نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام پرواز را انتخاب خواهید نمود؟

رأی دهندگان
1435. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • QATAR AIRWAYS

    359 25.02%
  • LUFTHANSA

    189 13.17%
  • EMIRATES

    231 16.10%
  • ETIHAD AIRWAYS

    51 3.55%
  • TURKISH AIRLINES

    348 24.25%
  • KLM

    113 7.87%
  • ALITALIA

    73 5.09%
  • ? + IRAN AIR

    51 3.55%
  • AEROFLOT

    20 1.39%
صفحه 617 از 1383 نخستنخست ... 1175175676076086096106116126136146156166176186196206216226236246256266276677171117 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 6,161 تا 6,170 , از مجموع 13825

موضوع: پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

  1. #6161

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط abedmotasemi نمایش پست ها
    سلام دوستان من با ترکیش دارم میرم فقط اول توی فرودگاه سابیحا در استامبول پیاده می کنه و هواپیمای بعدی از فرودگاه آتاتورک سوار می کنه....کسی اطلاع داره از چه راه هایی میشه بین این دو فرودگاه جابجا شد؟چقدر هزینه داره؟چند ساعت فاصله داره؟؟؟؟
    ممنون
    http://www.turkeytravelplanner.com/g...rk2gokcen.html

  2. #6162

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط negaro نمایش پست ها
    لوفتانزا رو نرخ پایین جا نمیده و 12 میلیونه . شما می دونید که این پروازهای داخلی محدودیت بار دارن ?
    بله يك تيكه بار مي تونيد ببريد فقط اگر پروازتون در ادامه يك پرواز بين قاره اي نباشه
    شما مقصدتون كجاست؟

  3. #6163

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    براي اينكه خيالتون رو راحت كنم اصلن به مدت زمان ترانزيتتون در اروپا و خاورميانه كاري نداشته باشيد
    هر چقدر كم بود مشكلي نيست
    SCHEDULE پرواز رو خود ارلاينز مي چينه كه چه جوري مسافر رو به پرواز بعدي برسونه اگر فرودگاه بزرگ باشه و تشخيص بده كه مسافر نميرسه به پرواز بعدي يا ترمينال بعدي اجازه صدور بليت داده نميشه پس نگراني بي مورد هست. اين حدفاصله در هيترو ممكنه دو ساعت باشه ولي در رم 45 دقيقه بستگي به ترمينال ورودي و خروجي مسافر داره.
    گفته هاي بالا يك استثنا دارد كه اون پروازهاي تركيبي ايران ار هست

  4. #6164
    ApplyAbroad Hero
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    رشته و دانشگاه
    Ingenieur Chimiste
    ارسال‌ها
    1,658

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط abedmotasemi نمایش پست ها
    سلام دوستان من با ترکیش دارم میرم فقط اول توی فرودگاه سابیحا در استامبول پیاده می کنه و هواپیمای بعدی از فرودگاه آتاتورک سوار می کنه....کسی اطلاع داره از چه راه هایی میشه بین این دو فرودگاه جابجا شد؟چقدر هزینه داره؟چند ساعت فاصله داره؟؟؟؟
    ممنون
    فرودگاه سبیحا در غربیترین نقطه استانبوله و آتاتورک در شرق استانبول و از اونجائیکه استانبول شهر درازیه فاصلشون حدود 80-90 کیلومتره با تاکسی حدود 100-150 لیر می شه
    QFN:01-Mar-2010,CSQ&FFN:12-Oct-2010Medical:23-Aug-2013,Upload:15-Sep-2013,Pass Request:26-June-2014

  5. #6165

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Kazy نمایش پست ها
    فرودگاه سبیحا در غربیترین نقطه استانبوله و آتاتورک در شرق استانبول و از اونجائیکه استانبول شهر درازیه فاصلشون حدود 80-90 کیلومتره با تاکسی حدود 100-150 لیر می شه
    55 كيلومتر بيشتر نيست . توي بدترين حالت يعني پيك ساعت ترافيك 2 ساعت بيشتر طول نميكشه.

  6. #6166

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    دوستان من میخوام یه چمدون بیست و سه کیلویی اضافه با خودم داشته باشم تو پرواز لوفتانزا، تا جایی که میدونم جریمه ش 200 دلاره، آیا من باید این پول رو جلوی کانتر پرداخت کنم؟ یا میشه قبلش پرداخت کنم؟ لوفتانزا دفتری داره که بشه ازش این چیزارو تو تهران پرسید؟

  7. #6167

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aseman2011 نمایش پست ها
    دوستان من میخوام یه چمدون بیست و سه کیلویی اضافه با خودم داشته باشم تو پرواز لوفتانزا، تا جایی که میدونم جریمه ش 200 دلاره، آیا من باید این پول رو جلوی کانتر پرداخت کنم؟ یا میشه قبلش پرداخت کنم؟ لوفتانزا دفتری داره که بشه ازش این چیزارو تو تهران پرسید؟
    همون پاي پرواز بهت فيش ميدن ميپري بانك ملي توي همون فرودگاه پرداخت مي كني برميگردي
    به ريال بايد پرداخت كني

  8. #6168

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Pearson نمایش پست ها
    همون پاي پرواز بهت فيش ميدن ميپري بانك ملي توي همون فرودگاه پرداخت مي كني برميگردي
    به ريال بايد پرداخت كني
    مرسی از جوابتون،
    من پرواز نیمه شبه و اصلا دلم نمی خواد درگیر کارای بانکی بشم اون وقت شب، نمی دونید آیا میشه اون شماره حساب رو از لوفتانزا یا فرودگاه گرفت که قبل از فرودگاه رفتن کاراش رو انجام بدم؟!

  9. #6169
    ApplyAbroad Guru Mehrad آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    رشته و دانشگاه
    Sociology, MA / Electrical Engineering, BSc
    ارسال‌ها
    4,355

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Pearson نمایش پست ها
    براي اينكه خيالتون رو راحت كنم اصلن به مدت زمان ترانزيتتون در اروپا و خاورميانه كاري نداشته باشيد
    هر چقدر كم بود مشكلي نيست
    SCHEDULE پرواز رو خود ارلاينز مي چينه كه چه جوري مسافر رو به پرواز بعدي برسونه اگر فرودگاه بزرگ باشه و تشخيص بده كه مسافر نميرسه به پرواز بعدي يا ترمينال بعدي اجازه صدور بليت داده نميشه پس نگراني بي مورد هست. اين حدفاصله در هيترو ممكنه دو ساعت باشه ولي در رم 45 دقيقه بستگي به ترمينال ورودي و خروجي مسافر داره.
    گفته هاي بالا يك استثنا دارد كه اون پروازهاي تركيبي ايران ار هست
    آقا پيمان من متوجه صحبت شما هستم كه مسووليت انتقال مسافر با ايرلاين صادر كننده بليت هست و در صورت جاموندن مسافر از پرواز ترانزيت، ايرلاين موظفه مسافر رو با پرواز بعدي بفرسته. اين رو هم متوجه هستم كه ايرلاينها دنبال دردسر اضافي نمي گردن. ولي در مورد خودم، بليتم رو مستقيما روي وبسايت خود امريكن ايرلاينز خريده بودم و ايرلاين تاييد كرده بود بليتم رو. اگه پرواز ورودي من به لندن فقط "نيم ساعت" تاخير داشت، يا اگه صفهاي بازرسي امنيتي مقداري شلوغتر بود، يا اگه من قبلا ته و توي جابجايي بين ترمينالها رو در نياورده بودم و توي فرودگاه سرگردون ميشدم، پرواز بعدي رو از دست ميدادم. به همين راحتي. اين فرضهايي هم كه گفتم هيچكدوم فرضهاي بدبينانه يا تخيلي نبود و واقعا پيش مياد. به هر حال من شانس آوردم و هيچ كدوم از حالتهايي كه گفتم پيش نيومد و به موقع به گيت پرواز رسيدم.

    ولي اگه هر كدوم از اون اتفاقات مي افتاد، بعدش بايد چند ساعت توي فرودگاه هيثرو علاف مي موندم تا امريكن ايرلاينز با پرواز بعدي من رو بفرسته شيكاگو. تازه بعدش هم يك پرواز ديگه از شيكاگو به توليدو داشتم كه اونجا هم باز امريكن ايرلاينز بايد يك پرواز ديگه برام پيدا مي كرد. يا مثلا اگه امريكن ايرلاينز تصميم مي گرفت براي اينكه زودتر من رو از لندن بفرسته بيرون، به جاي پرواز بعدي شيكاگو من رو با پرواز بعدي نيويورك يا واشنگتن يا بوستون بفرسته كه ديگه كلي دردسر جديد هم اضافه ميشد در مورد جابجايي خودم و بارم از اونجا به شيكاگو و بعدش به توليدو. همه اين دردسرها به خاطر فقط نيم ساعت دير رسيدن احتمالي به گيت در لندن. خوب من اگه زمان بين پروازهام بيشتر از دو ساعت بود، انقدر استرس نمي كشيدم توي لندن و مجبور نميشدم همه كارهام رو بدوبدو انجام بدم.
    (and whoever trusts in God, He is sufficient for him ... (65-3 ...
    لطفا پیش از گذاشتن پیام، موضوعهای مرتبط و بخش ویکی رو ببینید. شرمنده، امكان پاسخگويى فورى به سوالها رو ندارم. پاسخ بسیاری سوالها درباره تحصیل در آمریکا رو در پیوست اولین پستم يا تاپيكهاى مرتبط نوشتم.

  10. #6170

    پیش فرض پاسخ : پرواز به آمریکا (بلیت، آژانس، بهترین مسیر و محدودیت بار)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrad نمایش پست ها
    آقا پيمان من متوجه صحبت شما هستم كه مسووليت انتقال مسافر با ايرلاين صادر كننده بليت هست و در صورت جاموندن مسافر از پرواز ترانزيت، ايرلاين موظفه مسافر رو با پرواز بعدي بفرسته. اين رو هم متوجه هستم كه ايرلاينها دنبال دردسر اضافي نمي گردن. ولي در مورد خودم، بليتم رو مستقيما روي وبسايت خود امريكن ايرلاينز خريده بودم و ايرلاين تاييد كرده بود بليتم رو. اگه پرواز ورودي من به لندن فقط "نيم ساعت" تاخير داشت، يا اگه صفهاي بازرسي امنيتي مقداري شلوغتر بود، يا اگه من قبلا ته و توي جابجايي بين ترمينالها رو در نياورده بودم و توي فرودگاه سرگردون ميشدم، پرواز بعدي رو از دست ميدادم. به همين راحتي. اين فرضهايي هم كه گفتم هيچكدوم فرضهاي بدبينانه يا تخيلي نبود و واقعا پيش مياد. به هر حال من شانس آوردم و هيچ كدوم از حالتهايي كه گفتم پيش نيومد و به موقع به گيت پرواز رسيدم.

    ولي اگه هر كدوم از اون اتفاقات مي افتاد، بعدش بايد چند ساعت توي فرودگاه هيثرو علاف مي موندم تا امريكن ايرلاينز با پرواز بعدي من رو بفرسته شيكاگو. تازه بعدش هم يك پرواز ديگه از شيكاگو به توليدو داشتم كه اونجا هم باز امريكن ايرلاينز بايد يك پرواز ديگه برام پيدا مي كرد. يا مثلا اگه امريكن ايرلاينز تصميم مي گرفت براي اينكه زودتر من رو از لندن بفرسته بيرون، به جاي پرواز بعدي شيكاگو من رو با پرواز بعدي نيويورك يا واشنگتن يا بوستون بفرسته كه ديگه كلي دردسر جديد هم اضافه ميشد در مورد جابجايي خودم و بارم از اونجا به شيكاگو و بعدش به توليدو. همه اين دردسرها به خاطر فقط نيم ساعت دير رسيدن احتمالي به گيت در لندن. خوب من اگه زمان بين پروازهام بيشتر از دو ساعت بود، انقدر استرس نمي كشيدم توي لندن و مجبور نميشدم همه كارهام رو بدوبدو انجام بدم.
    براي چي بايد نيم ساعت تاخير داشته باشد!؟
    ببينيد ما براي هر پرواز يك HISTORICAL DATA داريم
    الان اين پرواز امروز صبح بريتيش از استانبول به لندن رو ببينيد 96% تاخيرش زير 15 دقيقه هست. زير 15 دقيقه يعني خلبان با افزايش سرعت به موقع به فرودگاه مبدا خواهد رسيد.
    خب براي چي بايد نگران پرواز بعدي بايد باشيد كه نرسيد.
    نبايد اون 3 درصد احتمال تاخير رو مبني قرار دهيد . اون سه درصد ارزش محاسبه رو ندارد اصلن.
    خود سيستم اين فاصله زماني ها رو مشخص ميكند نيازي به وسواس نيست.



    IMG_1640.PNG

برچسب‌های این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •