نقل قول نوشته اصلی توسط hamed_golden7 نمایش پست ها
با سلام
برای ریفاند هزینه درخواست ویزا و هزینه بیمه من از کردیت کارت یک شرکت استفاده کردم... الان میخوام با توجه به اینکه بورس IPRS داریم هزینه های مربوطه که چند ماه قبل پرداخت کردم را Refund کنم...

نکته اینجاست که هزینه های مورد نظر از کردیت کارت این صرافی پرداخت شده و اینا نمیان که شماره کارت را بدن به من که توی فرم بنویسم!
بهشون گفتم این را و گفتن شما بزن The original credit card is no longer Valid/ Active

مدیر این صرافی به من گفت این را بگو و بعدش شماره حساب صرافی را بدم که پول را واریز کنند در استرالیا و بعد من از صرافی بگیرم...

الان من به اینا این مورد را بگم به نظرتون قبول میکنند؟ چه راه کارید دارید شما دوستان؟ من حدس میزنم که کردیت کارت اینا اکسپایر نشده و شایدم از حساب دیگه ای استفاده میکنند و این کارت را دیگه کاری ندارن باش.... !!

اقا آرمین و اقا وحید عزیز لطفا راهنمایی کنید... و اگر کس دیگه ای هست که کامل و دقیق در جریانه این داستان ریفاند هزینه بیمه و هزینه درخواست ویزا هست...
I assume that your visa is granted and you are here in Aus to get your visa application charge refunded as IPRS awardee.
You need to contact insurance company directly and inform them that card in not valid anymore; otherwise, if you request for refund, they will automatically use that account details.
(One of my friends got my account details to be refunded in my account rather than the original card, but they refunded in the card which payment was made)
Hope this helps