صفحه 16 از 24 نخستنخست ... 6789101112131415161718192021222324 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 231

موضوع: راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

  1. #151
    ApplyAbroad Senior Veteran
    Mechatronic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    رشته و دانشگاه
    EE-ME
    ارسال‌ها
    4,811

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

    نقل قول نوشته اصلی توسط negin5880 نمایش پست ها
    سلام دوستان . من یک کم تو stucture writing Toefl مشکل دارم . میشه 4 تا 3 مثال اورد که نصف Agree و نصف disagree باشی ؟ یا کلا نظرتو قطعی بگی. ممنون
    سلام

    به شما پیشنهاد میکنم به کتابخانۀ همین فورم سر بزنید و از فایل های تصویری مربوط به م گ و ش که برای بخش رایتینگ هست، استفاده کنید.

    زمانی که از شما خواسته میشه موضع مشخصی اختیار کنید، باید عمدۀ توجه شما روی دیدگاه خودتون باشه و نهایتاً میتونید در انتهای یک پاراگراف ساپورت، گریزی بزنید به مزیت دیدگاه مقابل در اون دلیل خاص. با این حال، شما نمیتونید دیدگاه وسط داشته باشید و بگید نه موافق هستید نه مخالف.
    آینده‌ای خواهم ساخت که گذشته‌ام جلویش زانو بزند!

    به دلیل محدودیت زمانی، از پاسخگویی به پیام های خصوصیِ قابل طرح در فورِم معذورم.

  2. #152
    Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    رشته و دانشگاه
    mechanical engineering
    ارسال‌ها
    207

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

    سلام دوستان.
    من تا حالا در خصوص بعضی موضوع ها متنای خوبی رو که به انگلیسی خالص باشه از نت دراوردم و برای خودم یه ارشیو درست کردم. هر از گاهی مرورشون میکنم.
    الان چون میخوام خیلی منظم تر برای تافل خودمو اماده کنم (حدود اخر مرداد یا توی شهریور امتحان میدم) فقط دارم موضوعای 185 موضوع تافل رو توی زمان مینویسم.
    حالا چندتا سوال.
    آیا دوستانی که میگن تمرین و تمرین و تمرین و خودشون هم نمره خوبی اوردن منظورشون تمرین در زمان دقیق مشابه ازمون هستش؟ یعنی من یه موضوع رو برای بار اول میبینم حالا شروع کنم تو نیم ساعت متنمو بنویسم؟ایا بعد برای develop به خودم وقت بدم؟

    وقتی که برای اصلاح ایرادام وقت میذارم و متن رو یه بار دیگه میخونم یادم میاد که میشد چند تا از جمله های ارشیوم رو هم استفاده کنم یا میشد اینطور هم بگم ... ایا باید یه نیم ساعت دیگه به خودم وقت بدم و مجددا موضوع رو با چیزای جدیدی که به ذهنم میرسه یا برمبنای جملات ارشیوم بنویسم تا ملکه بشه؟ اون جمله های ارشیوم رو چطور برای خودم ملکه کنم؟

    بعد از هر متن نوشتن بیام برای برای اون موضوع 3 تا دلیل خوب پیداکنم و برای خودم لیست دلایل برای موضوعات مختلفمو کامل کنم یا قبل از متن نوشتن؟

    میدونید مشکلم اینه که بعد از یه بار نوشتن انشا وقتی میخوام دلایلی که نوشتم رو به لیست موضوع-دلایل م اضافه کنم به ذهنم میرسه دلایل دیگه ای بیارم. بعد چون اونا رو ننوشتم برام سوال میشه ایا باید هر موضوع رو دوبار نوشت یا نه؟ و اینکه کلا وقتی هربار متن مینویسم به دلیل اینکه میخوام توی زمان به تعداد کلمه ی مورد نظر برسم اصلا به خودم اجازه خیلی فکرکردن به جمله های ارشیو نمیدم و در نتیجه اصلا برام مرورنمیشن که بخوام ملکشون کنم.

    من یکی از امتحانای ترمم مونده شاید یکی دوروزی نباشم ولی همین الان از همه دوستای خوب و اهل فنی که محبت میکنن و وقت میذارن جواب میدن نهایت سپاسگزاری رو دارم.

  3. #153
    Banned
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    ارسال‌ها
    4,586

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

    سلام

    منظورشون تمرین در زمان دقیق مشابه ازمون هستش؟ یعنی من یه موضوع رو برای بار اول میبینم حالا شروع کنم تو نیم ساعت متنمو بنویسم؟ایا بعد برای develop به خودم وقت بدم؟
    اگر در مهارت هایی مثل brain storming و idea generation تسلط کافی پیدا کردید، طبیعتا می تونید با timing constraint تمرین کنید... development در دو مرحله انجام میشه: توسعه ایده و بسط ایده...
    اولی قبل از شروع به نوشتن و بعدی حین اون باید مدنظر قرار بگیره...

    وقتی که برای اصلاح ایرادام وقت میذارم و متن رو یه بار دیگه میخونم یادم میاد که میشد چند تا از جمله های ارشیوم رو هم استفاده کنم یا میشد اینطور هم بگم ... ایا باید یه نیم ساعت دیگه به خودم وقت بدم و مجددا موضوع رو با چیزای جدیدی که به ذهنم میرسه یا برمبنای جملات ارشیوم بنویسم تا ملکه بشه؟ اون جمله های ارشیوم رو چطور برای خودم ملکه کنم؟
    به نوشتن مجدد همون متن نیازی نیست... صرفا عبارات آرشیوتون رو در جملات مقصد قرار بدید و سعی کنید اون کاربرد رو مطالعه کنید تا ملکه ذهنتون بشه... حک کردن کاربرد اون عبارات جدید فقط و فقط با استفاده از اونها در دفعات پیاپی در متن های مختلف ممکن هست...

    بعد از هر متن نوشتن بیام برای برای اون موضوع 3 تا دلیل خوب پیداکنم و برای خودم لیست دلایل برای موضوعات مختلفمو کامل کنم یا قبل از متن نوشتن؟
    نوشتن متن براساس دلائل هست!!! نمیشه بدون تصمیم گیری در مورد deduction یک argument رو خوب و قوی بررسی کرد...

    ایا باید هر موضوع رو دوبار نوشت یا نه؟
    هر بار فقط یکبار متن رو بنویسید... باید یاد بگیرید که همه feature های یک composition خوب و coherent رو ر یک مرتبه به اون اعمال کنید... همونطور که گفتم کاربرد یه phrase جدید و fetch کردن موثر اون فقط وقتی ممکن هست که در دفعات مختلف قبلا اون رو به کار برده باشید و در متون مختلف اون رو خونده باشید...

    براتون آرزوی موفقیت دارم

  4. #154
    Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    رشته و دانشگاه
    mechanical engineering
    ارسال‌ها
    207

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

    خیلی سپاسگزارم. میشه دوست عزیز برای تقویت idea generation اگه راه موثری دارید بیان کنید؟ ممنونم.

  5. #155
    Banned
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    ارسال‌ها
    4,586

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

    نقل قول نوشته اصلی توسط sana02 نمایش پست ها
    خیلی سپاسگزارم. میشه دوست عزیز برای تقویت idea generation اگه راه موثری دارید بیان کنید؟ ممنونم.
    سلام

    تکنیک ها و روش های brain storming رو دنبال کنید...
    منابع زیادی در اینترنت برای این منظور در دسترس هست..
    بخش speaking کتاب oxford هم توضیحاتی در این باره ارائه کرده...

    براتون آرزوی موفقیت دارم

  6. #156
    Junior Member Ni1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    رشته و دانشگاه
    Mechanical Engineering- Tj Uni
    ارسال‌ها
    96

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

    please give me some practical ideas about this topic
    ?inherent talent or great effort?which one is more important to be a successful artist or musician

  7. #157
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    رشته و دانشگاه
    الکترونیک دانشگاه تهران
    ارسال‌ها
    34

    پیش فرض پاسخ : نمونه های writing کاربران و بررسی آنها


    یه پیشنهاد برای دوستانی که دارن رایتینگ تمرین میکنن


    دوستان میتونن با رعایت چند نکته رایتینگ شون رو به طرزی سریعتر و کم زحمت تر تقویت کنن.
    اگر حوصله تون کمه برین اواخر پست و فقط بخش ***نتایج اخلاقی!*** رو بخونین.

    مطالب زیر حاصل بررسی آنالیزهای سایت www.findscore.com روی انشاهای من هست. این سایت به سبک انشاهای 6 نمره ای PBT نمره تون رو از 6 میده. آنالیز 11 انشام رو بررسی کردم، از انشایی که با 444 کلمه نمره ی 6 از 6 گرفتم، تا انشایی که با 483 کلمه نمره ی 5 از 6 گرفتم.
    بخش دوم رایتینگ به دو صورت انسانی و کامپیوتری نمره داده میشه و نمره ی کامل از ترکیب این دو نمره بدست میاد. من اینجا فقط درباره ی نمره ی کامپیوتری میخوام صحبت کنم.

    ملاکهای نمره دادن کامپیوتری موارد زیر هستن:
    1 – unique words : به کلماتی که اسم، فعل، صفت، یا قید هستند گفته میشه (حرف های اضافه و ربط و ضمیرها قبول نیستند).
    2 – keywords : تقریباً برابر هست با تعداد اسم ها و فعل ها، منهای افعال ساده مثل go , see,… و کلمات ساده و عام مثل people, person,…
    3 – organization phrases : کلمات و عبارات رابط جملات مثل although, nevertheless, because of, Also, …
    4 – Fog index : Fog index توی سایتهای انگلیسی زبان به شکل زیر توضیح داده شده:
    این شاخص تخمین میزند که برای درک متن شما با یک بار خواندن، چه پایه ی تحصیلی مورد نیاز استو به عنوان مثال اگر Fog index برابر 12 باشد، سطح متن در حد یک دانش آموز سال آخر دبیرستانی امریکا (حدود 18 سال) می باشد. فرمول ریاضی آن بصورت Fog index = 0.4 (ASL + PHW) . که ASL میانگین طول جملات (حاصل تقسیم تعداد کلمات بر تعداد جملات) ، و PHW درصد کلمات دشوار به کار رفته در متن (x 100 حاصل تقسیم تعداد کلمات دشوار بر تعداد کل کلمات) است.

    و اما چگونگی نمره دهی بر اساس چهار مورد بالا: برای دریافت نمره ی کامل، برای هر یک از این چهار مورد یک سقف تعیین شده. یعنی مثلاً اگه Fog index شما 15 باشه، نمره ی کامل این شاخص رو می گیرین. مطابق بررسیهای من فرمول محاسبه ی نمره چیزی در این حدود (و نه دقیقاً همین فرمول) هستش:
    نمره ی کامپیوتری از پنج = 1 + unique words/220 + keywords/110 + organization phrases/15 + Fog index/15
    و نمره ی حاصل رو گرد کنید (به طرفی که نزدیکتره ببرین. مثلاً 3.7 میشه 4 ، و 4.3 هم میشه 4 ؛ ولی آخرش وقت نمره از 30 که میشه این دو نمره ی 3.7 و 4.3 با هم فرق دارن، چون برای محاسبه از 30 از نمرات روند نشده استفاده میشه و آخر سر روند میکنن).


    *** نتایج اخلاقی! ***
    1 – ساده ترین راهکار: استفاده از organization phrases (کلمات و عبارات رابط جملات) رو حتما حتما تمرین کنین. مطمئن باشین با دو بار تمرین میتونین به 15 تای مورد نیاز برسین و امتیازش رو به راحتی بگیرین.
    2 – با توجه به تأثیر ASL (میانگین طول جملات) ، از جملات کوتاه استفاده نکنین، نمرتون رو کم میکنه. بجاش تا میتونین آخر جمله یه کاما بذارین و با کمک حروف ربط، یه جمله دیگه بچسبونین تهش. مثلاً آخر جملات کاما بذارین بنویسین which is…, which helps…, leading to …, bringing …, resulting…, و امثال اینها. سعی کنین به حدود 20 کلمه در هر جمله برسین.
    3 – سعی کنین به 220 کلمه ی خاص برسین، چون تعداد کل کلمات ارزش خاصی نداره. بالا بردن تعداد کلماتتون از یه حد خاص حتی میتونه به ضررتون باشه، چون برای افزایش نوشته هاتون از کلمات ساده استفاده میکنین که درصد دشواری متن و در نتیجه Fog index تون میاد پایین. بجاش سعی کنین کلمات مهمتری رو دخیل کنین.


    پی نوشت1 : دوباره تأکید میکنم که این اعداد دقیق نیستن و هیچکس نمیدونه ETS دقیقاً و در جزییات چیکار میکنه، اما من امتیاز کامپیوتری 11 انشای نوشته شده م رو با همین فرمولها حساب کردم، و در هر 11 مورد با امتیاز نهایی سایت www.findscore.com یکسان دراومدن. (البته اون چون از 6 امتیازه، حاصل رو با یک جمع زدم)
    پی نوشت2 : برای امتحان حدس من میتونین خودتون انشاتون رو بذارین تو سایت گفته شده و چک کنین.


    همتونم خسته نباشین

  8. #158
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    ارسال‌ها
    3

    پیش فرض پاسخ : نمونه های writing کاربران و بررسی آنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط saji66 نمایش پست ها

    یه پیشنهاد برای دوستانی که دارن رایتینگ تمرین میکنن


    دوستان میتونن با رعایت چند نکته رایتینگ شون رو به طرزی سریعتر و کم زحمت تر تقویت کنن.
    اگر حوصله تون کمه برین اواخر پست و فقط بخش ***نتایج اخلاقی!*** رو بخونین.

    مطالب زیر حاصل بررسی آنالیزهای سایت www.findscore.com روی انشاهای من هست. این سایت به سبک انشاهای 6 نمره ای PBT نمره تون رو از 6 میده. آنالیز 11 انشام رو بررسی کردم، از انشایی که با 444 کلمه نمره ی 6 از 6 گرفتم، تا انشایی که با 483 کلمه نمره ی 5 از 6 گرفتم.
    بخش دوم رایتینگ به دو صورت انسانی و کامپیوتری نمره داده میشه و نمره ی کامل از ترکیب این دو نمره بدست میاد. من اینجا فقط درباره ی نمره ی کامپیوتری میخوام صحبت کنم.

    ملاکهای نمره دادن کامپیوتری موارد زیر هستن:
    1 – unique words : به کلماتی که اسم، فعل، صفت، یا قید هستند گفته میشه (حرف های اضافه و ربط و ضمیرها قبول نیستند).
    2 – keywords : تقریباً برابر هست با تعداد اسم ها و فعل ها، منهای افعال ساده مثل go , see,… و کلمات ساده و عام مثل people, person,…
    3 – organization phrases : کلمات و عبارات رابط جملات مثل although, nevertheless, because of, Also, …
    4 – Fog index : Fog index توی سایتهای انگلیسی زبان به شکل زیر توضیح داده شده:
    این شاخص تخمین میزند که برای درک متن شما با یک بار خواندن، چه پایه ی تحصیلی مورد نیاز استو به عنوان مثال اگر Fog index برابر 12 باشد، سطح متن در حد یک دانش آموز سال آخر دبیرستانی امریکا (حدود 18 سال) می باشد. فرمول ریاضی آن بصورت Fog index = 0.4 (ASL + PHW) . که ASL میانگین طول جملات (حاصل تقسیم تعداد کلمات بر تعداد جملات) ، و PHW درصد کلمات دشوار به کار رفته در متن (x 100 حاصل تقسیم تعداد کلمات دشوار بر تعداد کل کلمات) است.

    و اما چگونگی نمره دهی بر اساس چهار مورد بالا: برای دریافت نمره ی کامل، برای هر یک از این چهار مورد یک سقف تعیین شده. یعنی مثلاً اگه Fog index شما 15 باشه، نمره ی کامل این شاخص رو می گیرین. مطابق بررسیهای من فرمول محاسبه ی نمره چیزی در این حدود (و نه دقیقاً همین فرمول) هستش:
    نمره ی کامپیوتری از پنج = 1 + unique words/220 + keywords/110 + organization phrases/15 + Fog index/15
    و نمره ی حاصل رو گرد کنید (به طرفی که نزدیکتره ببرین. مثلاً 3.7 میشه 4 ، و 4.3 هم میشه 4 ؛ ولی آخرش وقت نمره از 30 که میشه این دو نمره ی 3.7 و 4.3 با هم فرق دارن، چون برای محاسبه از 30 از نمرات روند نشده استفاده میشه و آخر سر روند میکنن).


    *** نتایج اخلاقی! ***
    1 – ساده ترین راهکار: استفاده از organization phrases (کلمات و عبارات رابط جملات) رو حتما حتما تمرین کنین. مطمئن باشین با دو بار تمرین میتونین به 15 تای مورد نیاز برسین و امتیازش رو به راحتی بگیرین.
    2 – با توجه به تأثیر ASL (میانگین طول جملات) ، از جملات کوتاه استفاده نکنین، نمرتون رو کم میکنه. بجاش تا میتونین آخر جمله یه کاما بذارین و با کمک حروف ربط، یه جمله دیگه بچسبونین تهش. مثلاً آخر جملات کاما بذارین بنویسین which is…, which helps…, leading to …, bringing …, resulting…, و امثال اینها. سعی کنین به حدود 20 کلمه در هر جمله برسین.
    3 – سعی کنین به 220 کلمه ی خاص برسین، چون تعداد کل کلمات ارزش خاصی نداره. بالا بردن تعداد کلماتتون از یه حد خاص حتی میتونه به ضررتون باشه، چون برای افزایش نوشته هاتون از کلمات ساده استفاده میکنین که درصد دشواری متن و در نتیجه Fog index تون میاد پایین. بجاش سعی کنین کلمات مهمتری رو دخیل کنین.


    پی نوشت1 : دوباره تأکید میکنم که این اعداد دقیق نیستن و هیچکس نمیدونه ETS دقیقاً و در جزییات چیکار میکنه، اما من امتیاز کامپیوتری 11 انشای نوشته شده م رو با همین فرمولها حساب کردم، و در هر 11 مورد با امتیاز نهایی سایت www.findscore.com یکسان دراومدن. (البته اون چون از 6 امتیازه، حاصل رو با یک جمع زدم)
    پی نوشت2 : برای امتحان حدس من میتونین خودتون انشاتون رو بذارین تو سایت گفته شده و چک کنین.


    همتونم خسته نباشین
    سایت جالبیه. اقا تصحیح انسانیش هم رایگانه؟
    امتیازی که تصحیح ماشینیش میده فکر نکنم قابل اتکا باشه. اما همین که امار میده خوبه

  9. #159
    Junior Member silver_star973 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    رشته و دانشگاه
    Master Of Science
    ارسال‌ها
    67

    پیش فرض پاسخ : نمونه های writing کاربران و بررسی آنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط saji66 نمایش پست ها

    یه پیشنهاد برای دوستانی که دارن رایتینگ تمرین میکنن


    دوستان میتونن با رعایت چند نکته رایتینگ شون رو به طرزی سریعتر و کم زحمت تر تقویت کنن.
    اگر حوصله تون کمه برین اواخر پست و فقط بخش ***نتایج اخلاقی!*** رو بخونین.

    مطالب زیر حاصل بررسی آنالیزهای سایت www.findscore.com روی انشاهای من هست. این سایت به سبک انشاهای 6 نمره ای PBT نمره تون رو از 6 میده. آنالیز 11 انشام رو بررسی کردم، از انشایی که با 444 کلمه نمره ی 6 از 6 گرفتم، تا انشایی که با 483 کلمه نمره ی 5 از 6 گرفتم.
    بخش دوم رایتینگ به دو صورت انسانی و کامپیوتری نمره داده میشه و نمره ی کامل از ترکیب این دو نمره بدست میاد. من اینجا فقط درباره ی نمره ی کامپیوتری میخوام صحبت کنم.

    ملاکهای نمره دادن کامپیوتری موارد زیر هستن:
    1 – unique words : به کلماتی که اسم، فعل، صفت، یا قید هستند گفته میشه (حرف های اضافه و ربط و ضمیرها قبول نیستند).
    2 – keywords : تقریباً برابر هست با تعداد اسم ها و فعل ها، منهای افعال ساده مثل go , see,… و کلمات ساده و عام مثل people, person,…
    3 – organization phrases : کلمات و عبارات رابط جملات مثل although, nevertheless, because of, Also, …
    4 – Fog index : Fog index توی سایتهای انگلیسی زبان به شکل زیر توضیح داده شده:
    این شاخص تخمین میزند که برای درک متن شما با یک بار خواندن، چه پایه ی تحصیلی مورد نیاز استو به عنوان مثال اگر Fog index برابر 12 باشد، سطح متن در حد یک دانش آموز سال آخر دبیرستانی امریکا (حدود 18 سال) می باشد. فرمول ریاضی آن بصورت Fog index = 0.4 (ASL + PHW) . که ASL میانگین طول جملات (حاصل تقسیم تعداد کلمات بر تعداد جملات) ، و PHW درصد کلمات دشوار به کار رفته در متن (x 100 حاصل تقسیم تعداد کلمات دشوار بر تعداد کل کلمات) است.

    و اما چگونگی نمره دهی بر اساس چهار مورد بالا: برای دریافت نمره ی کامل، برای هر یک از این چهار مورد یک سقف تعیین شده. یعنی مثلاً اگه Fog index شما 15 باشه، نمره ی کامل این شاخص رو می گیرین. مطابق بررسیهای من فرمول محاسبه ی نمره چیزی در این حدود (و نه دقیقاً همین فرمول) هستش:
    نمره ی کامپیوتری از پنج = 1 + unique words/220 + keywords/110 + organization phrases/15 + Fog index/15
    و نمره ی حاصل رو گرد کنید (به طرفی که نزدیکتره ببرین. مثلاً 3.7 میشه 4 ، و 4.3 هم میشه 4 ؛ ولی آخرش وقت نمره از 30 که میشه این دو نمره ی 3.7 و 4.3 با هم فرق دارن، چون برای محاسبه از 30 از نمرات روند نشده استفاده میشه و آخر سر روند میکنن).


    *** نتایج اخلاقی! ***
    1 – ساده ترین راهکار: استفاده از organization phrases (کلمات و عبارات رابط جملات) رو حتما حتما تمرین کنین. مطمئن باشین با دو بار تمرین میتونین به 15 تای مورد نیاز برسین و امتیازش رو به راحتی بگیرین.
    2 – با توجه به تأثیر ASL (میانگین طول جملات) ، از جملات کوتاه استفاده نکنین، نمرتون رو کم میکنه. بجاش تا میتونین آخر جمله یه کاما بذارین و با کمک حروف ربط، یه جمله دیگه بچسبونین تهش. مثلاً آخر جملات کاما بذارین بنویسین which is…, which helps…, leading to …, bringing …, resulting…, و امثال اینها. سعی کنین به حدود 20 کلمه در هر جمله برسین.
    3 – سعی کنین به 220 کلمه ی خاص برسین، چون تعداد کل کلمات ارزش خاصی نداره. بالا بردن تعداد کلماتتون از یه حد خاص حتی میتونه به ضررتون باشه، چون برای افزایش نوشته هاتون از کلمات ساده استفاده میکنین که درصد دشواری متن و در نتیجه Fog index تون میاد پایین. بجاش سعی کنین کلمات مهمتری رو دخیل کنین.


    پی نوشت1 : دوباره تأکید میکنم که این اعداد دقیق نیستن و هیچکس نمیدونه ETS دقیقاً و در جزییات چیکار میکنه، اما من امتیاز کامپیوتری 11 انشای نوشته شده م رو با همین فرمولها حساب کردم، و در هر 11 مورد با امتیاز نهایی سایت www.findscore.com یکسان دراومدن. (البته اون چون از 6 امتیازه، حاصل رو با یک جمع زدم)
    پی نوشت2 : برای امتحان حدس من میتونین خودتون انشاتون رو بذارین تو سایت گفته شده و چک کنین.


    همتونم خسته نباشین
    اگه این سایت نمره 6 بده ، در آی بی تی نمره چجوری میشه ؟ نمره سی یا رنج نمره داره ؟
    ممنون

  10. #160

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی و ایده دادن در نوشتن انواع Writing

    بچه ها به نمره ای که این سایت میده توجه نکنین، چون من یکی از رایتینگ هایی که خود سایت ETS گفته 5/5 گرفته رو این تو وارد کردم 5/6 شد!

برچسب‌های این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •