نقل قول نوشته اصلی توسط Abouabou نمایش پست ها
بنده هم ۳۷ سالمه و تو کشور دیگه مشغول به کارم. درخواستم ریجکت شد بار اول همین سپتامبر گذشته. درخواست افیسر نوت دادم ک هنوز نیومده ولی با چند تا وکیل صحبت کردم و گفتن به احتمال زیاد سن بالا و اینکه در کشور خودت ساکن نیستی علت ریجکتی. حالا میخوام دوباره اپلای کنم و واقعا نمیدونم برای سوشال تای جی آرایه بدم. فقط مدرک جاب افر دارم سند خونه و ماشین و نامه ساپورتر و نامه از دانشگاه کانادا ک تایید کنه من مشغول به تحصیلم. دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!! شما ایده ای دارید!؟
سلام، من و شما یک بحث طولانی داشتیم در خصوص واگذاری کار به وکیل، چون شما پیگیر رفع مشکلات پرونده بقیه دوستان بودید و من تاکید داشتم که دوستان تنها خودشون مستقیما پیگیر باشن و اصلا موافق واگذاری ،حتی بخشی از کار، به شخص دیگه نیستم.
به هر حال اگر واقعا پیگیر وضعیت خودتون هستید، مجددا تاکید می کنم که مستقیما با سفارت ارتباط بگیرید.
من هیچ کار خاصی برای درخواست ویزا نکردم، مدارک رو طبق آنچه تو سایت بود ارایه دادم، مثل همه اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات شغلی (سابقه بیمه)، اطلاعات اموال، اطلاعات تحصیلات قبلی، تنها چیزی که به نظرم تفاوت ایجاد می کنه تدوین یک study plan بر اساس شرایط واقعی خودم و برنامه های آینده بوده که کمک کرد تا افیسر تاییدیه بده، دوستانی که کار رو به دیگران واگذار کردن تنها یک نسخه تکراری از study plan رو دریافت می کنن که بسیار کلی هستش و قابل استفاده برای همه پرونده ها، برای همین تاکید می کنم که خودتون تمام مراحل رو انجام بدید.
یک مورد دیگه هم که به نظرم مهمه cover letter هستش که افیسر دید اولیه از کل پرونده شما رو از اینجا می گیره و چکیده ای هستش از study plan ، بودجه و فهرست مدارکی که پیوست کردید.
خواهشا از کسی درخواست نکنید که این مدارک رو برای شما بفرسته یا فرمت از قبل مشخص رو تغییر بدید، چون این مستندات باید بر اساس شرایط شما، پیشینه کاری و تحصیلی و برنامه های آتی شما باشن. من برای گرفتن پذیرش و ویزا از سال گذشته که ساکن چین بودم اقدام کردم و حدود یک سال طول کشید، پس پیشنهاد می کنم روی این موارد خوب وقت بزارید . موفق باشید