صفحه 6 از 561 نخستنخست 1234567891011121314151656106506 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 5888

موضوع: راهنمایی در مورد محتوای ایمیل ارسالی به اساتید

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی

پیش فرض پاسخ : نحوه تماس گرفتن با اساتید در مورد RA

با سلام،
    من تاحالا به چهار استاد ایمیل فرستادم که هر چهارتاشون جواب دادند، منتها نمی دونم بعدش باید چی کار کنم! تویِ رشته ی من فاند دست استاد نیست که ازش در خواست فاند کنم! جواب ها شون این شکلیه:

Dear xxxx,

Thank you for your email, and your interest in our program. I would be very happy to work with you on such a project if you end up coming to UIC, or on one of related issues in the xxxxxxxx and/or yyyyyyyyyy. (Of course, your xxxxxxxx interests may shift as you are taking courses before the dissertation phase—but that would be fine too!)

Best wishes,
    xxxx

سلام بچه ها من به شدت گیج شدم
    میشه یکی از شما بگه این متن مناسبه یا نه؟؟؟

Dear
    I am writing to inquire about the possibility of pursuing my PHD study Under your supervision.

I have finished my M.Sc. in Petroleum Engineering & B.Sc. in Chemical Engineering in University of Tehran, the most prestigious university of Iran (www.ut.ac.ir). My areas of interest are Thermodynamic science, Environmental Science, Biotechnology and Nanotechnology particularly their applications in Petroleum Engineering (Reservoir Engineering). I have worked on investigation of asphaltene adsorption on water/oil interface by measuring dynamic interfacial tension as my M.Sc. project and biodegradation of PAHs (Poly aromatic hydrocarbon) from aqueous environments by a special kind of fungus (Phanerochaete.c) as my B.Sc. My final thesis whose results that are mentioned in my attached C.V.

Due to your competencies in this area and the great research and education opportunities at your university, I would like to ask you to let me know if you would consider supervising me throughout PHD. I hope I will be able to take this opportunity to continue my studies under your supervision which will be a great honor for me. I thank you in advance and look forward to hearing from you at your earliest convenience.

ممنون

نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad_alik نمایش پست ها

Dear
    I am writing to inquire about the possibility of pursuing my PHD study Under your supervision.

I have finished my M.Sc. in Petroleum Engineering & B.Sc. in Chemical Engineering in University of Tehran, the most prestigious university of Iran (www.ut.ac.ir). My areas of interest are Thermodynamic science, Environmental Science, Biotechnology and Nanotechnology particularly their applications in Petroleum Engineering (Reservoir Engineering). I have worked on investigation of asphaltene adsorption on water/oil interface by measuring dynamic interfacial tension as my M.Sc. project and biodegradation of PAHs (Poly aromatic hydrocarbon) from aqueous environments by a special kind of fungus (Phanerochaete.c) as my B.Sc. My final thesis whose results that are mentioned in my attached C.V.

Due to your competencies in this area and the great research and education opportunities at your university, I would like to ask you to let me know if you would consider supervising me throughout PHD. I hope I will be able to take this opportunity to continue my studies under your supervision which will be a great honor for me. I thank you in advance and look forward to hearing from you at your earliest convenience.

ممنون
    in my attached cv یه جوریه، همین جوری انتهای ایمیل بگین رزومه پیوست شده i am looking forwart to hearing from you بعد راجع به دانشگاه تهران نیازی نیست توضیح بدید پیش فرضتون این باشه همه میدونن چقدر خوبه و واقعا هم همینطور هست، ریسرچ اینترست هم یا نیارید یا بعد تجربیات
    موفق باشید

ApplyAbroad Veteran
    summer_66 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    رشته و دانشگاه
    Artificial Intelligence /Shiraz University
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad_alik نمایش پست ها

Dear

ممنون
    تز شما مگه یه شخصیت حقیقی یا حقوقی هست که براش از واژه 'whose' استفاده کردید؟! نوشتتون حداقل از لحاظ گرامری پر از اشکاله. بیشتر روش کار کنید.
    .If I had my life to live again. I'd make the same mistakes, only sooner

."If you get NO in answer, remember N.O. is "Next Opportunity

تاریخ عضویت
    Oct 2015
    ارسال‌ها

با سلام
    من میخوام برای مستر اپلای کنم اما مطمئن نیستم که برای مستر هم باید با استاد مکاتبه کرد یا فقط از طریق دانشگاه باید اقدام کرد؟
    آیا در مکاتبه با استاد شانس گرفتن پذیرش دکترا بیشتره یا مستر؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

تاریخ عضویت
    Dec 2010
    رشته و دانشگاه
    Electrical Engineering, US
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط anikoo نمایش پست ها
    با سلام
    من میخوام برای مستر اپلای کنم اما مطمئن نیستم که برای مستر هم باید با استاد مکاتبه کرد یا فقط از طریق دانشگاه باید اقدام کرد؟
    آیا در مکاتبه با استاد شانس گرفتن پذیرش دکترا بیشتره یا مستر؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    مطمئنا دكترا. يك استاد ترجيح ميده كه فاند رو به دانشجويي اختصاص بده كه تصميم داره زمان طولاني تري رو به ريسرچ اختصاص بده.
    دانشجوي مستر load درسيش نسبتا زياد هست و در طول دوره ي دو ساله معمولا نميرسه كه يك ريسرچ كامل با كيفيت بالا انجام بده (هر چند استثنا هم هست).
    .Please upvote my post if you found it helpful or informative

تاریخ عضویت
    Mar 2016
    ارسال‌ها

با سلام و عرض خسته نباشید
    من طی نامه ای که به یکی از اساتید دانشگاه های امریکا فرستادم ایشون این جواب رو بهم دادن
    Your CV looks good. If you are applying for 2016, you'd better prepare all documents (refer UND Graduate Studies requirement for
    international applicants). After SGS receive all your documents, they will forward your application package to ME department, and then we'll have a meeting discuss your situation. Based on the application pool, we'll decided financial support for the candidates.

You may want to mention in your application that you prefer working with me. Do you have TOEFL and GRE score, official transcripts from B.S. and M.S., SOP (state of purpose), and sample of papers? If you do, send copy to me.
    می شه لطفا راهنماییم کنید که متن نامه من در پاسخ به ایمیل استاد به این شکل خوبه یا نه؟
    Dear Professor

Good to hear from you and thank you for connecting. I would welcome the opportunity to work with you. I am very pleased to share with you, my attached papers for your further information. About the other documents that you mentioned , I will prepare all the documents-my official transcripts from B.S and M.S, Sop as soon as possible and send them to you. About the TOEFL exam; I am preparing for taking the exam for the next few months. I would appreciate you if you let me know about your agreement for joining as your Phd students in your research group in fall 2016 or spring 2017?a

I look forward to hearing from you in due course

ممنون از لطفتون

Junior Member darya69 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2015
    ارسال‌ها

سلام
    بچه ها حجم اولین ایمیل به اساتید چقدر باید باشه؟
    میدونم که وخ ندارن بذارن رو خوندن ایمیلای طولانی، ولی من هر چی سر و تهش رو میزنم از 4 5 پاراگراف کمتر نمیشه، ینی یه صفحه ی آ4 با فونت 14 میشه. زیاده؟
    همه چیزایی که نوشتم هم ضررویه آخه ، مث سوابق تحقیق و معدلم و اینجور چیزا

ApplyAbroad Guru
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    ارسال‌ها

نقل قول نوشته اصلی توسط darya69 نمایش پست ها
    سلام
    بچه ها حجم اولین ایمیل به اساتید چقدر باید باشه؟
    میدونم که وخ ندارن بذارن رو خوندن ایمیلای طولانی، ولی من هر چی سر و تهش رو میزنم از 4 5 پاراگراف کمتر نمیشه، ینی یه صفحه ی آ4 با فونت 14 میشه. زیاده؟
    همه چیزایی که نوشتم هم ضررویه آخه ، مث سوابق تحقیق و معدلم و اینجور چیزا

دوست عزیز
    من نظر خودمو میدم شما نظر باقی دوستان رو هم بگیرید

من شاید درست متوجه نشدم. شما متن ایمیلی که به استاد میزنید 4 یا 5 پاراگرافه ؟!! یه صفحه آ4 ؟!!
    اگه اره که حتما ادیت کنید
    متن ایمیل شما معمولا باید چیزی بین 4 یا 5 خط باشه (حالا بالا و پایینش مهم نیست. مثلا بشه 10 خط اسمون یه زمین نمیشه. عددها رو کلی عرض میکنم)
    توی اون متن شما خیلی خلاصه وار باید خودتون رو معرفی کنید. زمینه کاریتون و مورد علاقه تون رو بگید و به زمینه کاری استاد ابراز علاقه کنید
    حالا میتونید تعداد مقاله هاتون و معدلتون رو هم ذکر کنید که شاید چشم استاد رو بگیره
    یا اگه استادی مقاله خاصی داشته که بهش علاقه مندید اون رو هم ذکر کنید
    و تهش بگید که CV و همون رزومه تون و مثلا Motivation letterتون (اگه میخوایید همون سوابق تحصیلی و غیره و انگیزه تون برای اون پوزیشن رو بیشتر توضیح بدید البته. که در مواردی ممکنه نیازی نباشه و همون سی وی تون گویای داستان باشه) رو به ایمیل اتچ کردید و ممنون میشید که استاد یه نگاهی بهشون بندازه

همین !

دیگه باقی هنر شما میشه درست کردن اون سی وی و مثلا Motivation letter تون که جوری باشه که وقتی استاد باز میکنه و یه نگاه چند دقیقه ای میندازه چشمشو بگیره و زود ازش نگذره
    اون توضیحات و بک گراند تحصیلیتون باید بره توی رزومه و نامه انگیزه ای که به ایمیل اتچ میکنید

موفق باشید

Junior Member darya69 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2015
    ارسال‌ها

ینی همراه ایمیل باید دو تا فایل اتچ کنیم، یکی سی وی و اون یکی motivation letter?
    کی میره این همه راهو که دو تا فایلو بازکنه؟ واسه همین من همه چیو تو خود ایمیل نوشتم خب، که یه جا باشه. همراشم یه رزومه ی دو صفحه ای اتچ کردم.
    فایل ایمیلو بفرستم براتون یه نیگا می ندازین؟
    لطفا

موضوعات مشابه

1. پاسخ: 26
    آخرين نوشته: October 10th, 2011, 08:13 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید