نقل قول نوشته اصلی توسط Rozie100 نمایش پست ها
دوستان با تجربه در امریکا خواهش می کنم اگر می تونن من رو راهنمایی کنن.من 1 سال و نیم پیش دکترا از یک دانشگاه متوسط امریکا گرفتم در رشته مکانیک . اما زمینه ای که کار کردم بسیار محدود و دیگه این زمینه active. نیست. البته من الان که دنبال کار میکردم متوجه شدم که out of phase هستش. بیشتر کارم هم experiment. بود البته نرم افزار و code development هم کار کردم ولی عنوان و زمینه مقاله هام Expermental و غیر کاربردی هست و عملا هیچ دانشگاه یا lab توش کار نمیکنه. یک سال هم با استادم که به دانشگاه جدیدی ترنسفر کرده بود postdoc کردم و درس دادم. وقتی فهمیدم که نمیتونم تو این زمینه هیچ کاری پیدا کنم از گروهش جدا شدم و الان 6 ماه دنبال این هستم که که postdoc و research position در زمینه هایی که reseach active هست و با فیلد من overlap میکنه پیدا کنم اما چیزی پیدا نکردم. همچنین کار تو صنعت هم پیدا نمیکنم.


البته من الان 1 سال هم هست که گرین کارت دارم. حالا دوستان چه پیشنهادی به من دارن که بتونم postdoc پیدا کنم.
همین اپلای کردن انلاین رو ادامه بدم ؟ 6 ماه است که اجام دادم و به نظرم برا استادا داشتن مقاله در زمینه خودشون مهمه . به راحتی اطمینان نمیکنن که پول گرنتشون رو بدن و در عمل نتونستم با کسانی که دکتراشون مرتبط با اون پست داک هست رقابت کنم.نظرتون چیه ؟
به دکترای مجدد هم فکر کردم ولی هم زمانبر هست من الان 31 سالم هست وبا درامد پایین و هم نمیدونم که اصلا امکانش هست که دو دکترا در امریکا گرفت ?


شروع کردم به worldwide اپلای کردن برا پست دکترا که اگر چیری پیدا کنم معنیش این هست که گرین کارتم رو از دست میدم وقتی به مدت طولاتی آمریکا رو ترک کنم؟
خواهش می کنم دوستان نظراتشون رو بدن. بسیار سپاسگزارم
اگر به کار تدریس علاقه دارید ممکنه بتونید فعلا در دانشگاههای کوچک تر شغل استادی پیدا کنید تا موقعیتهای بهتری پیدا بشود. تا حالا مستقیما برای پوزیشن های tenure track یا teaching only اقدام کرده اید؟