رخساره جان، من به نظرم در خصوص سوالت... مثل زمان ارسال مدارک عمل کن و موضوع رو توضیح بده...
من هم یک اتفاق خندهدار در فرمهام افتاده بود که تاریخ محلهای کارم رو به کلی اشتباه نشون می داد و من تو کاور لتر ارسالی توضیح دادم که به دلیل حذف اشتباهی تاریخ در یک سطر، تاریخهای سطرهای پایینی همگی اشتباه بوده و متعلق به ردیف بعدی هستند. خوب نوشتنش پدرم درآورد به انگلیسی.... ولی نکته ی مهمی بود..
به نظرم تو هم موضوع رو روشن بنویس که ادرس دفتر کاری ارسالی، آدرس شعبه بوده و آدرس محل اصلی که بیمه از آن رد می شود و حقوق دریافت می شود آدرس دفتر مرکزی به شرح زیر است. البته در این حالت هم میتونی عوض نکنی ادرس فرم رو....... فقط بنویسی لازم به یادآوری و تذکر است......
اگر هم میخوای خیلی محکم کاری کنی یک نامه از دفتر مرکزی در خصوص مربوط بودن آن ادرس اصفهان به دفتر تهران بگیر و بده ترجمه.... که البته نیازی نیست.... تو خیلی از مشاغل این طوری مثلا تو نفت که ما هستیم.
امیدوارم به دردت بخوره نظرم و بدرود
[COLOR=#fafafa !important]
[/COLOR]

علاقه مندی ها (Bookmarks)