سلام دوستان، نیاز به راهنمایی فوری دارم، این سوال رو دو سه بار دیگه توی همین فروم مطرح کردم ولی کسی نبود جواب بده.. ضمناًٌ با توجه به امضام خیلی وقت برام نمونده:
سوال این هست که برای کسب امتیاز تجربه کاری مرتبط با رشته ، در آیتم23 از فرم A-1520-AF ، گفته شده طی 5 سال اخیر ، گواهی کار با اطلاعات خواسته شده در این آیتم برای هر شغل بطور جداگانه باید تهیه و ارسال بشه، من مشکلم اینه که ظرف 5 سال گذشته 3جا کار میکرده ام، و موقع بازگشایی پرونده ام که در بازه زمانی همین 5 سال گذشته بوده (3 سال پیش) گواهی شغلی از محل کار اولم روبا مدارک فرستادم رفت ولی اون گواهی شامل تعداد ساعات کار در هفته و شرح وظایفم نبود!!
الان که برای آپدیت میخوام مدارک شغلی بعد از بازگشایی پرونده ام رو بفرستم، سوابق کاری دو شغل بعد از اون تاریخ رو کامل جمع کردم و در صفحه 4 از 10 فرم متقاضی اصلی (A-0520-AF) در لیست مربوط به سوابق شغلی به اونها اشاره کردم.
حالا موندم اطلاعات اولین شغلم رو هم باید بذارم اینجا توی همین لیست یا نه !
اگه توی لیست بهش اشاره کنم باید دوباره برم از اون شرکت نامه مهر و تایید شده با شرح وظایف بگیرم.
اگه هم نذارم ممکنه امتیاز رشته و سوابق کاریم رو نگیرم.
بنظرتون چکار باید بکنم.. ممنون میشم سریعتر جواب بدید چون خیلی وقتی برام نمونده!