وقتی بطور کلی شما تقسیم کرده اید حرف از تمامی ایرلاین ها می زنید. نه فقط امارات. مثال نقض گروه اول هواپیمایی Quantas استرالیا هست که با مراجعه به سایتش میتونین حتی با Prepaid card هم خرید کنید و هیچ لزومی به یکسان بودن اسم مسافر و کارت نیست. این مهم را با مراجعه به سایت کوانتاس و مرور اطلاعات پرداخت بانکی خواهید دید. در مورد امارات هم در صورتی که کارت بانکی معتبری داشته باشید که بشود نام شخص دارنده کارت را موقع پرداخت در سیستم ثبت نمود هیچ نیازی نیست که شخص دارنده کارت همون مسافر باشه:
On the Enter billing information page where the credit card details are entered, if the "Cardholder last name" can be typed in, you will be able to pay for the booking even if you are not travelling and do not hold the same family name as one of the travellers.
در مورد الاتحاد میتونید باز میتوانید از کارت دیگران پرداخت نمایید اما باید فتوکپی دوروی کارت با امضای شخص دارنده و شماره CCV را در فرودگاه همراه داشته باشید.
پس این مورد که بطور کلی عنوان کردید صحت ندارد بلکه بصورت موردی ممکن است برای بعضی ایرلاین ها و همینطور برای نوع خاصی از کارتهای بانکی صادق باشد.
اینکه فرمودید در صورت خرید از سایت شرکت نمیتوان بار و یا مسایل اضافی را چک کرد. اگر بعنوان مثال شما Economey Saver را انتخاب کنید با مراجعه به صفحات دیگر سایت مشخصات این نوع بلیط اعم از بار مجاز و نحوه تغییر تاریخ پرواز و لاغیر قابل دسترس است.
سوم اینکه اگر شما در سایت خود شرکت نتوانید تمام پرواز های آن شرکت را ببینید پس کجا میتوانید پیدا کنید؟ در سایتهای واسطه؟ آیا منطقی است شماره پروازی در سایتهای واسطه باشد که در سایت اصلی شرکت موجود نباشد؟
در مورد دسته ب که شرکت ها یا سایتهای واسطه هستند نیز خدماتشان متفاوت است . مثال نقض این دسته نیز سایت
www.wotif.com بود که من پس از خرید بلیط برای عوض کردن تاریخ به بخش پشتیبانی سایت ایمیل فرستادم و با پرداخت 50 دلار زمان بلیطم را عوض کردم. براحتی توسط سایت انجام شد و کمتر از یکساعت طول کشید. ضمن اینکه بسیاری از سایتها هستند که از زیر بار تعویض بلیط و سایر خدمات شانه خالی می کنند.
با این وجود وقتی مثال نقض برای هر دو دسته وجود دارد دسته بندی سایتها به این طریق صحیح نیست.
علاقه مندی ها (Bookmarks)