نقل قول نوشته اصلی توسط tet نمایش پست ها
سلام اقای دکتر عزیز
واقعا از زحمتی که اینجا میکشین ممنونم،به من که تازه اطلاعات زیادی هم داشتم خیلی کمک کرد،خیلی مرسی از نوشته هاتون

من چند سوال داشتم،ممنون میشم جواب بدین
من با وثیقه مدرکمو ازاد کردم(40 میلیون)،مدارکو بردم ترجمه و البته بعد از یه مدت برگردوندم به وزارتخونه،ترجمه ها رسمیه،هم مهر دادگستری و هم مهر وزارت خارجه رو داره.
1.شما تو نوشته هاتون یه چیزی راجع به مهر کپی برابر اصل است نوشته بودین،من این مهر نزدم،دقیقا کجا باید این مهر بزنم؟رو ترجمه ها میخوره؟تو وزارتخونه یا دانشگاه؟یا اینکه باید کپی کنم از مدارکم و رو اونا میخوره؟
خیلی ممنون میشم اگه توضیح بدین و راهنمایی کنین و بگین این مهر برا چیه؟

2.و سوال بعدی اینکه اگه شما هم با وثیقه ازاد کردین الان اصل مدارکتون تو وزارتخونس؟درسته؟نکنه چون اصل مدارک دستمون نیست این قضیه وجود داره؟لطف میکنین دقیق بگین که به جز ترجمه چیکار باید بکنم؟

3.و اخرین سوال اینکه من باید بعد از ترجمه ،دوباره باید ترجمه هارو ببرم دانشگاه یا وزارتخونه؟باید دوباره اینارو ببینن و تایید کنن؟

بازم ازتون تشکر میکنم.
خواهش می کنم. خوشحالم که مفید بوده.
۱. یک مهری هست که بدون هیچ مشکلی برایتان می زنند ولی تا نگویید بهتان نمی دهند خودشان. روی اصل می خوره. در عین حال، وقتی من مدرک می فرستادم برای یو اس ام ال ای، اون هم خواست که روی ترجمه هم مهر انگلیسی بخوره که در زمان مان نداشت دانشگاه و مجبور شدیم دست نویس بکنیم که کپی برابر اصل است و مهر انگلیسی دانشگاه را بزنیم برویش. همه پروسه در دانشگاه هست
۲.نه من همه مدارک ام را با خودم آوردم. به جز ترجمه کار خاصی لازم نیست.
۳.نه.