نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 110

موضوع: مشورت در مورد ازدواج صوری بخاطر کسب اسپانسر مالی

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    ApplyAbroad Veteran
    shahrouz آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    رشته و دانشگاه
    PhD, Chemical Engineering- Monash Uni- Aus
    ارسال‌ها
    2,021

    پیش فرض پاسخ : مشورت در مورد ازدواج صوری بخاطر کسب اسپانسر مالی

    نقل قول نوشته اصلی توسط zz1366 نمایش پست ها
    دوست عزیز
    به فرض اگر کسی به شما توهین کنه یا مثلا شمارو مسخره کنه، شما با این تفکر نمیتونید هیچ اعتراضی بهش بکنید، چون خواهد گفت:" این کار از نظر من اخلاقی هست! "
    دوست خوبمون motahhar هم گفتن:" اخلاق نسبی نیست"
    درود

    قیاس مع الفارق می فرمایید. ایشون هیچ توهینی نکردند و کسی رو هم مسخره نکردند! مرز روشنی وجود داره در این زمینه ای که شما فرمودید. این مرز روشن هم تجاوز به حقوق دیگرانه. به نظرتون ایشون می خواستند به حقوق کسی تجاوز کنند؟
    این جز حقوق مسلم هر فردی است که مسیر زندگیش را آنطور که می خواهد انتخاب کند. در نهایت صداقت میخواهند پیشنهادی را به خانومی مطرح کنند. این خانوم می تواند پیشنهاد را قبول کند یا خیر!

    به نظرم اگر این تاپیک ناراحتتون می کنه، می تونید این تاپییک رو نخونید. همون طور که بسیاری هم هستند مزنه ی مهریه را اون هم با رقم های کلان پرداخت می کنند در قبال( به نظر من ) هیچ! ولی من نوعی که اینو اصلا بحثشو غیر اخلاقی می دونم (از نظر من) نمی تونم بگم چرا؟ چون زندگی شخصی اوست. چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که من موافقشان نیستم ولی ذهن خودخواهم مانع از فهم این می شود که به فرض قرار نگرفتن در چهارچوبهای اخلاقی من ( که شاید برای دیگری چارچوبهای بی اخلاقی باشد!!) الزاما نشانه بی اخلاق بودن، گستاخ بودن، توهین آمیز بودن و بی شرمانه بودن نیست! همین

    پ.ن. قاطعانه می فرمایید اخلاق نسبی نیست. می شه بزرگواری بفرمایید قوانین مطلق اخلاق رو در زمینه ازدواج، مهریه، حضانت فرزندان، پوشش صحیح و درست زنان و مردان و... اینجا ضمیمه کنید. چون خب شاید ما این قوانین و قواعد رو نمی دونیم به همین خاطر به بیراهه می ریم. برای شروع کار بفرمایید چه نوع پوششی اخلاقی است چه نوع پوششی نیست!

    پ.ن2. اگر این تاپیک به هر دلیل من جمله فشار گروههای فشار!، بسته یا حذف شود باید فاتحه آزادی بیان خوانده شود. مسلما مدیران عزیز به همین دلیل قصد ندارند که این کار رو کنند.
    ویرایش توسط shahrouz : February 21st, 2013 در ساعت 05:13 PM
    از میان دو واژه انسان و انسانیت؛ ‬‫اولی در میان کوچه ها‬،‫و دومی در لابلای کتابها سرگردان است‬...
    PhD positions:Switzerland*** Netherlands***Norwa

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •