صفحه 6 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 91

موضوع: تامین هزینه آزمون، توسط ای تی اس، بخاطر شرایط و نتایج آزمون قبلی!

Global Moderator

Simon آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : تامین هزینه آزمون، توسط ای تی اس، بخاطر شرایط و نتایج آزمون قبلی!

نقل قول نوشته اصلی توسط Rmeen نمایش پست ها
    سلام.
    من 12 july امتحان داشتم. تو قسمت لسینیگ سیستم من یه Error داد و بعدش گفت برنامه تا 10 ثانیه دیگه Terminate میشه، که شد و منم که سر تا پام شده بود استرس به مراقب قضیه رو گفتم بهد نزدیک 7 8 دقیقه سیستمم رو عوض کردن. ولی واسه اسپیکینگ انقد عصبی بودم و حواسم پرت بود که رسما گند زدم .
    من حالا می تونم اعتراض کنم بابت این قضیه ؟ اگه آره باید به چه ایمیل-آدرسی این قضیه رو اطلاع بدم.
    خواهشا اگه کسی می تونه کمکم کنه
    ممنون

سلام
    حداکثر تا 3 روز بعد از ازمون با شرح انچه اتفاق افتاده و ارسال ایمیل به ETS مورد شما بررسی خواهد شد و نتیجه هم مشخص نیست. سعی کنید وقایع و شواهد سنتر رو همانطور که بوده توضیح بدید حتی میزتون و کسی که مراقب بوده رو توصیف کنید.
    ایمیل هم در سایت ETS موجوده.
    شادزی
    اطلاعیه مهم در بخش آمریکا
    اطلاعیه مهم در بخش کانادا

شبیه ساز آزمون تافل را از کجا دانلود کنیم؟
    از پاسخ دادن به پیام خصوصی یا پیام بازدید کننده ایی که در سطح انجمن قابل مطرح کردن است معذورم.

تاریخ عضویت
    Nov 2010
    ارسال‌ها

پیش فرض پاسخ : تامین هزینه آزمون، توسط ای تی اس، بخاطر شرایط و نتایج آزمون قبلی!

با سلام
    من تافل دادم و به دلیل مشکلی که سر جلسه برای من پیش اومد ETS بهم یه وچر رایگان داده و ایمیل زیر رو فرستاده :
    A payment voucher has been issued in order for you to test again free of charge.

Please use the voucher authorization number listed on your web TOEFL iBT profile to schedule another test date. The voucher number is valid for one year and will pay for the test. You may choose a test center and date most convenient for you.

To complete your registration log into your TOEFL® online profile at:

https://toefl-registration.ets.org/TOEFLWeb/extISERLogonPrompt.do.

When you get to the payment screen, select the voucher option and enter the voucher number. If you are still having problems registering, please contact your Regional Registration Center (RRC). Contact information is available at www.ets.org/toefl/contact.

If we can be of assistance to you in the future, please do not hesitate to contact us again.

Thank you,

James McWhite, Advocate
    ETS
    Test Taker Services
    Test Taker Advocacy Group

حالا می خواستم بدونم شماره وچر کجا مشخص شده؟؟...من نمی دونم این شماره وچر چنده... و توی پروفایل تافل خودم هم پیداش نکردم.... چطوری می تونم بفهمم شماره وچری که دریافت کردم چنده؟؟؟

Global Moderator

Simon آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط irami نمایش پست ها
    با سلام
    من تافل دادم و به دلیل مشکلی که سر جلسه برای من پیش اومد ETS بهم یه وچر رایگان داده و ایمیل زیر رو فرستاده :
    A payment voucher has been issued in order for you to test again free of charge.

Please use the voucher authorization number listed on your web TOEFL iBT profile to schedule another test date. The voucher number is valid for one year and will pay for the test. You may choose a test center and date most convenient for you.

To complete your registration log into your TOEFL® online profile at:

https://toefl-registration.ets.org/TOEFLWeb/extISERLogonPrompt.do.

When you get to the payment screen, select the voucher option and enter the voucher number. If you are still having problems registering, please contact your Regional Registration Center (RRC). Contact information is available at www.ets.org/toefl/contact.

If we can be of assistance to you in the future, please do not hesitate to contact us again.

Thank you,

James McWhite, Advocate
    ETS
    Test Taker Services
    Test Taker Advocacy Group

حالا می خواستم بدونم شماره وچر کجا مشخص شده؟؟...من نمی دونم این شماره وچر چنده... و توی پروفایل تافل خودم هم پیداش نکردم.... چطوری می تونم بفهمم شماره وچری که دریافت کردم چنده؟؟؟
    سلام
    قدیم شماره ووچر و تو همون ایمیل بهتون میدادن. وقتی نمیتونید پیدا کنید متن ایمیل رو اینطوری بدون پروا کپی نکنید ممکنه ادم های سودجو از ووچرتون استفاده کنند. اگر تو ایمیل نیست بهشون اطلاع بدید این امکان هست که شماره جا افتاده باشه یا کلا تو پروفایلتون گنجونده باشن.
    شادزی
    اطلاعیه مهم در بخش آمریکا
    اطلاعیه مهم در بخش کانادا

شبیه ساز آزمون تافل را از کجا دانلود کنیم؟
    از پاسخ دادن به پیام خصوصی یا پیام بازدید کننده ایی که در سطح انجمن قابل مطرح کردن است معذورم.

تاریخ عضویت
    Nov 2010
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط simon نمایش پست ها
    سلام
    قدیم شماره ووچر و تو همون ایمیل بهتون میدادن. وقتی نمیتونید پیدا کنید متن ایمیل رو اینطوری بدون پروا کپی نکنید ممکنه ادم های سودجو از ووچرتون استفاده کنند. اگر تو ایمیل نیست بهشون اطلاع بدید این امکان هست که شماره جا افتاده باشه یا کلا تو پروفایلتون گنجونده باشن.
    شادزی
    با تشکر از راهنمایی شما
    منظورتون از اینکه میگید ممکنه توی پروفال من گنجونده باشن چیه؟... چون توی پروفایلم رو هم گشتم وی جایی اون رو پیدا نکردم...
    با تشکر

تاریخ عضویت
    Apr 2013
    رشته و دانشگاه
    master of physics
    ارسال‌ها

سلام
    بچه ها حتما اگه تو آزمون مشکلی پیش میاد به ETS میل بزنید. با تمام جزییات توضیح بدین و واقعیت جریان رو بگید، حتما بررسی میکنن.
    من 18 اکتبر امتحان داشتم و 10 تا 15 دقیقه به 9 رسیدم که نگذاشتن برم سر جلسه و خیلی هم بد برخورد کردن باهام، فکر نمیکردم موردم بررسی بشه ولی با اینحال میل زدم و اعتراض کردم خوشبختانه قبول کردن و ووچر بهم دادن هرچند تاریخ باز پیدا کردن الان خیلی سخته. متن نامه و جواب رو میزارم.

I am writing to inform you of the problem I had at one of the TOEFL test centers in Tehran, Iran.
    My name is xxxx and I was to take TOEFL test which was held on 18 October 2014.
    ETS ID: xxxx Registration Number: xxxx
    Center Information:
    Amirbahador Educational Complex
    Tehran, 14167838683
    Iran (Islamic Republic Of)
    Appointment Date: October 18, 2014
    Appointment Time: 09:00 AM

Unlike most countries TOEFL exam is held in Iran on a a working day rather than a holiday. Although I set off home that day two hours before the time the exam was supposed to start, I arrive a fifteen minutes before the exam because of heavy traffics jam. There was another person named .... who had the same problem. After being stopped at the gate of the center by the guards we waited. Finally, the test center supervisor came to us fifteen minutes after the official starting time of the exam to let us know that we could not participate in the exam. However, our friends inside the center later informed us that the exam started late at 9:30. As a matter of fact, when I arrived at the center the examinees were in the queue in order to be checked and they could easily let us in. These facts show that we were unfairly and deliberately robbed of chance to participate in TOEFL test. Moreover, I am absolutely annoyed by the behavior of the test center supervisor of Amirbahador Educational Complex. Not only did he speak to us in a very bullying and humiliating fashion, but he also told us that we had to be grateful of them because they were holding TOEFL in Iran! We stayed at the gates shocked and desperate waiting for something to happen but the supervisor just wanted to get rid of us and I saw him check several times in order to make sure if we had left. Now, even after couple of days, I cannot still believe that all the time and effort I place into getting prepared for this exam is spoiled this easily. Needless to say, an exam of this importance is generally accompanied by a level of stress and mental pressure for test takers, and therefore, a bit of understanding from the authorities is very much appreciated. I wanted to share my concerns with you since I am aware of the fact that comments from test takers are taken seriously by ETS.

Indeed, due to the fact that there is a huge number of applicants who register for TOEFL in Iran, the openings are filled very quickly and I can hardly find any position in two months. This causes a big problem to me, because the deadline of the program I want to enroll in is close and for which I need the TOEFL score. Besides, the voucher is a big sum of money which is more than my monthly salary. As a matter of fact, I worked hard to afford to pay for that.

Thus, I sincerely ask you to issue a payment voucher for me to schedule another exam free of charge.
    Please answer me as soon as possible so that I know what I have to do. Your time and consideration is appreciated in advance.

Best Regards,
    xxxxx

جواب ایمیل که یبار یه ایمل کلی اومد که اتوماتیک وار در جواب میلها میاد و یبار میل جواب نهایی. و همه اینها فقط 4روز طول کشید.

Dear xxxxx,
    Thank you for your email.
    We regret to hear about the testing experience you described in your email. We sincerely apologize for any inconvenience this matter has caused you.
    Please note that test center complaints need to be addressed within 3 days from the day of testing, as mentioned on our website: http://www.ets.org/toefl/ibt/scores/policies, under 'Inquiries on test questions'.
    Please be informed though that we have escalated this case to our Candidate Relations Department under the Case ID: xxxx. You will be contacted shortly with information on the progress of your case.

(We advise you to send your complaint in English to the TOEFL Candidate Relations department by fax at: +1 609 771 7710. Please include your ETS ID, Registration number, date of birth, address, telephone number and test date/location. The Candidate Relations department will respond to you within 7-14 days.)

We once more sincerely apologize for the inconvenience and we trust that this provides you with all necessary information for the time being.
    Kind regards

ایمیل دوم:

Dear xxxx,

I apologize for the delay. Please use the voucher number posted on your profile via the view order screen to schedule another test. You can register online and use the voucher number as your payment.

Sincerely,

Steve Krimstock
    TOEFL Test Taker Advocacy

تاریخ عضویت
    Apr 2013
    رشته و دانشگاه
    Material science and engineering in IUST
    ارسال‌ها

سلام دوستان عزیز
    خوب هستید؟
    من امروز علامه سخن تافل داشتم. وسط اسپیکینگ سیستم من یهو ارور داد و ریستارت شد! قشنگ تمرکز من به فنا رفت!!! و 5-6 دقیقه ای طول کشید تا سیستم بوت شد و نرم افزار اومد بالا!!!!!!
    به نظرتون به ای تی اس ایمیل بزنم؟ چند روز مهلت هست تا یمیل بزنم؟ 3 روز مهلت هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    سپاس

تاریخ عضویت
    Sep 2014
    رشته و دانشگاه
    EE- SBU
    ارسال‌ها

سلام من ١٥ نوامبر امير بهادر امتحان داشتم سر اينتگ رايتينگ سخت مشغول تايپ كردن بودم نت ليسنينگ هم گذاشته بودم دست راست بغل كيبرد هي بهش گاه مي كردم مراقبه تا من حواسم نبود نت هاي من رو برداشت ( فكر كرد چرك نويس لازم دارم چون همه ي ورق هام زير هم بود) تو سنتر گفته بودن بايد بذاريد رو كيس براتون عوض كنن نمي دونم اين چرا اينطوري كرد. تا من متوجه شدم داشت مي رفت بيرون از سالن من در حدي كه من از جام بلند شدم گفتم اه اه اينا رو كجا مي بري !! هي سعي داشت منو اروم كنه ولي چون چند تا نت دستش بود هي من مي گفتم نه اينا مال من نيست !!! چون نمي دونستم كدوم صفحه ليسنينگ رايتينگ رو نوشتم ( دو صفحه پشت و روي بدخط!!) وقتي برگشتم حداقل ٣ دقيقه از دست داده بودم و از استرس دستام مي لرزيد اينتگو نتونستم تموم كنم واسه همين سر اينديپندنت ديگه كلا خودم رو باخته بودم!! بعد از امتحان به support4iran@ets.org ايميل زدم اما هيچ جوابي ندادن ٥٥ بار براشون فوروارد كردم!! بعد از ٢٠ روز نمرم اومد با رايتينگ١٩ شدم ٩٢ جالب اينه كه من رايتينگ جي ار اي شدم ٣ نمي گم نمره خوبيه ولي كسي كه جي ار اي مي شه ٣ ديگه تافل حداقل ٢٢ ميشه!!
    ترو خدا كمك كنين به كجا ايميل بزنم كه جواب بدن؟

تاریخ عضویت
    May 2013
    رشته و دانشگاه
    civil-environmental engineering - IUST
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط Hope69 نمایش پست ها
    سلام من ١٥ نوامبر امير بهادر امتحان داشتم سر اينتگ رايتينگ سخت مشغول تايپ كردن بودم نت ليسنينگ هم گذاشته بودم دست راست بغل كيبرد هي بهش گاه مي كردم مراقبه تا من حواسم نبود نت هاي من رو برداشت ( فكر كرد چرك نويس لازم دارم چون همه ي ورق هام زير هم بود) تو سنتر گفته بودن بايد بذاريد رو كيس براتون عوض كنن نمي دونم اين چرا اينطوري كرد. تا من متوجه شدم داشت مي رفت بيرون از سالن من در حدي كه من از جام بلند شدم گفتم اه اه اينا رو كجا مي بري !! هي سعي داشت منو اروم كنه ولي چون چند تا نت دستش بود هي من مي گفتم نه اينا مال من نيست !!! چون نمي دونستم كدوم صفحه ليسنينگ رايتينگ رو نوشتم ( دو صفحه پشت و روي بدخط!!) وقتي برگشتم حداقل ٣ دقيقه از دست داده بودم و از استرس دستام مي لرزيد اينتگو نتونستم تموم كنم واسه همين سر اينديپندنت ديگه كلا خودم رو باخته بودم!! بعد از امتحان به support4iran@ets.org ايميل زدم اما هيچ جوابي ندادن ٥٥ بار براشون فوروارد كردم!! بعد از ٢٠ روز نمرم اومد با رايتينگ١٩ شدم ٩٢ جالب اينه كه من رايتينگ جي ار اي شدم ٣ نمي گم نمره خوبيه ولي كسي كه جي ار اي مي شه ٣ ديگه تافل حداقل ٢٢ ميشه!!
    ترو خدا كمك كنين به كجا ايميل بزنم كه جواب بدن؟
    سلام
    به این دو تا اگه قبلا نزدی، ایمیل بزن. اتفاقی که واسط افتاده رو توضیح بده، حتما هم بگو بعد از امتحان به ایمیل ساپورت ایران ایمیل زدی و گفتی.
    TTA_TOEFL_Response@ets.org
    toefl@ets.org

تاریخ عضویت
    Apr 2014
    ارسال‌ها

Dear Candidate,

Thank you for contacting Prometric.

We sincerely apologize for the delay in response. Due to some technical issues, unfortunately we were unable to answer your query in time.

Pertaining to your query, please note Prometric are only proctors. We do understand your frustration with regard to this incident.

However, please be advised that you will need to contact your exam sponsor ETS TOEFL for assistance with your exam as you already started the test. Any enquiries /concern or disputes regarding payments, policy, score report and procedures are determined / handle by the client ETS TOEFL directly. Their contact detail are :

Phone: 1-609-771-7100 begin_of_the_skype_highlighting 1-609-771-7100 FREE end_of_the_skype_highlighting - When you called this number at the beginning you are given 2 options, do not press anything. Be on hold. After 10 seconds there will be another set of options from there, press number 2 and 0 to speak with a representative.

سلام دوستان این جواب هست که ای تی اس بهم داده با این شماره هر کار میکنم نمیتونم تماس بگیرم
    اصلا بهم وچر

دیگه ای داده اند؟

حالا باید چکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید

Senior Member MAHAN7 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال‌ها

دوستان، منم چون شرایط امتحانم بسیار بود و دم در بودم تو سنجش
    به ets میل فرستادم و پس از چند بار نامه کاری امروز بهم ووچر رایگان رو اعطا کردن گرچه یه تعدادی از ذلاین هام بخاطر زمان امتحان جدیدم از دست خواهد رفت.

برچسب‌های این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •