زمانی که آنلاین اپلای کنید برای هر ویزایی، از هر جای دنیا، پس از پرداخت هزینه، کل مدارک و فرمهایی که آپلود کردید به مرکز پشتیبانی عملیاتی اداره مهاجرت در ساختمان شماره 365 خیابان لوریه در پایتخت کانادا فرستاده میشه ( ) و در «Global Case Management System» قرار می گیره که از همه ی دفاتر کنسولی و مهاجرتی و فرودگاه ها و پاسگاه های مرزی قابل دسترسی کارمندان اداره مهاجرت (یا پلیس مرز) هست. اون جا هیچ کس پشت کامپیوتر نیست که اینا رو نگاه کنه، اتوماتیک پردازش میشه و بنا به محل زندگی یه «Primary Office» براش تعیین میشه. اگر از ایران اپلای کنید، اون آفیس اولیه، اتوماتیک آنکارا خواهد بود. یه سری آفیس های ثانویه هم براش تعیین میشن، با توجه به حجم کار و نزدیکی جغرافیایی (مانند ابوظبی و عمان و یا برخی آفیس های درون کانادا). در صورتی که فشار کار روی یه آفیس زیاد باشه، آفیس های ثانویه پرونده هایی که پیچیدگی کمتری دارن (مانند توریستی یا دانشجویی) رو برمیدارن و تصمیم گیری می کنند. ممکنه شما از ایران برای ویزای توریستی درخواست کنید، بایومتریکتون رو ارمنستان انجام بدید و یه کارمندی تو ابوظبی پرونده اتون رو موافقت کنه، و گذرنامه اتون رو بفرستید استانبول و شخصی در آنکارا ویزاتون رو بچسبونه!
علاقه مندی ها (Bookmarks)