شرایط: هوافضایی بوده و به گفته خودش تز فوق لیسانش خیلی حساس و هوافضایی بوده.در یک شرکت حساس کار میکرده و 3 4 سال سابقه کار و تدریس داشته. اینجاموضوع تز آیندش:
plant optimization of solar combined cycle و cycle analysis که به نظر حساس نمیاد. این مشخصات رو برای مصاحبه دوم دادن و می خواستند سانسور کنند ولی ممکنه تو مصاحبه اول داده بوده باشند. آخه کسی که تو مصاحبه اول نده تو دومی هم نمیده دیگه! یه جا هم بحث کسری خدمت رو مطرج کردند با توجه به تز ممکنه کار حساسی کرده باشند. اینجایه آیدیشون می خوره که آیرودینامیکی یا جلوبرندگی(احتمالاً توربوماشینی) کار کرده باشند که حدس هست فقط!
محتمل ترین دلیل ریجکت: احتمالاً بک گراند هوافضایی حساس با تز فوق لیسانس خیلی حساس!
====================
یوزر: khodaroukoul
مصاحبه اول: 26 جولای 2012 - ریجکت: 19 فوریه 2013
محل ضربت خوردن: دوبی
شرایط: مکانیکی بودند. CFD کار بوده و قرار بوده رو انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی کار کنه. سابقه کار نداشته. خودشون می گن که دانشگاهی که میرفته حساس نبوده و همین طور هم میگن که publication هاشون هم حساس نبوده ولی نگفتن راجع به چی بوده. بعد از 190 روز ار مصاحبه اول در دوبی ایمیل میزنن و کارت پایان خدمت می خوان که البته ایشون معافیت تحصیلی داشتند. زمینه کاری هاشون خطری نبوده (به شرطی که سیالات غیر نیوتنی خطری نباشند) تو اینترست هاشون Aerodynamics و Bluff Bodies و Experimental Fluid Mechanics و همچنین توربولانس و انتقال حرارت بوده. در مورد کاراشون باید بگم که تو کل رزومه تنها چیزی که به نظر کمی حساس میاد (که نیست) مقاله ای در کنفرانس هوافضای ایران هست که اصلاً حساس نمیزنه!
مصاحبه دوم: 30 می 2013 - پروسه رو کنسل کرده
شرایط: لیسانس و فوق لیسانس مواد بودند و دکتری میرفتن مکانیک اینجا. 7 سال سابقه کار در مپنا قسمت ساخت و تست توربین گازی داشته اینجا و اعلام کرده و مخفی نکرده. مسئول تست جوش و تست های غیر مخرب بوده. تز هاش هم راجع به تاثیر عملیات حرارت بر ایجاد ترک در سوپرآلیاژ خاصی بوده. خود همین توربین گاز برای ریجکت کافی بوده.محتمل ترین دلیل ریجکت:به احتمال خیلی خیلی قوی سابق کار در توربوماشین سازی!
====================
شرایط: لیسانس مکانیک و ارشد هوافضا (گرایش پیشرانش با زمینه کاری آیرودینامیک). استاد نداشتند و نتونستند سوال 16 رو بفرستند. برای دکتری مکانیک میرفته. زمینه کاریش در کل آیرو تجربی و تونل بادی بوده. با توجه به گرایش پیشرانش کوچک ترین اشاره ای به توربوماشین ها موجب رد شدن میشه ولی من نمیدونم که این کار رو کردند یا نه. یا موضوع تز خطرناک بوده یا نه؟ شاید احتراق بوده!! کلاً یه پروپالشنی خیلی باید عجیب باشه که به توربوماشین اشاره نکنه! در رزومه، سی وی و 16 سوال چیز حساس نداشته. فقط به aerodynamic of bluff bodies اشاره کرده بوده و کارش بیشتر آیرودینامیک ساختمان بوده و اثراتشون رو هم. بعد هم تو SOP به Wind Energy اشاره کرده بوده ولی به توربوماشین اشاره ای نکرده بوده و بیشتر می خواسته رو اثر توفان رو ساختمان ها کار کنه. حالا چقدر wind energy خطری شده باشه مشخص نیست.
محتمل ترین دلیل ریجکت: نامعلوم! احتمالاً اشاره به توربوماشین!
ویرایش توسط zebarjadi : February 8th, 2014 در ساعت 06:21 PMدلیل: درخواست Heisenberg7
کمک فوری به کودک با مشکل قلبی اینجا. از جواب دادن سوالاتی که امکان مطرح شدن در فُرِم رو دارند... در پیام خصوصی معذورم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)