Information Retrieval (IR)" and published 2 papers in these fields. Since graduation, I have worked in "Machine Translation" and "Knowledge Management" as scientific investigator and software engineer for 3 years.

My work and research interests seem to meet quite well with yours. One interesting point for me is that you teach and research in "computational linguistics" as well as "information retrieval" (although the border is somehow vague).

I would be very grateful if you would kindly consider my attached resume and let me know if I may have the opportunity to contribute to your research projects and continue my studies for Master's program in Fall 2012 under your supervision.

I am..., graduated from Shahid Beheshti University of Tehran (one of the most prestigious schools in Iran) with BS.c in computer engineering.my overall gpa is 19.i research right now about NLP an I have 2 paper in this field
    I'm very interested your research field therefore I wish to join your research group as master or doctorate student
    I attached my cv.I would be very grateful if you would kindly consider my attached resume
    best regard
    دوست خوبم فقط معدل و مقاله رو بگو بقیه رو تو CVخودش می بینی.

تاریخ عضویت
    Aug 2010
    ارسال‌ها

سلام
    من با استادي تماس گرفتم و اونم اوكي داده و گفته اپلاي كن. موضوع كاري كه قراره بكنيم هم به صورت كلي بهم گفته.
    حالا واسه اپلاي كردن دانشگاه ازم پروپوزال مي خواد. به نظر شما حالا به استاد چي بگم؟ بگم كمكم كن بنويسم؟ بگم اگه آماده داري بده (:دي)؟.... كلاً چي بگم كه نه ضايع بازي در آورده باشم و هم كار خودم حل بشه. ضمناً موضوع پيشنهادي متفاوت از زمينه كاري منه و اگه بخوام الان توي اين زمان كم خودم بنويسم شايد جالب در نياد.
    مرسي

Senior Member Simplex آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط fcbavaria نمایش پست ها
    سلام
    من با استادي تماس گرفتم و اونم اوكي داده و گفته اپلاي كن. موضوع كاري كه قراره بكنيم هم به صورت كلي بهم گفته.
    حالا واسه اپلاي كردن دانشگاه ازم پروپوزال مي خواد. به نظر شما حالا به استاد چي بگم؟ بگم كمكم كن بنويسم؟ بگم اگه آماده داري بده (:دي)؟.... كلاً چي بگم كه نه ضايع بازي در آورده باشم و هم كار خودم حل بشه. ضمناً موضوع پيشنهادي متفاوت از زمينه كاري منه و اگه بخوام الان توي اين زمان كم خودم بنويسم شايد جالب در نياد.
    مرسي
    به نظرم بیشتر به فکر آینده باش. وقتی برای اپلای پروپوزال می خواهند یعنی دارند بررسی می کنند ببینند چه کسی توانایی نوشتن متن های علمی با رو با چه کیفیتی داره و براساس همون هم ازت انتظار خواهند داشت. اگر از استاد بخواهی که اصلا معنی نداره این کار، اگر هم از جای دیگه ای بگیری و با اون پروپوزال قبول بشی از همون روز اول به اندازه اون پروپوزال ازت انتظار دارند، هم سطح زبانش هم کیفیت پرداختن به موضوع و تمام چیزهای دیگه. با پروپوزال یک نفر دیگه شاید بتونی قبول شی اما آرامشت رو تا آخر دوره ات از دست می دی و نمی تونی باهاشون خوب کار کنی. هر روز هم هی به خودت می گی که ای کاش می رفتم یه جای دیگه.

سعی کن پروپوزال رو با همون روشی که مقاله می نویسی بنویسی و فوقش هم برای اصلاح زبانش هم از دوستان یا یکی از سرویس های اصلاح زبان تجاری کمک بگیری. یعنی دقیقا همون کاری که برای مقاله ها انجام می دی. اگر نتیجه مثبت بود که عالیه وگرنه خودت رو وارد یک بازی بسیار سخت نمی کنی و شاید با کمی تلاش بیشتر بتونی توی دانشگاهی که پروپوزال نمی خواهد قبول شی.

تاریخ عضویت
    Dec 2009
    ارسال‌ها

سلام دوستان
    من ایمیل زیر رو حدود 4 ماه پیش از یک استاد گرفتم وتا الان دیگه باهاش تماس نگرفتم ولی حالا میخوام بهش ایمیل بزنم:
    Dear Ehsan,

Thanks for your mail. I will talk to (my MSc supervisor) about this later this week. We will come back you after that.

All the best,
    Lars

حالا این ایمیل رو میخوام بفرستم نظرتون چیه؟ آیا تاخیر داشتم یا نه ؟

Dear Dr. Harrie

this is **** who contacted you few months ago to see if there is any chance for me to pursue my PhD studies under you supervision.
    you kindly answered me that you will talk to Dr. ***** who was my supervisor in master's degree.
    Now, I would greatly appreciate if you let me know your opinion about my resume.

my new resume is attached to this Email. if you need any further information do not hesitate to ask me.

thanks for your time and look forward to hearing from you.

تاریخ عضویت
    Aug 2011
    ارسال‌ها

من منظور از اینکه مقاله های استادا رئ بخونیم نفهمیدم!!!
    یعنی از توش سوال در بیاریم بپرسیم یا بگیم خیلی خوب بود؟؟

موضوعات مشابه

1. پاسخ: 26
    آخرين نوشته: October 10th, 2011, 08:13 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •