سلام من در قسمت پر کردن فرم هستم.
tution رو 8702 نوشتم
ROOM & BOARD رو که مسکن است 7200 نوشتم
و OTHER رو که بقیه هزینه ها است 6000 تا
به نظر شما هزینه ها برای یک سال مانیتوبا اینایی که نوشتم اکی هست؟
ممنون
سلام در مورد فاندی که استاد میده کسی تجربشو داره که چجوریه ؟ یعنی در نامه ای که میده توش چی مینویسه؟مال من نوشته
This letter confirms your acceptance of temporary employment with the University of Manitoba
بعدش تاریخ شروع واتمام دوره واینکه 40 ساعت در هفتس و رو ذکر کرده.شماره بیمه هم برم اونجا میدن. 20000 هم سالانه برای 4 سال.
یه جورایی قرار داد کاره تو یه قسمت ریسرچ دانشگاه.
مال بقیه هم همینطوره آیا؟
شما یه ایمیل بزن به مرکز ISC دانشگاه و اگه نامه ادمیشنت اومده با شماره دانشجوئی خودتو معرفی کن و بگو نامه estimate of tuition and living expense میخوای برای fall
خودشون میدونند و یک نامه با امضا برات اماده میکنند.
قیمتاش یکم عوض شده. هزینه دانشگاه شده 9500
رنج کل هزینه هام شده 20750 تا 27750
همون نامه رو برای پر کردن فرمها استفاده کن و توی مدارک مربوط به financial documents هم قرار بده.
سلام
براي پر کردن فرم آنلاين ويزا يک قسمت آپلود فرم تست پزشکي هست. واسه مرحله ي اول اين فرم ضروري هست و اينکه آيا ميشه بدون اين تست فرم رو سابميت کرد و زماني که جواب اوليه اومد فرم تست پزشکي رو فرستاد؟
ممنون
دوستان کسی هست بخواد مدارکش رو طی یک ماه آینده پست کنه به FGS ؟
سلام . من تو رشته مکانیک واسه PhD از Manitoba پذیرش گرفتم. تو نامه پذیرش که از graduate office اومده استاد راهنما (که قبلا باهاش تلفنی توافق کرده بودم) مشخص شده. ولی هیچ صحبتی از فاند نشده.
با اینکه مطمئنم اون استاده دنبال RA می گشت!
شما میدونید چطوری باید وضعیت فاند رو مشخص کنم؟
ممنونم
علاقه مندی ها (Bookmarks)