
نوشته اصلی توسط
saeedsh
دوست عزیز عرف مکاتبه با استاد در دانشگاه های آمریکای شمالی به این صورت هست که شما بار اول یک ایمیل می زنید (با جزییاتی که در سایر فروم ها کامل گفته شده) و اگر بعد از حدود یک هفته جوابی دریافت نکردید یک ایمیل follow up می فرستید که محتوی همان ایمیل قبلی است فقط مودبانه می گویید که "می خواستم بدانم آیا ایمیل قبلی من را دریافت کرده اید ..." یا جملات مشابه. اگر بعد از این ایمیل هم جوابی نگرفتید دو حالت وجود دارد: یا میل سرور دانشگاه مقصد اسپم *****ینگ بسیار قوی دارد یا اینکه استاد مورد نظر تمایل به پاسخ دادن و کار با شما ندارد. ترجیحن هیچ فایلی به ایمیل خود پیوست نکنید حتا بهتر است رزومه خود را در سایت شخصی آپلود کنید و فقط لینک آن را بفرستید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)